מינויים במגזר הציבורי מסחר | תעשייה

דליה ירום מונתה ליושבת ראש האמנה הבין-לאומית לאימות מתכות יקרות

הגב’ דליה ירום (52), מייצגת את מדינת ישראל בדיונים אלו שמתמקדים בהיבטים חוקיים שמטרתם להגן על סימן האימות ובהיבטים טכניים הנדרשים כתוצאה משינויים בשווקים ובטכנולוגיות ייצור. יו"ר האמנה לאימות מתכות יקרות ומנהלת המעבדה לכימיה וטקסטיל ב-מכון התקנים הישראלי, הגב’ ירום; "אעשה כל שביכולתי לקדם את האמנה ולשווק את סימן האימות שלה גם מחוץ למדינות אירופה".
0
0
 דליה ירום, מכון התקנים הישראלי, מונתה ליושבת ראש האמנה הבין-לאומית לאימות מתכות יקרות
דליה ירום

דליה ירום, מנהלת המעבדה לכימיה וטקסטיל במכון התקנים הישראלי נבחרה לתפקיד יו”ר האמנה הבין-לאומית לאימות מתכות יקרות (Hallmarking Convention).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

האמנה לאימות מתכות יקרות, שחגגה השנה 40 להיווסדה, מהווה את הסכם ההכרה הבלעדי לסימני האימות בעולם.

מדינת ישראל חתומה על אמנה זו משנת 2005, ו’מכון התקנים’ הינו המעבדה המייצגת את המדינה בארגון זה.

מנהלת היחידה לתקשורת ויחצ, של מכון התקנים הישראלי, הגב’ ורד אורן, מסרה והוסיפה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; הגב’ ירום (52), מייצגת את מדינת ישראל בדיונים אלו.

הדיונים מתמקדים בהיבטים חוקיים שמטרתם להגן על סימן האימות ובהיבטים טכניים הנדרשים כתוצאה משינויים בשווקים ובטכנולוגיות ייצור.

יושבת ראש האמנה לאימות מתכות יקרות ומנהלת המעבדה לכימיה וטקסטיל ב-מכון התקנים הישראלי, הגב’ דליה ירום; “אעשה כל שביכולתי לקדם את האמנה ולשווק את סימן האימות שלה גם מחוץ למדינות אירופה“.

כיום חברות באמנה 19 מדינות בהן האיים הבריטים, מדינות סקנדינביה, שוויץ, צ’כיה ועוד. 4 מדינות נוספות נמצאות בתהליכי הצטרפות מתקדמים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן