אינטרנט חדשות

איגוד האינטרנט: נאוה גלעד-שלומוביץ’, נבחרה לנשיאת האיגוד

נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), הגב’ נאוה גלעד-שלומוביץ’, אמרה עם בחירתה, כי; "אני מודה על האמון שנתנו בי חברי לוועד המנהל. האיגוד, ימשיך לפעול למען פיתוח תשתית האינטרנט בישראל, שמירת אופיו הפתוח והניטרלי, העצמת המשתמשים ברשת ופרישה תחרותית של שרותים ומידע-בקרב כלל קבוצות האוכלוסייה...".
0
0
נאוה גלעד-שלומוביץ’, נבחרה לנשיאת איגוד האינטרנט
נאוה גלעד-שלומוביץ’, נבחרה לנשיאת איגוד האינטרנט

הנשים בישראל ממשיכות לכבוש בסערה עוד משרה ציבורית. הפעם מדובר בגב’ נאוה גלעד-שלומוביץ’ אשר נבחרה לשמש כנשיאת האיגוד. היא נבחרה ברוב קולות, בישיבת הוועד המנהל, שהתקיימה אתמול (יום שלישי, ה-12.1.16).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בנוסף לכהונתה בהתנדבות בוועד המנהל של איגוד האינטרנט, עומדת הגב’ גלעד-שלומוביץ’ בראשו של מרכז התקשוב בעיר חדרה, מזה 18 שנה. הגב’ גלעד-שלומוביץ’, ריכזה למעלה מעשור את תחום האזרחות הדיגיטלית ב’איגוד האינטרנט הישראלי’ והובילה פרויקטים רבים ושיתופי פעולה מול גופים ממשלתיים וציבוריים.

גלעד-שלומוביץ’, מכהנת כמו כן כחברת הנהלה באיגוד נבחרות הציבור של הרשויות המקומיות בישראל, משמשת כחברת מועצה ב’מועצה אזורית אלונה’ ופועלת רבות לקידום הטמעת טכנולוגיה במערכת החינוך.

באיגוד האינטרנט הישראלי, מציינים בשמחה את העובדה, כי זוהי הפעם הראשונה, כי ל’איגוד האינטרנט בישראל’ יש נשיאה!

באיגוד האינטרנט אחלו לגב’ גלעד-שלומוביץ’, הצלחה והודו לד”ר אלון הסגל, מל”א, הנשיא היוצא, של האיגוד על תקופת כהונתו.

 זוהי הפעם הראשונה, כי ל’איגוד האינטרנט בישראל’ יש נשיאה!

נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר), הגב’ נאוה גלעד-שלומוביץ’, אמרה עם בחירתה, כי; “אני מודה על האמון שנתנו בי חברי לוועד המנהל.

“האיגוד, ימשיך” לדבריה; “לפעול למען פיתוח תשתית האינטרנט בישראל, שמירת אופיו הפתוח והניטרלי, העצמת המשתמשים ברשת ופרישה תחרותית של שרותים ומידע-בקרב כלל קבוצות האוכלוסייה.

לצד ניהול תשתיות המרשם ומחלף האינטרנט באופן מקצועי, ניטרלי ומאובטח, נמשיך בפעילות העניפה להקניית כלים ומודעות ל’שימוש מושכל ברשת’, להגדלת התועלות החברתיות שלה ולמניעת סיכונים העולים ממנה.

אני קוראת לקהילה בישראל להצטרף כחברים לעמותה, לתמוך ולהשפיע על פעילותה. בשם הוועד המנהל ו-עובדי איגוד האינטרנט, אני מבקשת להודות לד”ר אלון הסגל, הנשיא היוצא, על פועלו הרב כנשיא האיגוד“. סיכמה נאוה גלעד-שלומוביץ’, נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי, הנכנסת.

◄גב’ נאוה גלעד-שלומוביץ’, מציגה את עצמה ואת חזונה באיגוד האינטרנט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן