רדיו | טלוויזיה

הערוץ הראשון: העיתונאי יורם כהן, מונה לשמש מנהל חטיבת החדשות

0
0

יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות הנכנס של הערוץ הראשון; “אני מודה על האמון שניתן לי, ומגיע לתפקיד, אותו מילאתי כבר בעבר, מתוך תחושת שליחות ומחויבות לשידור הציבורי, במיוחד בעת הזו”.
הערוץ הראשון: העיתונאי יורם כהן, מונה לשמש מנהל חטיבת החדשות
הערוץ הראשון: העיתונאי יורם כהן, מונה לשמש מנהל חטיבת החדשות

העיתונאי יורם כהן, מונה לשמש מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון של רשות השידור – כך מסרה היום (שני, י”א כסלו, תשע”ו) הגב’ לינדה בר, דוברת רשות השידור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הכנ”ר, פרופ’ דוד האן, העוסק ב’הליך פירוק רשות השידור’ הוא שהחליט למנות את העיתונאי יורם כהן לתפקיד מנהל בפועל של חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, במקומה של העיתונאית אילה חסון שהודיעה בסוף השבוע שעבר, כי היא פורשת מהערוץ הראשון לטובת ’ערוץ 10’.

יורם כהן, הינו תושב העיר ירושלים, נשוי ואב לשלושה ילדים, עובד בערוץ הראשון משנת 1991, ובעל תואר ראשון במזרח התיכון וסוציולוגיה.

כהן, שימש במגוון תפקידים עיתונאיים וניהוליים בערוץ הראשון ובהם מנהל הערוץ הראשון, מנהל החדשות המקומיות, מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, עורך מבט ומשדרים מיוחדים ועוד. בארבע השנים האחרונות משמש כתב לענייני שטחים ועורך מהדורת מבט.

עם היוודע דבר מינוי אמר יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות הנכנס של הערוץ הראשון, כי; “אני מודה על האמון שניתן לי, ומגיע לתפקיד, אותו מילאתי כבר בעבר, מתוך תחושת שליחות ומחויבות לשידור הציבורי, במיוחד בעת הזו”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן