חקלאות ישראל

החקלאים יציגו אלטרנטיבה לתכנית משרד האוצר ליבוא ולביטול מכסים

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, ומזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, מזמנים החל מהבוקר (ד), באינטנסיביות את ראשי הארגונים החקלאים ואת מפעלי המזון הרלוונטיים, להכין את התכנית האלטרנטיבית לשר האוצר ולהציגה בהקדם האפשרי ◄ משה כחלון: האוצר, מוכן לפצות את החקלאים בצורה הוגנת על כל פגיעה מהורדת המכסים.
0
0
משה כחלון עם מאיר צור החקלאים יציגו אלטרנטיבה לתכנית משרד האוצר ליבוא ולביטול מכסים
משה כחלון עם מאיר צור

דוחים את הקץ ואת תוכניות משרד האוצר. מזכ”ל מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור, נפגשו אמש (שלישי, י”ד באדר א’ התשע”ו) עם שר האוצר, מר משה כחלון באשר לתכנית של משרד האוצר ל’יבוא ולביטול מכסים’. במהלך הפגישה, הציע מר צור למר כחלון, כי בתוך כמה ימים יציגו אנשי ענף החקלאות תכנית שמצד אחד תשמור על החקלאות ומצד שני תבטיח אספקה של סחורה חקלאית לצרכנים במהלך החגים במחירים הוגנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בסיום הפגישה בין שר האוצר ולבין מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, הוחלט, כי שר האוצר, מר משה כחלון, לא יחתום על הצווים להורדת המכס, אלא יקיים במהלך השבוע הקרוב (עד ליום שלישי הבא) פגישות במסגרתן התאחדות חקלאי ישראל, תציג למשרד האוצר ול-משרד החקלאות תכניות חלופיות.

כמו כן, שר האוצר, מר כחלון, ציין, כי משרד האוצר, מוכן לפצות את החקלאים בצורה הוגנת על כל פגיעה מהורדת המכסים.

דוברת תנועת המושבים ו’התאחדות חקלאי ישראל’ הגב’ דפנה כהן-נוריאל, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור ומזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל, מר אבשלום (אבו) וילן, יזמנו החל מהבוקר (רביעי), באופן מידי ואינטנסיבי את ראשי הארגונים החקלאים ואת מפעלי המזון הרלוונטיים, כדי להכין את התכנית האלטרנטיבית לשר האוצר ולהציגה בהקדם האפשרי.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן