עסקים קטנים ובינוניים

נתניהו, יציג תכנית שתקל דרמטית על עסקים קטנים בתחילת דרכם

ראש הממשלה; "הגדלת הצמיחה במשק, זהו יעד שהגדרתי כדי לחזק את כלכלת ישראל ואנו נמשיך לעודד צמיחה כדי להצמיח את כלכלת ישראל למען אזרחי ישראל..." ◄ התכנית, שגובשה במשרד ראש הממשלה בהובלת מנכ"ל המשרד מר אלי גרונר, יחד עם משרד האוצר ומשרד הכלכלה, תקל על האגרות שנדרש בעל העסק לשלם בשנה הראשונה, תתאים את אמצעי האכיפה המינהלית לעסק החדש...
0
0
ראש הממשלה נתניהו, יציג תכנית שתקל דרמטית על עסקים קטנים בתחילת דרכם
ראש הממשלה נתניהו

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הודיע אמש, מוצ”ש, כי יציג הבוקר (ט”ו בטבת תשע”ו) בישיבת הממשלה השבועית, תכנית חדשה שתקל דרמטית על עסקים קטנים בתחילת דרכם. עסקים אלה, כידוע, מהווים מנוע צמיחה חשוב לכלכלה הישראלית, ובכך תורמים רבות לפיתוח המשק והכלכלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר נתניהו, כתב בדף הפייסבוק שלו, כי; “אני אביא מחר לממשלה תכנית חדשה שתקל דרמטית על עסקים קטנים בתחילת דרכם… חשוב לי לחזק אותם. התכנית החדשה, תסייע להם להתמודד עם האתגרים שניצבים מולם בשל רגולציה ובירוקרטיה.

יצוין, כי התכנית, שגובשה במשרד ראש הממשלה בהובלת מנכ”ל המשרד מר אלי גרונר, יחד עם משרד האוצר ו-משרד הכלכלה, תקל על האגרות שנדרש בעל העסק לשלם בשנה הראשונה, תתאים את אמצעי האכיפה המינהלית לעסק החדש.

היא תכלול שורה של הקלות הנוגעות להעסקת עובדים, קיצור תהליכי תכנון ובנייה במטרה להקל על העסק את קבלת האישור, הקלות בתהליכי הרישוי והקמה של מערך תמיכה שיסייע ל-עסקים חדשים בהבנה והטמעה של הדרישות הרגולטוריות בתהליך בניית העסק.

“הגדלת הצמיחה במשק, זהו יעד שהגדרתי, כדי לחזק את כלכלת ישראל ואנו נמשיך לעודד צמיחה, כדי להצמיח את כלכלת ישראל למען אזרחי ישראל. שבוע טוב” – סיכם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו.

על פי הגדרת משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה; עסק המעסיק בין 1 ל-50 עובדים נחשב ל-קטן.

על פי ויקיפדיה בישראל, על פי הגדרות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים אשר ב’משרד הכלכלה’, מוגדר ’עסק זעיר’ כעסק בו יש עד 4 עובדים ומחזור מכירות של עד מיליון ש”ח.

עסק קטן הוא עסק בו 5 עד 20 עובדים ומחזור מכירות של עד 20 מליון ש”ח, ואילו עסק בינוני מ- 11 עד 100 עובדים ומחזור מכירות של עד 100 מיליון ש”ח.

בדו”ח מצב תקופתי 2013-2014 מוגדר עסק קטן כעסק בעל 5 עד 19 עובדים ועסק בינוני עם 20 עובדים עד 99 עובדים.

באותו דו”ח קיימת גם חלוקה לקבוצות גודל; 1-9, 10-19, 20-49, 50-249 לשם השוואה למדינות ארגון OECD. טרם נקבעה הגדרה סופית.

על פי הגדרת משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה; עסק המעסיק בין 1 ל-50 עובדים נחשב ל-קטן. ל-עסק בינוני נחשב עסק שבו 50 עד 250 עובדים. מעל 250 עובדים העסק נחשב לעסק גדול.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן