בריאות הציבור הריון | לידה | תינוקות צרכנות

אזהרה משימוש ב-מוצצים צהובים גדולים מדגם G/Pure Latex Gumex

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה; ליצרן, נערך שימוע, כמתחייב, במהלכו, טען, כי הליך לקיחת הדגימה היה לקוי. טענה זו נבדקה על ידי הממונה על התקינה והופרכה לחלוטין. אנו עומדים מאחורי הבדיקה ותוצאותיה ◄ על היצרן חלה החובה לאסוף את המוצר מכל הגורמים אליהם הוא הופץ, להפסיק את מכירתו ולעדכן את הגורמים המפיצים והמוכרים השונים, בדבר הליקוי.
0
0
משרד הכלכלה מזהיר משימוש ב-מוצצים צהובים גדולים מדגם G/Pure Latex Gumex
מוצצים G/Pure Latex Gumex

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, הזהיר היום (שני, י”ח כסלו תשע”ו) את הציבור משימוש במוצצים צהובים גדולים מסוג; Pure Latex Gumex בגודל L בלבד, כשסימון היצרן בהטבעה על גבי המוצץ, הוא; G/Pure Latex Gumex, סימון אצוות היצור (מסומן על גבי האריזה); 41/4/14, נמכרו לציבור; אחרי יוני 2015. יודגש, כי המוצר נמכר באריזות שונות ולכן יש להתייחס ל-דגם המוצג ולפרטים שצוינו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מוצצים צהובים גדולים מסוג; Pure Latex Gumex, שיש חשד, לכאורה, כי מצוי בהם חומרים רעילים מסוג ניטרוזאמינים הידועים כ’מסרטנים’.

במשרד הכלכלה, מבהירים, כי לאחר בדיקת הנושא מול משרד הבריאות, מכון התקנים והליכי שימוע מול היצרן והמשווק, בהתאם ל’חוק התקנים’.

מרגע קבלת ההודעה על הליקוי, חלה על היצרן החובה לאסוף את המוצר מכל הגורמים אליהם הוא הופץ, להפסיק את מכירתו ולעדכן את הגורמים המפיצים והמוכרים השונים, בדבר הליקוי.

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, מזהיר, כי יצרן שלא פועל בהתאם לאמור חשוף להליכים מינהלים ופליליים, לרבות חקירה והגשת כתבי אישום.

כאמור, במקרים כאלו, פועל הממונה על התקינה באופן מידי בכדי להפסיק את הייצור ומכירת המוצר, לרבות פרסום אזהרה לציבור הצרכנים, כפי שנעשה.

יודגש, כי ליצרן, נערך שימוע, כמתחייב, במהלכו טען, כי הליך לקיחת הדגימה היה לקוי. גם טענה זו, נבדקה על ידי הממונה על התקינה והופרכה לחלוטין. אנו עומדים מאחורי הבדיקה ותוצאותיה. אמרו במשרד הכלכלה.

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה, מוסיף ומדגיש, כי; “חלה חובה על פי חוק התקנים על כל יצרן/יבואן/משווק/ספק לעמוד ב-הוראות תקן רשמי על כל מוצר המחויב בכך.

המינהל מבצע בדיקות שוטפות ויזומות על מוצרים עליהם חל תקן רשמי. מי שאינו עומד בהוראות התקן הרשמי צפוי לסנקציות הן במישור המינהלי והן במישור הפלילי”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן