יופי נעים

גווינת’ פאלטרו, היא הפנים החדשות של TOUS לשנת 2016

כמו בקולקציית "Tender Stories" הקודמת, הקמפיין הוויזואלי, ילווה בסרטון בכיכובה של השחקנית גווינת’, בו היא תספר סיפור שמטרתו להמשיך ולחקור את ערך היסוד של המותג בדרך מדליקה, מתוחכמת, מרגשת וכיפית ◄ רוזה טוס, סמנכ"לית Tous; "אנו מאוד נרגשים מכך שגווינת’ הולכת להיות הפנים של Tous בקמפיינים הבאים שלנו, מעבר להיותה אישה יפיפייה, גווינת’ היא שחקנית מוכשרת שיכולה להעביר את ערך היסוד העומד מאחורי המותג שלנו: עדינות..."
0
0
גווינת’ פאלטרו, היא הפנים החדשות של TOUS לשנת 2016
גווינת’ פאלטרו, היא הפנים החדשות של TOUS לשנת 2016

שחקנית קולנוע ותיאטרון, זמרת וסופרת (מחברת ספרי בישול) אמריקאית ממוצא יהודי, גווינת’ פאלטרו, היא הפנים החדשות של Tous לשנת 2016. ל’מותג Tous’ תכשיטי לייף סטייל הנחשבים כולם “יוקרה ברת השגה” בהובלתם של הגב’ רוזה אוריול סמנכ”לית החברה ומר סלבדור מייסד והנשיא של הכבוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גווינת’, זוכת ’פרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר לשנת 1998’, וכן בפרסי ’פרס אמי לשנת 2011’, פרס ’גלובוס הזהב’, פרס ’גילדת שחקני המסך’ ופרסים רבים נוספים. בשנת 2013, נבחרה על ידי המגזין האמריקאי “פיפל“, כ’אישה היפה ביותר בעולם’.

מותג התכשיטים TOUS (טוס) בחר בשחקנית גווינת’ פאלטרו ככוכבת בקמפיינים הבאים שלו.

בינואר 2016, יושק “Tender Stories Nº4“, הקמפיין הראשון בכיכובה של השחקנית המרשימה. המטרה העיקרית של הקמפיין היא להציג עדינות כערך אוניברסלי של TOUS, באמצעות סיפור נוגע ללב שיסופר דרך אמצעים קולנועיים.

כמו בקולקציית “Tender Stories” הקודמת, הקמפיין הוויזואלי, ילווה בסרטון בכיכובה של השחקנית גווינת’, בו היא תספר סיפור שמטרתו להמשיך ולחקור את ערך היסוד של המותג בדרך מדליקה, מתוחכמת, מרגשת וכיפית.

“אנו מאוד נרגשים מכך שגווינת’ הולכת להיות הפנים של TOUS בקמפיינים הבאים שלנו” – אומרת רוזה טוס, סמנכ”לית החברה; “מעבר להיותה אישה יפיפייה, גווינת’ היא שחקנית מוכשרת שיכולה להעביר את ערך היסוד העומד מאחורי המותג שלנו; עדינות“.

גווינת’ פאלטרו, זוכת אוסקר לשחקנית הטובה ביותר, מקימת אתר הלייף סטייל’Goop’ ואשת עסקים מצליחה תהיה הכוכבת החדשה בעולם של TOUS.

אודות Tous

החברה הוקמה בשנת 1920 והחלה להתפרסם בהובלתם של רוזה אוריול ומרסלבדור טוס בשנות ה-60, הודות להשקעתם בתפיסת תכשיטנות חדשנית שהתרחקה מהתכשיטנות היוקרתית המסורתית. מאז הפכה Tous למותג ’תכשיטי לייף סטייל’, הכולל קולקציות של בשמים, שעוני-יד, משקפיים ואביזרים, הנחשבים כולם “יוקרה ברת השגה“.

חברת Tous, היא כיום עם סניפים ב-5 יבשות ויותר מ-500 חנויות משלה בערים, כמו;ברצלונה, מדריד, ניו-יורק, מיאמי, שנחאי, טוקיו, מוסקבה, מקסיקו סיטי ו-דובאי, כאשר ניכר ובולט, כי Tous מגבשת את מעמדה כמותג עולמי.

אל אתר Tous.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן