ירושלים פרשת השבוע

מוזיאון ישראל מארח את בית אבי חי ל’פרשת השבוע’ בתערוכות המוזיאון

פרשות השבוע, יציעו מבט חדשני ושונה, כאשר כל אוצר או אוצרת יחוו את דעתם והשקפתם על סוגיות הפרשה ויצללו לשיחה מרתקת הקשורה לתחום התמחותם באמנות. כל מפגש, שיתקיים מדי יום שישי בשעה 11:00 יתקיים באגף ובתערוכה אחרת המתקיימת במוזיאון. מדי שבוע ייפגש פרופ’ אביגדור שנאן עם אחד מאוצרי המוזיאון לשיחה קצת אחרת על פרשת השבוע ו"סיפורי ספר שמות".
0
0
מוזיאון ישראל מארח את בית אבי חי ל’פרשת השבוע’ בתערוכות המוזיאון
’פרשת השבוע’ בתערוכות המוזיאון ישראל

סדרה חדשה של בית אבי חי – מרכז תרבות ירושלמי מיסודה של קרן אבי חי, בשיתוף עם מוזיאון ישראל, תעסוק ב’פרשות השבוע’ של ’ספר שמות’. מדי שבוע במהלך החודשים; ינואר-מרץ, יוביל פרופ’ אביגדור שנאן, פרופ’ אמריטוס בחוג לספרות עברית, באוניברסיטה העברית בירושלים שיחה עם אחד מאוצרי המוזיאון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

פרשות השבוע, יציעו מבט חדשני ושונה, כאשר כל אוצר או אוצרת יחוו את דעתם והשקפתם על סוגיות פרשת השבוע ויצללו לשיחה מרתקת הקשורה לתחום התמחותם באמנות.

כל מפגש, שיתקיים מדי יום שישי בשעה 11:00, יתקיים באגף ובתערוכה אחרת המתקיימת במוזיאון ישראל, המוזיאון הגדול והחשוב ביותר בישראל הנמצא בגבעת רם בעיר ירושלים.

מנהלת יחסי ציבור של יחסי ציבור של ’בית אבי חי’ הגב’ ורד ליון-ירושלמי, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | הסוקר חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; בין המשתתפים בסדרה;

  • ראש שירותי אוצרות ואוצרת התערוכה הגב’ טניה כהן-עוזיאלי, אשר תדבר על פרשת שמות בתערוכה “קיצור תולדות האנושות” (1/1/2016),
  • ד”ר רחלי שלומי–חן, אוצרת לארכיאולוגיה מצרית, תשוחח על “פרשת וארא” ב-גלריית מצריים (8/1),
  • פרופ’ יאיר זקוביץ מהאוניברסיטה העברית, ייפגש עם אלה רגב, אוצרת משנה לחינוך מוזיאלי באגף הנוער והחינוך לאמנות והם ישוחחו על “פרשת בא” בגלריה לאמנות מודרנית (15/1)
  • הגב’ ליהיא ספיר מאגף הנוער, תשוחח עם פרופ’ שנאן על “פרשת בשלח” (22/1) ועוד.

בסך הכל, יתקיימו 11 מפגשים בסדרה שתתקיים מדי שבוע בימי שישי ב-מוזיאון ישראל, בחודשים ינואר-מרץ, בשעה 11:00. מחיר הכניסה כלול בכרטיס הכניסה למוזיאון, יש להזמין כרטיסים מראש.

בית אבי חי” הוא מרכז תרבות ירושלמי מיסודה של קרן אבי חי, הממוקם בגבול שבין שכונת רחביה למרכז העיר ירושלים, עוסק בנושאים מרכזיים בתחומי המחשבה והיצירה בחברה היהודית והישראלית וכן רואה את עצמו כמרכז לעיסוק בפניה השונים של תרבות עם ישראל ומסורתו, תוך התמקדות בזיקה בין היהדות לישראליות.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן