פורום כאן נעים

ביקור ראש ממשלת הודו בישראל

ביקור ראש ממשלת הודו בישראל

כיצד להתנהג באירוע טביעה סרטון מד"א

כיצד להתנהג באירוע טביעה | סרטון בשפה העברית באדיבות מד"א.

שלישיית הגשש החיוור בחוף הים

הגשש החיוור בתכנית "סופסופ" בשנת 1988, מנחה גבי גזית. ערוץ 1.

יוסי ביטון הפקת קיץ 2017

יוסי ביטון הפקת קיץ 2017 | איפור קיץ.

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף אריה

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף הלביאה

ילד מיוחד, וסוס מיוחד | חובה לצפות

כשהגעתי הביתה וצפיתי בסרטון הבנתי את העוצמה של אותו רגע של בני ארז הלוקה ב'תסמונת ויליאמס' והסוס הרגיש.

מפעל הפיס

אנגלברט המפרדינק מהערב בישראל

זמר פופ הבריטי אנגלברט המפרדינק מהערב מוצ"ש 17-06-17 בישראל, חיפה.

עזרה לאנשים קשי יום באזור חדרה

עזרה לאנשים קשי יום באזור חדרה. צל"ש ממערכת אתר כאן ישראל.

נעים לעקוב אחרי

גינון

פשוט ירוק, זכתה לפיצוי על שימוש במותג דשא נפוליאון

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה של חב’ פשוט ירוק, בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה" ◄ מנכ"ל פשוט ירוק, מר גיא סער; "אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים".
מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער
מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער

לפעמים כידוע; "הדשא של השכן ירוק יותר" – כך חשו מתחריה של חברת "פשוט ירוק" הנחשבת החברה הוותיקה והגדולה בישראל ליבוא ושיווק דשא סינטטי ודק סינטטי ומתמחה בפיתוח ייצור ושיווק מוצרים ירוקים, המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ולצרכי השוק הישראלי, כאשר לאחר שנהיו ירוקים מקנאה, ניסו לעשות שימוש בשם המותג של הדשא "נפוליאון" במודעות ובמסרונים תוך הטעיית צרכנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

כעת התבשרו הצרכנים המבולבלים, כי הקרב בין חברות בענף הדשא הסינתטי הגיע לסיומו, כשחברת "פשוט ירוק" זכתה לפיצוי על שימוש בשם המותג של הדשא "נפוליאון" על ידי חברה מתחרה.

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה". ב-מסרונים שיווקיים ששלחה החברה ללקוחותיה נכתב בקיצור; נפו’, לכאורה, מפאת חוסר מקום, אולם בפועל, האשימה חב’ פשוט ירוק, כי נוצרה אצל האנשים התחושה שהמבצע הוא על דשא נפוליאון היוקרתי. בנוסף השתמשה החברה המתחרה במודעות בסלוגן; "פשוט ירוק ישראלי" באופן שמזכיר את… חברת פשוט ירוק.

הפיצוי, בגובה של 30 אלף שקל, נקבע בהסכם פשרה שקיבל את אישורו של בית המשפט השלום בעיר תל אביב. מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער, מסר, כי; "החברה, הסכימה להתפשר על פיצוי סמלי כדי לסיים את ההתדיינות המשפטית הארוכה. בשנים האחרונות, נתקלה החברה בניסיונות רבים אחרים של זיופים ונדרשה לפעול באמצעות מכתבי התראה, אולם זו פעם ראשונה שהנושא הגיע אל בית משפט. הטעית הצרכנים היא חמורה ביותר".

אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים. איננו מפחדים מתחרות ולא מנסים לחסום אותה.

חברת פשוט ירוק יצרה את התחרות העזה בענף כששברה בעבר את מחירי השוק, אבל כל תחרות צריכה להיעשות בצורה הוגנת ושמירה על כללי משחק". הוסיף וסיכם מנכ"ל פשוט ירוק, מר סער.

תגובות



  • אודות הכותב

    כתב כאן נעים

    כתב כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kannaim2017@gmail.com

    הוסף תגובה

    לחצו פה להוסיף תגובה

    שינוי גודל גופנים