אסטרולוגיה

מרקורי בנסיגה במזל גדי – כשלים בתקשורת והשפעה על כל המזלות

מרקורי בנסיגה: נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב. הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון, קלקולים במכשירי תקשורת בבית...
0
0
מרקורי בנסיגה במזל גדי – כשלים בתקשורת והשפעה על כל המזלות
מרקורי בנסיגה במזל גדי

השבוע נכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל דלי ומשם חזרה למזל גדי עד אשר ייעצר במזל זה. התאריכים יהיו משבוע זה ועד לתאריך 26.1.16. כבר בשבועיים האחרונים לפני כניסת הנסיגה, הורגשה השפעת הכוכב לאלה שחווים את השפעת הנסיגה בפעם הזו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים; גדי, סרטן, מאזניים, טלה, אריה ותאומים. ולכן, כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’.

מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

כמובן שגם מערכות יחסים עומדות בפני מבחן בפרק זמן של הנסיגה ובעיות ישנות שלא נפתרו עלולות לצוץ מחדש ואף להגיע לידי מיצוי.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי לכל המזלות.

★ מזל טלה- Aries; מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ובעיקר לפתוח עצמכם למקומות חדשים.

★ מזל שור Taurus; מרקורי, נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא זה אשר יכול לשנות אצלכם את תפיסת עולמכם השגרתית ולעתים להראות לכם דרך חשיבה ופעולה שיעזרו לכם להיות יותר מאושרים.

★ מזל תאומים – Gemini; מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות. וכמו כן, לבדוק מה קורה עם אנשים קרובים.

★ מזל סרטן – Cancer; מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

★ מזל אריה – Leo; מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה. זה הזמן לבנות תדמית חברתית חדשה.

★ מזל בתולה – Virgo; מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים וילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

★ מזל מאזניים – Libra; מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה, כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. חשוב שתצאו מזווית הראייה הקבועה שלכם.

★ מזל עקרב – Scorpio; מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים – חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

★ מזל קשת – Sagittarius; בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על ידי אירועים שונים שיגבירו את הצורך בתקשורת גלויה וכנה, אך גם את חוסר הוודאות בנושאים כלכליים. נראה כי לעתים אתם חשים שפועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים שידיכם כבולות מלהגיב.

★ מזל גדי – Capricorn; מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

★ מזל דלי – Aquarius; מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל”אני” הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות. זה הזמן לפתוח ולסגור מעגלים.

מזל דגים – Pisces; מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם.

_________

* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן