ערוץ הכנסת | עובדים בכנסת, יוצאים לפגרה

ערוץ הכנסת - עובדים בכנסת, 23.3.17, מתוך שידורי ערוץ הכנסת - ערוץ 99.

הכנר, מנצח ומלחין הולנדי אנדרה ריו בהופעה

הכנר, מנצח ומלחין הולנדי אנדרה ליאון מארי ניקולס ריו לפני פחות מחודש עם נעימות לשנת הלילה ואחר הצהרים.

הפועל ב"ש נגד מכבי חיפה 19.3.2017 / 0:4

הפועל באר שבע ש נגד מכבי חיפה, ב- 19.3.2017 | השערים | הועלה ביו טיוב על-ידי עדכוני ספורט בלבד.

הגרלת הלוטו מפעל הפיס

הפנים האמיתיות של עולם המין במגזר החרדי

העיתונאי אמנון לוי בתחקיר מזעזע מפחיד ומאיים על הפנים האמיתיות של עולם המין במגזר החרדי.

השף ארז קומורובסקי: חלה חמימה ומפנקת לשבת

השף ארז קומורובסקי ילמד אתכם להכין חלה חמימה ומפנקת שתאיר לכם את השבת.

פורום גינון אורגני ואקולוגי כאן נעים

גינון

פשוט ירוק, זכתה לפיצוי על שימוש במותג דשא נפוליאון

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה של חב’ פשוט ירוק, בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה" ◄ מנכ"ל פשוט ירוק, מר גיא סער; "אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים".
מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער
מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער

לפעמים כידוע; "הדשא של השכן ירוק יותר" – כך חשו מתחריה של חברת "פשוט ירוק" הנחשבת החברה הוותיקה והגדולה בישראל ליבוא ושיווק דשא סינטטי ודק סינטטי ומתמחה בפיתוח ייצור ושיווק מוצרים ירוקים, המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ולצרכי השוק הישראלי, כאשר לאחר שנהיו ירוקים מקנאה, ניסו לעשות שימוש בשם המותג של הדשא "נפוליאון" במודעות ובמסרונים תוך הטעיית צרכנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

כעת התבשרו הצרכנים המבולבלים, כי הקרב בין חברות בענף הדשא הסינתטי הגיע לסיומו, כשחברת "פשוט ירוק" זכתה לפיצוי על שימוש בשם המותג של הדשא "נפוליאון" על ידי חברה מתחרה.

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה". ב-מסרונים שיווקיים ששלחה החברה ללקוחותיה נכתב בקיצור; נפו’, לכאורה, מפאת חוסר מקום, אולם בפועל, האשימה חב’ פשוט ירוק, כי נוצרה אצל האנשים התחושה שהמבצע הוא על דשא נפוליאון היוקרתי. בנוסף השתמשה החברה המתחרה במודעות בסלוגן; "פשוט ירוק ישראלי" באופן שמזכיר את… חברת פשוט ירוק.

הפיצוי, בגובה של 30 אלף שקל, נקבע בהסכם פשרה שקיבל את אישורו של בית המשפט השלום בעיר תל אביב. מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער, מסר, כי; "החברה, הסכימה להתפשר על פיצוי סמלי כדי לסיים את ההתדיינות המשפטית הארוכה. בשנים האחרונות, נתקלה החברה בניסיונות רבים אחרים של זיופים ונדרשה לפעול באמצעות מכתבי התראה, אולם זו פעם ראשונה שהנושא הגיע אל בית משפט. הטעית הצרכנים היא חמורה ביותר".

אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים. איננו מפחדים מתחרות ולא מנסים לחסום אותה.

חברת פשוט ירוק יצרה את התחרות העזה בענף כששברה בעבר את מחירי השוק, אבל כל תחרות צריכה להיעשות בצורה הוגנת ושמירה על כללי משחק". הוסיף וסיכם מנכ"ל פשוט ירוק, מר סער.

תגובות



  • אודות הכותב

    כתב כאן נעים

    כתב כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kannaim2017@gmail.com

    הוסף תגובה

    לחצו פה להוסיף תגובה

    שינוי גודל גופנים