רדיו | טלוויזיה

קול ישראל: הצבע חוזר לכסף ברשת ב בו תשודר תוכנית הכלכלה צבע הכסף

’צבע הכסף’ תוכנית הכלכלה הוותיקה והמאוזנת של רשת ב’ של קול ישראל ממשיכה לשדר בשעה 16:00, בימים ראשון עד חמישי עם עורכים ומגישים חדשים; העיתונאי נסים קינן והעיתונאית פאר לי-שחר ◄ רשות השידור השיקה אפליקציה חדשה לרדיו של ’קול ישראל’, ובמסגרתו תהיה זמינה לשידור גם ’צבע הכסף’ התכנית הכלכלית של רשת ב’ רשת האקטואליה והחדשות המובילה בישראל.
0
0
פאר-לי שחר, עם נסים קינן, תוכנית הכלכלה ’צבע הכסף’ ברשת ב’
פאר-לי שחר, עם נסים קינן

“צבע הכסף” האמיתי חוזר ובגדול – על פי תחנת הרדיו רשת ב’ של ’קול ישראל’, תוכנית הכלכלה המאוזנת והמאוזנת; “צבע הכסף” המקורית חוזרת ובגדול כשהיא מעתה תעבוד כחלק מדסק כלכלי חדש שהוקם במערכת החדשות של ’קול ישראל’ אשר יעשיר את התוכן. לצד העיסוק בנושאי הכלכלה והעניינים הכלכליים הבוערים, התכנית תעסוק גם בענייני חברה וצרכנות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

התכנית הכלכלית ’צבע הכסף’ היא אחת מתכניות הדגל של קול ישראל, המשודרת באופן רציף למעלה מ-30 שנה ובעלת שיעורי האזנה גבוהים. התכנית זכתה להכרה מקצועית והערכה רבה לאורך השנים.

את תוכנית ’צבע הכסף’ התוכנית הכלכלה הוותיקה של רשת ב’ של קול ישראל, ממשיכה לשדר בשעה 16:00, בימים; ראשון עד חמישי ומעתה עם שני עורכים ומגישים חדשים אך מנוסים; העיתונאית פאר לי-שחר, והעיתונאי ניסים קינן.

פאר-לי שחר, עורכת ומגישה ותיקה ב’קול ישראל’. עורכת ומגישה יומנים בקול ישראל ובהם “הכל דיבורים” ו”עניין אחר“, תכניות כלכלה ורווחה.

העיתונאית פאר לי, שימשה כתבת לענייני מפלגות ורווחה. בשנים; 1995 – 2010 ערכה והגישה את ’יומן השבוע’ ברשת ב’.

ניסים קינן, עיתונאי ושדרן ותיק בקול ישראל. המוכר ככתב בדרום במשך שנים רבות. שימש גם כתב תחבורה, תעופה ותיירות, עורך ומגיש תכניות ברשת ב’; ’רוח דרומית’, ’כל היום’ ו’יומן חצות’. עורך את ’יומן הבוקר’.

העיתונאי ניסים קינן, זוכה פרס ירושלים לעיתונות וזוכה פרס מנכ”ל רשות השידור ע”ש אילן רועה הי”ד.

דוברת רשות השידור הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; לאחרונה, ’רשות השידור’ השיקה אפליקציה חדשה לרדיו של ’קול ישראל’, ובמסגרתו תהיה זמינה האפליקציה לשידור גם ’צבע הכסף’ התכנית הכלכלית של רשת ב’ רשת האקטואליה והחדשות המובילה במדינת ישראל.

להורדת אפליקציה הרדיו של קול ישראל;

☚ אייפון.

☚ אנדרואיד.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן