פורום כאן נעים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום בגני התערוכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'נאום גני התערוכה'.

רונאלדו, מגן דוד אדום ו’אבוט ישראל’ למען תרומות דם

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, תורם דם קבוע, קורא לציבור להצטרף לעידוד תרומות דם בישראל

הפצצת הכור הסורי – הסרט המלא

הסרט חושף את המותחן הדרמטי שעמד מאחורי הפצצת הכור הסורי. מי נתן את ההוראה על מה דיברו אולמרט ובוש? והיכן בילה גבי אשכנזי בזמן ההפצצה הקטלנית?

מיכאל בְּרִיזוֹן קורע את יאיר לפיד

מיכאל בְּרִיזוֹן הידוע בשם-העט ב. מיכאל והסאטיריקן והפובליציסט, קורע את יאיר לפיד לגזרים מפוצץ את הבלוף.

ארץ נהדרת | הטורטלים מארחים חברים לשבת

ארץ נהדרת | הטורטלים מארחים חברים לשבת.

חמש עובדות מדעיות על פסח

5 עובדות מדעיות שלא ידעת על פסח והשלכותיו עליך.

סחלב טעים וחמים | ליהי קרויץ

סחלב טעים וחמים-tasty and warm sahcla | מטבח בקלי קלות- ליהי קרויץ - הערוץ המקורי קל ומהיר.

למי שהחמיץ ראיון מיוחד עם מר בנימין נתניהו

למי שהחמיץ ראיון מיוחד עם מר בנימין נתניהו האדם, האיש לא ראש הממשלה.

שלמה ארצי עם עומר אדם | לא הפסקתי לחפש אותך

שלמה ארצי עם עומר אדם - לא הפסקתי לחפש אותך | מילים ולחן: שלמה ארצי | עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.

ד”ר אופיר ארצי על נזקי עור הפנים

ד"ר אופיר ארצי מומחה ברפואת עור ומין, המרכז המשולב לאסתטיקה, מחלקת עור על נזקי עור הפנים. "חיים בריא" עם פרופ' קרסו.

מפעל הפיס

נעים לעקוב אחרי

גינון

פשוט ירוק, זכתה לפיצוי על שימוש במותג דשא נפוליאון

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה של חב’ פשוט ירוק, בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה" ◄ מנכ"ל פשוט ירוק, מר גיא סער; "אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים".
מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער
מנכ”ל “פשוט ירוק”, מר גיא סער

לפעמים כידוע; “הדשא של השכן ירוק יותר” – כך חשו מתחריה של חברת “פשוט ירוק” הנחשבת החברה הוותיקה והגדולה בישראל ליבוא ושיווק דשא סינטטי ודק סינטטי ומתמחה בפיתוח ייצור ושיווק מוצרים ירוקים, המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ולצרכי השוק הישראלי, כאשר לאחר שנהיו ירוקים מקנאה, ניסו לעשות שימוש בשם המותג של הדשא “נפוליאון” במודעות ובמסרונים תוך הטעיית צרכנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

כעת התבשרו הצרכנים המבולבלים, כי הקרב בין חברות בענף הדשא הסינתטי הגיע לסיומו, כשחברת “פשוט ירוק” זכתה לפיצוי על שימוש בשם המותג של הדשא “נפוליאון” על ידי חברה מתחרה.

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; “נפוליאה” או “נפוליטנה“. ב-מסרונים שיווקיים ששלחה החברה ללקוחותיה נכתב בקיצור; נפו’, לכאורה, מפאת חוסר מקום, אולם בפועל, האשימה חב’ פשוט ירוק, כי נוצרה אצל האנשים התחושה שהמבצע הוא על דשא נפוליאון היוקרתי. בנוסף השתמשה החברה המתחרה במודעות בסלוגן; “פשוט ירוק ישראלי” באופן שמזכיר את… חברת פשוט ירוק.

הפיצוי, בגובה של 30 אלף שקל, נקבע בהסכם פשרה שקיבל את אישורו של בית המשפט השלום בעיר תל אביב. מנכ”ל “פשוט ירוק“, מר גיא סער, מסר, כי; “החברה, הסכימה להתפשר על פיצוי סמלי כדי לסיים את ההתדיינות המשפטית הארוכה. בשנים האחרונות, נתקלה החברה בניסיונות רבים אחרים של זיופים ונדרשה לפעול באמצעות מכתבי התראה, אולם זו פעם ראשונה שהנושא הגיע אל בית משפט. הטעית הצרכנים היא חמורה ביותר”.

אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים. איננו מפחדים מתחרות ולא מנסים לחסום אותה.

חברת פשוט ירוק יצרה את התחרות העזה בענף כששברה בעבר את מחירי השוק, אבל כל תחרות צריכה להיעשות בצורה הוגנת ושמירה על כללי משחק”. הוסיף וסיכם מנכ”ל פשוט ירוק, מר סער.




  • אודות הכותב

    כתב כאן ישראל

    כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

    הוסף תגובה

    לחצו פה להוסיף תגובה

    שינוי גודל גופנים