מסחר | תעשייה צרכנות

נבחרו היבואנים הזוכים שיתחרו על הוזלת מחירי החמאה לצרכן

משרד הכלכלה והתעשייה: היבואנים הזוכים שיתחרו הם; "טיב טעם", "שופרסל", "גולד פרוסט" ו"נטו" ◄ מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, עמית לנג: "שוק החלב עובר מהפכת היצע ומחירים ובהמשך לתחרות בשוק הגבינות הצהובות, אנו צופים ירידת מחירים גם בתחום החמאה. לצרכנים יש חלק חשוב ומשמעותי בתחרות במתן הזדמנות למותגים החדשים, להתנסות בהם, לתרום לתחרות וליהנות ממחירים נמוכים מהמחיר הקיים כיום".
0
0
עמית לנג, מנכל משרד הכלכלה והתעשייה, ברקע: חמאה לצרכן
עמית לנג

משרד הכלכלה והתעשייה, פרסם היום (ראשון, ט”ו טבת תשע”ו) את רשימת הזוכים בהליך התחרותי ל’יבוא חמאה שולחנית’, במסגרת מכסה פטורה ממכס. היקף המכסות שחולקו לזוכים במסגרת מחיר מקסימום לצרכן עומד על כ-1000 טון, זאת במסגרת פעילות המשרד להגברת התחרות במשק והפחתת מחירים במגוון מוצרי החלב לצרכנים, ובהתאם להחלטת הממשלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ארבעת היבואנים הזוכים בהליך התחרותי; “טיב טעם”, “שופרסל”, “גולד פרוסט” ו”נטו” התחייבו, כחלק מהצעתם בהליך, לשווק את החמאה השולחנית לצרכן במחירים שלא יעלו על המחיר שיצוין להלן (ל-100 גרם חמאה שולחנית);

● ישרקו (טיב טעם) – מחיר מקסימום לצרכן שלא יעלה על 3.10 ₪.

● שופרסל – מחיר מקסימום לצרכן שלא יעלה על 3.40 ₪.

● גולד פרוסט – מחיר מקסימום לצרכן שלא יעלה על 3.60 ₪.

● נטו – מחיר מקסימום לצרכן שלא יעלה על 3.60 ₪.

יצוין, כי המחיר המפוקח ל-100 גרם חמאה שולחנית שהנו מוצר חלב המופק בתהליך חיבוץ של שמנת או חלב, עומד כיום על 3.92 ₪ ל-100 גרם.

מנכ”ל משרד הכלכלה והתעשייה, מר עמית לנג, ציין, כי; “זהו מהלך נוסף בשורה של צעדים שנקט משרד הכלכלה בשנה האחרונה, כדי להגביר את התחרות ולהביא להוזלת מחירים במוצרי חלב בסיסיים ופופולריים.

מחירי המקסימום לצרכן אשר להם התחייבו הזוכים נמוכים, בחלקם באופן משמעותי, מהמחיר המפוקח, לפיכך, הם יתרמו להגברת התחרות ולהוזלת מחירים של החמאה השולחנית”.

מנהל מינהל תעשיות ויו”ר ועדת מכסות במשרד הכלכלה והתעשייה, מר יאיר שירן, אמר, כי; “ההליך התחרותי, הינו אחד מן הכלים בהם משתמשת ועדת מכסות על מנת להקצות מוצרי יבוא באופן שיבטיח שהטבות ’הפטור ממכס’ יגולגלו לטובת הצרכנים.

מר שירן, הוסיף, כי; “לאור הצלחת השימוש בהליך התחרותי כאמצעי לחלוקת מכסות יבוא פטורות ממכס בגבינה קשה, החלטנו לאמץ מכשיר זה גם לצורך חלוקת מכסת החמאה השולחנית.

לשמחתנו, ראינו שכפי שקרה בגבינה קשה, כך אנו מקוים יקרה גם בחמאה שולחנית – קיבלנו הצעות רבות מצד גורמים בשוק שהתחייבו לייבא ולשווק את המוצרים לצרכן הסופי במחירים אטרקטיביים, הנמוכים מן המחיר המפוקח”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן