הורוסקופ | צילה שיר-אל

מזל דגים – תחזית אסטרולוגית לכל המזלות מה-11 עד ה-17 במרץ 2016

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה - ה"הורוסקופ של אתר kan-naim", באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; "לכל אדם כוכב יש בשמים".
0
0
מזל דגים - תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-17 במרץ 2016
מזל דגים

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-11 עד ה-17 במרץ 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת, אך גם עמוסה, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם מומלץ לכם לפעול בשיא האנרגיה אך לארגן לכם סדרי עדיפויות.

♥ ל- מזל החודש – דלי

מזל דגים התאמה לבני מזלות אחרים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מאחר ומרבית הכוכבים יבקרו השבוע ובמשך כל החודש הקרוב במזל שלכם נראה שזוהי תקופה מאוד עמוסה עבורכם שבה יש לכם יכולת לתקשר עם הקרובים לכם ולממש את עצמכם.

בנוסף השבוע יהיו לכם רגעים רבים של פינוקים שבה המשפחה הקרובה לכם תנסה לפנק אתכם ולגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם בתקופת יום ההולדת. השתדלו לקחת פסק זמן מהעבודה ולנוח כמה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ כוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת המודע ולכן מומלץ לכם לבדוק את המתרחש סביבכם באופן שבו מומלץ לכם להיעזר באינטואיציה הטבעית שלכם כדי לקבל תשובות איך להתנהג בנסיבות שייווצרו.

גם אם ההיגיון יאמר לכם אחרת, במידה ותקשיבו לתחושות הבטן שלכם, תדעו שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר לממש את מטרותיכם. זה הזמן לגייס את המשאבים העומדים לרשותכם כדי להצליח בעבודה שלכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית למימוש תוכניות אישיות שיגרמו לכם להצליח בחברה ולהיות יותר מקובלים בה. זה גם הזמן לתכנן נסיעה כלשהי למקום רחוק על מנת להתרענן ואחר כך לחזור באנרגיות מחודשות ולפעול למען המטרות האישיות שלכם. ייתכן ותיאלצו לבקש עזרה מקרובים וממכרים שיעזרו לכם במימוש תכניותיכם העתידיות. בחודש הבא תוכלו לשוב לפינה הקבועה שלכם ולהתרווח.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב מארס שמביא אתו הרבה אנרגיה ייכנס השבוע לבית השותפויות שלכם ויבחן אתכם בנושא זה. ייתכן והחיים יביאו אליכם נושאים חשובים שבהם תצטרכו להתעמת עם הקרובים לכם ולא תוכלו להתחמק מלהגיע להחלטות. בית הקריירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים כך שנראה שאחת ההתלבטויות שלכם תהייה בין מה שאתם מוכנים להשקיע בעבודה ובין היכולת שלכם להשקיע ביחסים בין אישיים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מארס שמביא אתו אנרגיה רבה נכנס אליכם לבית הבריאות והעבודה ולכן בחודשים הקרובים מומלץ לכם להיות קשובים מאוד לעצמכם ולאנרגיות שלכם בכל מה שקשור למימוש תכניותיכם המקצועיות. זה בדיוק הזמן הנכון להשקיע את כל כולכם בעבודה ולקצור את הפירות של התקופה האחרונה שבה השקעתם מעצמכם מעל ומעבר. תקבלו את מלוא העזרה מהסביבה הקרובה.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמקושר עם עשייה פיזית אל בית היצירה שלכם ועובדה זו תסב לכם נחת כיוון שסוף סוף תרגישו שאתם רוצים לבטא את היצירתיות הטמונה בכם. תהייה לכם יכולת אישית טובה מאוד לבטא את עצמכם ואת תחושותיכם דרך יצירתיות לסוגיה השונים. מבחינה כלכלית תתחילו להרגיש רווחה ואף גאווה, כיוון שסוף סוף תרגישו שאתם מתוגמלים בהתאם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ בית השותפויות שלכם עמוס בכוכבים עובדה שמלמדת על כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לממש את תכניותיכם ולהשקיע את מירב המאמצים כדי לגרום גם לסובבים אתכם להאמין בתכניותיכם. נראה שבתקופה הקרובה אתם עומדים להיות מתוגמלים במלוא החופן בהמשך ישיר להשקעה שלכם בשנה האחרונה ובהחלט ייתכן שזהו פתח לעוד התחלות חדשות, טובות ומרגשות.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ בית העבודה שלכם בשבוע הקרוב יהיה עמוס בכוכבים כיוון שנראה שאנשים רבים יבקשו את עזרתכם וינצלו את היכולות שלכם לטובתם. מאחר ואתם יודעים לעמוד על שלכם הרי שברור מאליו שתבקשו כסף עבור השירות שאתם נותנים, כך שכל הצדדים יהיו מרוצים. מבחינה אישית אתם עדיין שוחרים לחופש האישי שלכם ומסרבים להיכנס למסגרות לוחצות ולכן זה בדיוק הזמן לנסות לשכנע את הקרובים לכם בצדקת דרככם ומחשבותיכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמביא אתו עשייה רבה אל בית הכספים שלכם. מאחר וכוכב זה יבצע גם את נסיגתו במקום זה, הרי שנראה שכל הנושא הכספי שלכם יהיה טעון עיכובים ובהתחשב בעובדה שכבר שנה שלמה נמצא שם הכוכב סטורן וגורם לכם לקשיים כלכליים, ייתכן אף שתחושה זו תועצם. מומלץ לכם לתכנן את העשייה שלכם בצורה שכזו שתוכלו להסתדר כלכלית בצורה סבירה, עד לחודש יוני .

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב מארס שמביא אתו עשייה רבה נכנס השבוע למזל שלכם וגורם לכם לרצות לעשות דברים רבים שדחיתם אותם עד עכשיו. זה בדיוק הזמן לתכנן את המעשים שלכם בקפידה ולגרום לכך שבכל תקופת נסיגת הכוכב , הווה אומר עד לסוף חודש יוני תפעלו למימוש תוכניות שדורשות מכם אנרגיה פיזית וכוחות שמעבר למקובל באופן רגיל עבורכם. היכולת שלכם לעמוד בהתחייבויות גבוהה עכשיו מתמיד.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב מארס נכנס אליכם לבית המקושר עם תת המודע ולכן בחודשים הקרובים תהיו מחוברים יותר אל תחושות הבטן העמוקות שלכם במטרה להבין ולקבל את מה שאינכם יכולים לשנות ולחיות עם עצמכם בשלום. נראה שלאחרונה אתם חווים תחושות לא פשוטות שמחברות אתכם לקשיים שחוויתם בתקופות אחרות בחיים שבהם נדמה לכם שלא היתה לכם שליטה על חייכם. חיבור זה יהיה מבורך וייתן לכם את הפתרונות הדרושים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ כוכבים רבים נמצאים אצלכם עכשיו בבית הכספים עובדה שגורמת לכך שההתנהלות היומיומית שלכם קשורה מאוד במצב הכלכלי שלכם ולכן זה לא הזמן להיכנס להתחייבויות מעבר לאלה שכבר יש לכם.

נראה שתצליחו להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שלקחתם על עצמכם, אך ביחד עם כך ייתכן ותהיו מודאגים מעבר לרגיל וזאת בגלל שעדיין אינכם מוכנים לקבל עצת אנשים מקצועיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן