פורום כאן נעים

צל״ש ראש הממשלה לפעילות מבצעית של המוסד

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הענקת צל״ש ראש הממשלה לפעילות מבצעית של המוסד. וידאו: עומר מירון, לע"מ

כיצד להתנהג באירוע טביעה סרטון מד”א

כיצד להתנהג באירוע טביעה | סרטון בשפה העברית באדיבות מד"א.

שלישיית הגשש החיוור בחוף הים

הגשש החיוור בתכנית "סופסופ" בשנת 1988, מנחה גבי גזית. ערוץ 1.

אודטה שוורץ האמנתי לו | עוד גבר מתחזה

העיתונאית אודטה שוורץ, על גבר מתחזה שהייתה עמו ביחסים: האמנתי לו | הכתב חיים אתגר, ערוץ 2.

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף אריה

איך ניצחו הצמחוניים (פיל ו-תאו) את הטורף הלביאה

ילד מיוחד, וסוס מיוחד | חובה לצפות

כשהגעתי הביתה וצפיתי בסרטון הבנתי את העוצמה של אותו רגע של בני ארז הלוקה ב'תסמונת ויליאמס' והסוס הרגיש.

מפעל הפיס

צהל איתם – ולמענם

צהל איתם - ולמענם | כך נראה ההאקתון הצה"לי שמפתח פתרונות לקשיים של ילדים אוטיסטים. עוד טכנולוגיות שפותחו בפרויקט המיוחד, עכשיו באתר צה"ל: http://bit.ly/2vsq4w7

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן – קרין גורן

שום פלפל ושמן זית עם חיים כהן - קרין גורן.

נעים לעקוב אחרי

מבקים כאן ישראל

A feed could not be found at http://kanisrael.co.il/?feed=rss2. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.
אינטרנט

יום עיון על ביוש המותג ביקורת לגיטימית או שיימינג

איגוד האינטרנט ואוניברסיטת בר-אילן, מקיימים יום עיון על ’ביוש המותג - ביקורת לגיטימית או שיימינג’? יתקיים (יום ראשון, ז’ בשבט ה’תשע"ו, 17/01/2016), אולם פלדמן (חדר 301), אוניברסיטת בר-אילן, ינסו עורכי ומארגני הכנס לענות על שאלות אלה, ויציגו סיפורי מקרה של עסקים שחוו ביוש של המותג ברשת ונציע דרכי התמודדות עם התופעה.
יום עיון על ביוש המותג ביקורת לגיטימית או שיימינג
יום עיון על ביוש המותג ביקורת לגיטימית או שיימינג

איגוד האינטרנט הישראלי בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן, יקיימו (יום ראשון, ז’ בשבט ה’תשע”ו, 17/01/2016 בין השעות; 14:30-17:15) יום עיון על ’בּיוּש המותג – ביקורת לגיטימית או שיימינג’? ובו הדרכים והאמצעים כיצד מתמודדים עם תופעת השיימינג העסקי באמצעות הרשתות החברתיות? יום העיון מיועד למנהלי שיווק ומדיה חברתית בארגונים וחברות, בעלי עסקים קטנים-בינוניים, אנשי אקדמיה ותקשורת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

למי מאיתנו אין ביקורת על בית עסק שהיינו בו? ’השירות היה זוועה’, ’המוכר צעק עלי’, ’חיכיתי שעה על הקו’. מתי הביקורת לגיטימית ומתי היא בבחינת שיימינג (באנגלית; Shaming, מהביטוי האנגלי ל-בושה; Shame)?

אין בעל עסק שלא חושש היום מכוחה של המדיה והקלות בה הוא יכול למצוא את שמו ושם העסק שלו מוזכרים ברשתות. איך נכון לבית העסק להתמודד עם ביקורת אושיימינג כזה? האם תמיד ’הלקוח צודק’?

ביום העיון על ’ביוש המותג – ביקורת לגיטימית או שיימינג?’ שמתקיים ביוזמת איגוד האינטרנט הישראלי ואוניברסיטת בר-אילן, באולם פלדמן (חדר 301), אוניברסיטת בר-אילן, ינסו עורכי ומארגני הכנס לענות על שאלות אלה, יוצגו סיפורי מקרה של עסקים שחוו ’ביוש’ של המותג בעוצמה ברשת ונציע דרכי התמודדות עם התופעה.

בין המשתתפים; ירון פרוסט, איש תוכן וניהול משברים ברשת; מבעלי “חומוסיית אבו חסן” ביפו, מר האני קרוואן; מנכ”ל הדקה ה-90, מר שחר תורג’מן, בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת בר אילן; העיתונאי ומבקר הטלוויזיה, סופר והמוזיקאי רוגל אלפר מעיתון “הארץ“; איש יחסי הציבור רני רהב, מחברת רהב תקשורת ויחסי ציבור; מר אורן הלמן, איש תקשורת ויחסי ציבור ישראלי, סמנכ”ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל; מבקר תיאטרון, מתרגם, העיתונאי מיכאל הנדלזלץ, מעיתון “הארץ” ועוד משתתפים.

אולם פלדמן (חדר 301), אוניברסיטת בר-אילן.

חניה; חניונים בתשלום זמינים בסמוך לאוניברסיטה.

הרשמה; הכניסה חופשית, אולם מותנית בהרשמה מראש. הירשמו עכשיו.

▼ איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי הינו מרשם השמות הלאומי – בסיומת; il. הוא פועל משנת 1994 כגוף טכנולוגי המוביל תשתיות קריטיות-מרכזיות, לא מסחרי וללא מטרות רווח.

האיגוד מנהל קשת רחבה של פעילויות למען הציבור בישראל. ביניהן; תפעול תשתית ה-DNS – בסיומת הלאומית, שמירה על יציבות תשתיות האינטרנט, מאבק בהצעות חוק המאיימות על אופיו הפתוח של האינטרנט הישראלי, אקדמיית אינטרנט פתוחה וחינמית לבעלי העסקים לציבור הרחב, ופעילות למען אינטרנט בטוח והוגן.

איגוד האינטרנט, מנוהל ע”י 9 חברי וועד, המכהנים בהתנדבות, ושם לו למטרה לשמור על מרחב בטוח ומוגן לאינטרנט בישראל ולעיצוב פני השימוש בו כפתוח, נייטרלי ושיוויוני לכל.

חברי הוועד המנהל, מובילים את הניהול האסטרטגי של האיגוד וקביעת המדיניות והמטרות. חברי העמותה הם אלו שבוחרים את הוועד המנהל, בהליך המתקיים מדי שנה, ובהן עומדים לבחירה 3 מתוך 9 חברים, לתקופת כהונה של 3 שנים.

פרטים נוספים, ניתן למצוא באתר איגוד האינטרנט 

תגובות



  • אודות הכותב

    כתב כאן ישראל

    כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

    הוסף תגובה

    לחצו פה להוסיף תגובה

    שינוי גודל גופנים