חקלאות ישראל מושבים

החקלאים חוששים מחרם על כלל המוצרים החקלאיים במדינת ישראל

תנועת המושבים, מזהירה, כי ההשלכות עשויות להיות מיידות על כלל החקלאים המייצאים לחו"ל ובכל הענפים החקלאיים ◄ מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור; "החקלאות הישראלית נמצאת כיום במשבר ופרנסה של חקלאים רבים תלויה בייצוא לחו"ל... דווקא עכשיו, כשהחקלאות נמצאת במשבר, אני מצפה שהמדינה תתמוך בנושאי יצוא, קידום מכירות, שינוע ושער מטבע".
0
0
מאיר צור מזכל תנועת המושבים, ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל
מאיר צור

מזכ”ל תנועת המושבים, ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור, פנה היום (יום חמישי, ל’ בחשון, תשע”ו), אל ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אל שר החקלאות מר אורי אריאל ואל סגנית שר החוץ, הגב’ ציפי חוטובלי והתריע בפניהם על החשיבות וחומרת המצב אליו נקלעו החקלאים בעקבות הטלת החרם האירופאי אמש (ד’) על מוצרי חקלאות מן ההתנחלויות, העלול להגיע גם לחרם כולל של מוצרים חקלאיים בכל רחבי המדינה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

תנועת המושבים, מזהירה, כי האירופאים לא מבחינים בין מוצרים מההתנחלויות לבין מוצרים חקלאיים בכל המדינה ועלול להיווצר מצב שבו יהיה חרם כולל על כלל המוצרים החקלאיים במדינה ואי לכך, הייצוא החקלאי לאירופה עלול להיפגע.

התנועת מושבים, מזהירה, כי ההשלכות עשויות להיות מיידות על כלל החקלאים המייצאים לחו”ל ובכל הענפים החקלאיים – פירות, ירקות, פרחים, מטעים ועוד.

מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור, אמר, כי; “על ממשלת ישראל למנוע את החרם האירופאי של מוצרי החקלאות מההתנחלויות לאלתר.

עלול להיווצר מצב מידי של ’חרם חקלאי’ על כלל המוצרים החקלאיים במדינה ובכך לפגוע קשות ב’ייצוא החקלאי’ לאירופה.

החקלאות הישראלית נמצאת כיום במשבר ופרנסה של חקלאים רבים תלויה בייצוא לחו”ל. חרם כזה על מוצרים חקלאיים עשוי להוביל לסגירה של משקים חקלאיים”.

צור, מדגיש, ומוסיף, כי; “דווקא, עכשיו, כשהחקלאות נמצאת במשבר, אני מצפה שהמדינה, תתמוך בנושאי; יצוא, קידום מכירות, שינוע ושער מטבע בנוסף לתמיכה בהשקעות ובהעסקת עובדים זרים וזאת בכדי לחזק את החקלאות ולהציל פרנסה של חקלאים רבים, רובם ככולם מהפריפריה”. סיכם את פנייתו מר צור, מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן