הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 בנובמבר 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 בנובמבר 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 בנובמבר 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-18 עד ה-24 בנובמבר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
נראה שזהו שבוע מצוין שבו תוכלו לראות את הטוב בהתנהגותם של האחרים ולא לשפוט אותם בחומרה לפי אמות המידה של תפיסותיכם האישיות.

♥ ל- מזל החודש – עקרב

♥ מזל עקרב התאמה לבני מזלות אחרים

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ חודש יום ההולדת הוא תמיד זמן מצוין לחשבונות נפש מאוד משמעותיים שאתם צריכים לעשות. עברו עליכם שנים לא קלות לאחרונה ונראה שנשארתם עם תובנות משמעותיות רבות. הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין הוא, לפני שאתם באים לשפוט אחרים חשוב להפנים שלא כל אחד מנהל ומבין את חייו לפי תפיסת העולם שלכם ולכל אחד יש את הזמן והקצב שלו.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ נראה שאתם עומדים בפני פריצת דרך מאוד משמעותית בחייכם ולאו דווקא במובן המקצועי או הכלכלי, אלא בתפיסת העולם שלכם לגבי עצמכם ולגבי כלל ההתנהלות הכללית שלכם בחיים. עד היום הייתם שבויים בדפוסי התנהגות ישנים שלעיתים קרובות מדי הפריעו לכם להתנהג בצורה טבעית ואף עכבו אתכם, ואילו מעכשיו נראה, שאתם מתחילים לקחת אחריות על חייכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ בעוד כשבוע יעברו כוכבים מאוד משמעותיים אל בית תת ההכרה שלכם וזה יהיה זמן בו יהיה לכם פחות נוח לפעול אלא להיות יותר פסיביים ולכן, השבוע הקרוב יהיה זמן מתאים לעשייה של דברים שבסדר העדיפויות שלכם חשוב מאוד שתעשו אותם והם אלה אשר יתנו לכם את יכולת ההצלחה לעתיד. שבו עם עצמכם וערכו סדר עדיפויות לגבי מה דחוף לעשות השבוע ומה יכול לחכות.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ בחודש הקרוב נראה שייחתכו נושאים רבים שקשורים לקריירה שלכם ולדרך ההצגה האישית שלכם מבחינה מקצועית. ייתכן ויהיו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ונראה שלא תרצו להעמיס את עצמכם על האחרים בשאלות מיותרות כך שבמידה ותגיבו בצורה אגרסיבית, תאבדו את הרושם הטוב שעשיתם עד היום. חשוב מאוד שתנסו להיות מאוזנים ותשמרו על יציבות פנימית.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ נראה שהחודש הקרוב עומד להיות מאוד אינטנסיבי בכל הקשור לנושאי הקריירה שלכם. גם אלה מכם שאולי לא עוסקים בעיסוק מוחצן אך בכל זאת בעיני עצמכם, העשייה היומיומית שלכם היא בעצם הקריירה של עצמכם, חשוב מאוד שתהיו בקשר עם הקרובים לכם על מנת לעשות תיאום ציפיות. רק שוויון ביחסים ובציפיות יגרום לכך שלא תרגישו שאתם נשחקים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ זה הזמן לקחת פסק זמן מחיי היום יום שלעיתים מעיקים למדי ולצאת למקום כלשהו על מנת לצבור אנרגיות וכוחות. לאחרונה אתם מתמודדים עם נושאים חדשים ותפיסות עולם שעד עכשיו נאלצתם להתפשר לגביהם, אך איכשהו עובדות החיים גורמות לכך שאתם חייבים להתגמש ביחס לצרכי האחרים ולתת יותר מעצמכם. מאחר ואתם רגישים למדי , שמרו על האנרגיות שלכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תמיד תקופה מאוד טעונה רגשית. אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות בשותפויות הקיימות בחייכם גם האישיות וגם המקצועיות, אך נראה שעובדות החיים גורמות לכם להבין שאתם חייבים להתחשב יותר באחרים. עובדה זו גורמת לכם לחוסר סבלנות ולאיבוד העשתונות ולכן חשוב מאוד שתשמרו על מוצא פיכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב יופיטר נמצא בבית המשפחה שלכם וממשיך לתת לכם הזדמנויות לשיקום חיי המשפחה במעגל הראשון של חייכם. לאחר שנים שבהם היו לכם המון חוויות לא חיוביות במישור הרגשי עם אנשים קרובים, יש לכם הזדמנות לעזור לעצמכם על ידי כך שתוכלו ללמוד את משמעות הסליחה. היכולת שלכם להבין את מניעיהם של האחרים, תעזור לכם לגשר על פערים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא פחות נוחה עבורכם כיוון שחשוב מאוד בשלב הזה לעזור לאנשים נוספים בחיק משפחתכם שמאוד זקוקים לכם. אתם מוציאים הרבה אנרגיה כדי להבין ולהקל על הקרובים לכם ולכן אתם יכולים לפתח רגישויות כתוצאה מכך שאתם שוכחים להגן על עצמכם. למרות שתקבלו הרבה פרגון מהקרובים לכם, ייתכן ויהיו רגעים שבהם תרצו לוותר על הכול בשביל קצת שקט.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ ייתכן והשבוע יעמיקו אצלכם ההתלבטויות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים החיים במחיצתכם. נראה שהתשובה הנכונה היא היכולת לשלב בין השניים. זה בדיוק הזמן לבדוק עם עצמכם מדוע אנשים קרובים לכם מאשימים אתכם שאתם לא מתייחסים אליהם ומדוע נדמה שלעיתים מה שחשוב לכם הוא בעיקר הקידום המקצועי שלכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות וזאת בעקבות העובדה שכוכב השפע יופיטר נמצא במזל שלכם וגורם לכך שיש לכם יכולת לקבל עזרה מאחרים על מנת לפתוח דף חדש בחייכם. ייתכן והחודשים הקרובים עדיין לא יהיו קלים כפי שהייתם רוצים אך זה בדיוק הזמן לשנס מותניים ולהשקיע את מקסימום האנרגיה בתחום החדש אליהם נכנסתם לאחרונה. יש לכם יכולת להצליח.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ השבוע ייכנסו שני כוכבים מאוד משמעותיים למזל שלכם וייתנו לכם הזדמנויות חדשות ליחסים בין אישיים. הכוכב וונוס שהוא הכוכב המקושר אתכם מגיע לבקר אחת לשנה וחצי ומהשבוע למשך כל החודש הקרוב ולכן תהיה לכם הזדמנות לחזק את קשריכם האישיים והרגשיים. תקופה מצוינת לבילויים. גם הכוכב מארס שמביא אתו אנרגיה יכנס למזל שלכם וייתן לכם את הכוחות הנדרשים לכך יוכלו להבין אתכם היטב.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן