קולנוע נעים

הסוד שבעיניים סרטו של בילי ריי עם ג’וליה רוברטס, ניקול קידמן וצ’יווטל אגיופור

0
0

“הסוד שבעיניים” (Secret in Their Eyes) סרטו של בילי ריי, במאי ותסריטאי ◄ ליהוק מסקרן של שתי זוכות בפרס האוסקר; רוברטס, וקידמן והשחקן אגיופור היה מועמד לפרס הנכסף בעבר, מבטיחים סרט מסתורין, דרמה ומתח מהשבוע (חמישי) בבתי הקולנוע בארץ ◄ ארה”ב 2015. 107 דקות. מתורגם לעברית, מופץ ע”י סרטי יונייטד קינג.
הסוד שבעיניים סרטו של בילי ריי עם ג’וליה רוברטס, ניקול קידמן וצ’יווטל אגיופור
הסוד שבעיניים סרטו של בילי ריי עם ג’וליה רוברטס, ניקול קידמן וצ’יווטל אגיופור

החל מהשבוע (חמישי, 19.11.15), עולה לאקרנים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, סרטו של הבמאי והתסריטאי בילי ריי (Billy Ray), “הסוד שבעיניים” (Secret in Their Eyes – 2015), מבוסס על הסרט הארגנטינאי, זוכה פרס האוסקר “הסוד שבעיניים” בהשתתפות השחקנים; צ’יווטל אגיופור, ג’וליה רוברטס, ניקול קידמן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הסרט המסקרן, מבוסס על רומן מאת אדוארדו סצ’רי, המספר על סוכן אפ.בי.איי (ABI), בשם; ריי, רדוף זיכרונות וכאב מטראומה שחווה לפני עשרות שנים, כאשר בתה של ג’ס אותה מגלמת השחקנית הצעירה זואי גרהם (Zoe Graham), חברתו הטובה ליחידה, נרצחה.

מאז אותו יום נורא – לא פוענחה התעלומה והחשוד שכן נעצר, בשם; מארזין, שוחרר לאחר שבית המשפט, קבע שהוא נחקר שלא כחוק על ידי המשטרה ושימש בעברו כ’מודיע משטרתי’.

עכשיו, 20 שנה אחרי, הוא סוף סוף מאתר את מיקומו של מארזין וחובר לג’ס ולתובעת המחוזית קלייר בכדי להביא אותו לדין.

◄ על הבמאי והשחקנים;

★ בילי ריי (Billy Ray), במאי ותסריטאי

ריי, החל את דרכו בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בשנות התשעים כתסריטאי של המותחן הארוטי “בצבע הלילה” (בכיכובו של ברוס ויליס). ושל הסרטים עתירי התקציב “וולקנו” ו”מלחמתו של הארט”.

סרטו הראשון של בילי ריי, כבמאי; “חשיפה”, זיכה אותו במועמדויות לפרס הבמאי המבטיח מטעם ’איגוד המבקרים של שיקגו’ והתסריטאי הטוב ביותר של פרסי הרוח העצמאית.

שנתיים, לאחר מכן, חזר בילי ריי לכיסא הבמאי, פעם נוספת עם המותחן; “הפירצה”, שזכה לקבלת פנים חמה מצד מבקרי הקולנוע האמריקאים.

ג’וליה רוברטס עם בתה הנרצחת השחקנית זוהי גראם (Zoe Graham) בסרט הסוד שבעיניים

בשנים האחרונות, זכה ריי למועמדות ראשונה לפרס האוסקר על התסריט לסרט המדובר; “קפטן פיליפס” ולהכרה רחבה בעבור התסריט לשובר הקופות; “משחקי הרעב”.

★ צ’יווטל אגיופור בתפקיד; “ריי”

צ’יווטל אגיופור שהנו שחקן בריטי שזכה ב’פרס הבאפט”א’ והיה מועמד לפרס האוסקר על הופעתו ב”12 שנים של עבדות”.

אגיופור הוא שיחק בשוברי הקופות “2012”, “סולט” ו”אמריקן גנגסטר” ובסרטים כמו “ילדי המחר” של אלפונסו קוארון, בסרט; “האיש שבפנים” של ספייק לי, בסרט; “חגורה אדומה” של דיוויד מאמט ובסרט; “מלינדה מלינדה” של וודי אלן.

השנה, הופיע בדרמה העצמאית “Z for Zachariah” לצידם של מרגו רובי ו-כרייס פיין.

★ ג’וליה רוברטס בתפקיד; “ג’ס”

השחקנית ג’וליה רוברטס כוכבת הסרטים “אישה יפה”, ובסרטים; “נוטינג היל”, “קרוב יותר”, “החתונה של החבר שלי”, “אושן 11”, “אוגוסט מחוז אוסאג’”, “תיק שקנאי”, “כולם אומרים אני אוהב אותך”, “קו הדממה”, “מיסטיק פיצה”, “מרי ריילי”, “משהו ללבוש” ו”לישון עם האויב”.

רוברטס, זכתה באוסקר על הופעתה כ”ארין ברוקוביץ” בסרטו של סטיבן סודרברג.

★ ניקול קידמן בתפקיד ; “קלייר”

השחקנית ניקול קידמן, זוכת פרס האוסקר עבור הופעתה בסרט “השעות”, הנחשבת כיום מכוכבות הקולנוע הגדולות של הוליווד.

ניקול קידמן בסרט הסוד שבעיניים בתפקיד; קלייר עם השחקן צ’יווטל אגיופור

במהלך שלושים שנות הקריירה שלה שיחקה קידמן בסרטים של במאים כמו; סטנלי קובריק (בסרט; “עיניים עצומות לרווחה”), לארס פון טרייר (“דוגוויל”) ג’יין קמפיון (“דיוקנה של גברת”), וורנר הרצוג (“מלכת המדבר”), באז לורמן (“מולאן רוז’”, “אוסטרליה”), רון הווארד (“הרחק מכאן”), סידני פולאק (“המתרגמת”) גאס ואן סנט (“פיתוי קטלני”), אנתוני מינגלה (“קולד מאונטיין”), ג’ונתן גלייזר (“לידה”), נוח באומבך (“מרגו מתחתנת”), אלחנדרו אמנבר (“האחרים”) ולי דניאלס (“העיתונאי”).

לאחרונה, הופיעה קידמן בסרטים “גרייס ממונאקו” ו”איש המסילה”.

★★★ השחקנים;

השחקן צ’יווטל אגיופור (Chiwetel Ejiofor) בתפקיד; ריי, השחקנית ג’וליה רוברטס (Julia Roberts) בתפקיד; ג’ס, השחקנית ניקול קידמן (Nicole Kidman) בתפקיד; קלייר, השחקן ג’ו קול (Joe Cole) בתפקיד; מארזין, השחקן מייקל קלי (Michael Kelly) בתפקיד; סיפרט, השחקן דין נוריס (Dean Norris) בתפקיד; באמפי.

בהכנת ידיעה זו, סייע רבות משרד יחסי ציבור: בת כהן ושרון כתב – תקשורת באמצעות דנה שיפמן.

“הסוד שבעיניים” (Secret in Their Eyes – 2015), סרטו של בילי ריי, A film by BILLY RAY, ארה”ב. 2015. משך הסרט; 107 דקות. דובר; אנגלית, מתורגם ל-עברית, מופץ ע”י סרטי יונייטד קינג.

★ לצפייה ב-קדימון- טריילר – לחצו כאן.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן