ירושלים מזג אוויר תחבורה ציבורית

נתיבי ישראל, ערוכים למזג האוויר הסוער בצוותים ומאות כלים הנדסיים

מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, אומר, כי; "צוותי הכוננות של נתיבי ישראל מלווים במאות כלים הנדסיים פרוסים בכל הארץ בנקודות אסטרטגיות, בכל תנאי מזג אוויר ובכל שעה וערוכים לתקן את נזקי הסופה באופן מידי. נשמח לקבל ממשתמשי הדרך דיווחים על מפגעים על מנת שנוכל לעבור את החורף בשלום".
0
0
ניסים פרץ, מנכל חברת נתיבי ישראל
ניסים פרץ

עשרות צוותי כוננות ומאות כלים הנדסיים נפרסו בנקודות קריטיות ברחבי הארץ על ידי ’חברת נתיבי ישראל’ למזג האוויר הסוער הפוקד את ארץ ישראל. פריסת הכלים והצוותים ופעילותם תימשך ללא הפוגה עד לסיום הכוננות המכונה; “מזג אויר סוער”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מערך דוברות והסברה של חברת נתיבי ישראל, בשיתוף מרחב צפון: משרד תקשורות – יעל שביט, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ את פריסת צוותי הכוננות בעשרות נקודות אסטרטגיות שונות של נתיבי ישראל, באירוע זה;

צפון הארץ;

פרוסים בכוננות בנקודות שונות כ-21 צוותים של יחידות סיור מרחביות ו-4 צוותים ניידים להתערבות מהירה. במרחב, פועלים מעל 70 כלים הנדסיים שונים שהוצמדו לצוותי הכוננות.

הכלים והצוותים ערוכים לכל תרחיש בדגש על פתיחת צירים על ידי מפלסות באירוע שלג ברמת הגולן ובגליל העליון.

בדרכים המובילות לעיר ירושלים, היערכות מיוחדת של 14 נקודות ופריסת 47 כלים הנדסיים הממוקמים בכבישי הגישה לעיר ירושלים ובצירים לבתי החולים שבבירה.

אזור הדרום;

פריסה של 8 צוותים ו-12 כלים הנדסיים, משאבות וטרקטורים, בדגש על ’כביש 90’ ובעיית ההצפות הקיימת בו.

אזור המרכז;

פרוסים 12 כלים הנדסיים ו-10 צוותים הערוכים לתרחישים השונים. הצוותים מתוגברים במשאבות מים ובמערכות מתקדמות לטיפול בהצפות כתוצאה ממגבלות של מערכות הניקוז לקליטת מי גשם בכמויות קיצוניות.

כל הצוותים כוללים אנשי מקצוע, בליווי משאיות, עגלות חץ ואמצעים לאיתות ובטיחות הנהגים. החברה מפעילה מוקד שליטה המעודכן במידע לגבי מפגעים בכבישים ומנהל באופן שוטף את פעילות עשרות הצוותים תוך תיאום מכלול המאמצים הנדרשים.

מנכ”ל חברת נתיבי ישראל, מר ניסים פרץ, אומר, כי; “צוותי הכוננות של נתיבי ישראל מלווים במאות ’כלים הנדסיים’ פרוסים בכל הארץ בנקודות אסטרטגיות, בכל תנאי מזג אוויר ובכל שעה וערוכים לתקן את נזקי הסופה באופן מידי.

נשמח לקבל ממשתמשי הדרך דיווחים על מפגעים על מנת שנוכל לעבור את החורף בשלום”.

מוקד השירות של נתיבי ישראל, בטלפון; 2120*, תוגבר אף הוא. המוקד מקבל קריאות מנהגים על מפגעים ותקלות בתחום הדרך ומפעיל באופן מידי צוותי עבודה לתיקון התקלות.

המוקד מאויש בכל שעות היממה בשיתוף עם נציגי אגף התנועה של המשטרה ונעזר במצלמות התנועה הפרוסות בצירים הראשיים.

לאחר כל אירוע מזג אוויר סוער, מבצעת חברת נתיבי ישראל, תהליך של למידה והפקת לקחים בו מנותחות נקודות רגישות בכבישים המועדות לאירועי הצפה או חסימה, תקלות ברמזורים, פינוי עצים שקרסו ואירועים נוספים.

ניתוח הנקודות מסייע בהיערכות וריכוז המאמץ במהירות התגובה והטיפול עם האירועים השונים מתוך מטרה לאפשר ככל הניתן, שמירה על שגרת חיים של כלל משתמשי הדרך.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן