עיתונות | תקשורת המונים רדיו | טלוויזיה

ענת דולב שדרנית קול ישראל, נפטרה בשבת בביתה

שדרנית רדיו רשת ב’ של ’קול ישראל’, העיתונאית ענת דולב, נפטרה (52) לאחר שהתמודדה בחודשים האחרונים במחלה קשה של ניוון שרירים ◄ באינטליגנטיות, כישרון רב וביכולת התמצאות ובקיאות מדהימה בשטחים רבים, העלתה תחנת הרדיו רשת ב של "קול ישראל" את תוכניתה היומית והמצליחה "בשלוש עם ענת דולב" שעסקה בענייני היום מזווית אישית, הזוכה עד היום לקהל מאזינים רב ונאמן.
0
0
ענת דולב שדרנית קול ישראל, נפטרה בשבת בביתה
ענת דולב

שדרנית רדיו רשת ב’ של ’קול ישראל’, מגישת טלוויזיה ב’ערוץ הראשון’ והעיתונאית ענת דולב, נפטרה היום (שבת, כ”ז בשבט התשע”ו) בגיל 52 לאחר שהתמודדה בחודשים האחרונים במחלה קשה של ניוון שרירים. בביתה שבעיר רמת גן, הלווייתה, תתקיים מחרתיים (שני) בשעה 12:00 בבית העלמין שבעיר רמת השרון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

העורך הראשי של ’רשות השידור’ ומנהל ’קול ישראל’ מר שמעון אלקבץ, ספד לה הערב (מוצ”ש); “אנחנו נפרדים היום מענת דולב ז״ל. ענת, שידרה עד יומה האחרון.

בקושי הצליחה ללכת והתעקשה להגיע למיקרופון שכה אהבה. אישה חכמה, מצחיקה, סקרנית ודעתנית.

תוכניתה היומית והמצליחה ״בשלוש עם ענת דולב״ נגעה בצורה מיוחדת בנושאים שעל סדר היום ובעיקר בתחומי התרבות והספרות.

מר אלקבץ, ציין עוד, כי; “ענת, האירה אלומת אור גדולה על תופעות ותחומי עניין שהיו חלק מאתנו ביום יום ועשתה זאת בהגשה ששילבה מאור פנים וידע רב. ענת ז״ל, תחסר לכולנו”.

ענת דולב, למדה בבית הספר התיכון “אהל שם” בעיר רמת גן. סיימה תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב ומאוחר יותר הייתה דולב, מורה לספרות בבית ספר תיכון במרכז הארץ.

היא שירתה כעורכת ומגישה בתחנת הרדיו גלי צה”ל. ואחר כך ערכה והגישה תכניות מוזיקה ותרבות ב”ערוץ הראשון” והתפרסמה כמגישת תוכנית המוזיקה “עד פופ” בשנות ה-80.

תכניות טלוויזיה נוספות שהגישה היו; “להיט בראש”, “פיצוחים” ו”המועדון“.

דולב הייתה גם כתבת ועורכת בתחום הבריאות ב”ידיעות אחרונות”, ובמגזין הנוער “ראש אחד”.

את דרכה העיתונאית החלה ענת דולב, כקריינית בתחנת הרדיו הצבאית “גלי צהל”, היא הגישה תכניות בטלוויזיה, מילאה שלל תפקידי הגשה ב”קול ישראל”.

באינטליגנטיות, כישרון רב וביכולת התמצאות ובקיאות מדהימה בשטחים רבים, העלתה תחנת הרדיו ’רשת ב’ של “קול ישראל” את תכניתה היומית והמצליחה “בשלוש עם ענת דולב” שעסקה בענייני היום מזווית אישית, כפי שדיווחנו ב’פורטל כאן נעים’ לפני שבע שנים; בשלוש עם ענת דולב – תכנית יומית חדשה ברשת ב’ של קול ישראל באותן ימים הזוכה עד היום לקהל מאזינים רב ונאמן.

משנת 1985, עבדה כשדרנית רדיו ברשת ב’, בין השאר בתוכניות “שש עם ענת דולב” ו”בשלוש עם ענת דולב“.

בשנים; 2006-2008, עבדה כראש מערך הדוברות של בית החולים שיבא. לאחר מכן, חזרה לשדר ברשת ב’.

חרף התמודדותה ומלחמתה בחודשים האחרונים במחלה קשה של ניוון שרירים, המשיכה דולב להגיע את אולפני קול ישראל. בשבוע שעבר, הצטלמה ענת דולב בשידור הפרידה של קריינית קול ישראל, הוותיקה תבדל”א רויטל עמית, שפרשה לגמלאות.

מערכת אתר כאן נעים משתתפת באבלה הכבד של המשפחה. יהי זכרה ברוך לעד.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן