זכרון יעקב קולנוע נעים

זכרון יעקב מקדמת ראשית הקמת מתחם בתי הקולנוע והבילוי yes planet

במתחם של Yes Planet- יס פלאנט במושבה זכרון יעקב יהיו 12 בתי קולנוע, כולל מתחמי v.i.p לילדים ומבוגרים ◄ ראש מועצת זכרון יעקב אלי אבוטבול; "אני רוצה להודות לבעלי חברת yes planet מר מוקי גורדינגר על האמונה וההחלטה שהמקום הטוב והמתאים ביותר לאזור כולו להקמת מתחמי בתי קולנוע חדישים הוא כאן אצלנו במושבה".
0
0
זכרון יעקב מקדמת בברכה את ראשית הקמת מתחם בתי הקולנוע והבילוי yes planet
אלי אבוטבול

זכרון יעקב, מקדמת בברכה את הבשורה, כי עקב קבלת ההיתר להקמת מתחם בתי הקולנוע והבילוי Yes Planet – יס פלאנט, תחל בניית מתחם בתי הקולנוע בתוך כעשרה ימים ותסתיים לקראת חגי תשרי שיבואו עלינו לטובה הַשָּׁתָא, מועד בו צפויים לחנוך את בתי הקולנוע במושבה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעקבות קבלת ההיתר להקמת ’מתחם בתי הקולנוע והבילוי Yes Planet- יס פלאנט זכרון יעקב’, התייחס ראש המועצה המקומית זכרון יעקב מר אלי אבוטבול, לנושא כשכתב בסוף השבוע בדף הפייסבוק, שלו, כי; “אני שמח ומאושר לבשר לכם כי אתמול התקבל בשעה טובה ההיתר לתחילת העבודה להקמת מתחם בתי הקולנוע והבילוי yes planet זכרון יעקב.

לדברי מר אבוטבול; “מדובר בפרויקט חשוב מאוד עבוד איכות החיים של התושבים כולם שכן מדובר במתחם של 12 בתי קולנוע כולל מתחמי v.i.p לילדים ומבוגרים.

המתחם, יחולק לשני מתחמים. בתי הקולנוע, ייבנו כקומה שנייה ושלישית ב’מול הצפוני’ ואילו ב’מול הדרומי’ ייבנו מתחמי המזון והבילוי המשרתים את בתי הקולנוע וכן מתחם חניה עילי.

בין שני בנייני ’המול’ ייבנה גשר מעבר מקורה להולכי רגל”.

במתחם לאחר השלמתו, יועסקו כ- 150 עובדים, בעיקר צעירים, ראש מועצת זכרון יעקב מר אבוטבול, לא הסתיר את שביעות רצונו מן הבשורה ואמר, כי; “בכך נביא בשורה תעסוקתית חשובה לבני המקום”.

אני רוצה להודות לבעלי חברת yes planet מר מוקי גורדינגר מנכ”ל יס פלאנט, על האמונה וההחלטה שהמקום הטוב והמתאים ביותר לאזור כולו להקמת מתחמי בתי קולנוע חדישים הוא כאן אצלנו במושבה” – סיכם ראש מועצת זכרון יעקב מר אבוטבול.

▼ יס פלאנט

יס פלאנט היא רשת בתי הקולנוע המתקדמת בישראל, המציעה חוויה מעולם אחר של איכות וחדשנות. בתי הקולנוע של הרשת מאופיינים בחוויית צפייה יוצאת דופן, החל ממסכי הענק, מערכות הסאונד המתקדמות, מרווחים גדולים בין השורות ונוחות מקסימלית של ישיבה, כל זאת לצד שירותי רכישת כרטיסים מהמתקדמים בעולם וגישה מקסימלית ל-נכים.

מתחם יס פלאנט בעיר ראשון לציון | צילום: ויקיפדיה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

יס פלאנט הוא שמם של ארבעת מתחמי בתי קולנוע (מגה-פלקס), הנמצאים בבעלות חברת “תיאטראות ישראל”, כחלק מרשת בתי הקולנוע רב חן ובחסות חברת הלוויין yes.

קבוצת תיאטראות ישראל, מפעילת יס פלאנט ורשת רב-חן, הנה מפעילת הקולנוע הוותיקה והגדולה בישראל משנת 1930.

הרשת כוללת את;

★ יס פלאנט אילון, קולנוע בן 15 מסכים שנפתח ביולי 2006 בקניון אילון בעיר רמת גן.

★ יס פלאנט חיפה, קולנוע בן 23 מסכים כולל אולם 4DX ומתחם של 4 אולמות VIP שנפתח ביולי 2008 בקניון סינמול בחיפה בצומת לב המפרץ.

★ יס פלאנט ראשון לציון, קולנוע של 26 אולמות, כולל 4 אולמות VIP, אולם LG IMAX, אולם 4DX, שני אולמות אירועים, מתחם הסעדה ובילוי ענק עם מבחר מסעדות ובתי קפה על שפת האגם בראשון לציון, סמוך לסופרלנד.

★ יס פלאנט ירושלים, קולנוע של 16 אולמות כולל אולם IMAX ואולם 4DX סמוך למתחם התחנה.

הרשת בבעלות קבוצת תיאטראות ישראל, המפעילה כיום בישראל גם 5 בתי קולנוע תחת המותג “רב חן”.
קבוצת תיאטראות, מפעילה כיום את הרשת השלישית בגדולה באירופה, עם 927 מסכים ב-98 בתי קולנוע.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן