אום אל-פחם גן שמואל חדרה חדשות כאן ישראל

חיילת נפצעה קשה ו-3 נפצעו בפיגוע דריסה ודקירה בגן שמואל

הוא אינו מודר מביקור במסגד בעירו הוא רק רוצה דם. לרצוח יהודים. אותם ידיים שמאכילות אותו הוא כעת מבקש לכרות. קצב, כבר אמרנו. טעינו חיית אדם, ממנה משתקפים וניבטים פני הרשע והשטן. ח"כ ליברמן; "הבעיה בקרב ערביי ישראל איננה בעיה של עשבים שוטים אלא של גינה מורעלת שמי שאחראי בעיקר להרעלתה הם הגננים, קרי; חברי הכנסת הערבים".
0
0
המחבל, בן 20 מאום אל-פחם, שדרס ודקר החיילת ו-3 נוספים בפיגוע חדרה-גן שמואל
המחבל, שדרס ודקר החיילת בפיגוע בגן שמואל

הטרור נמשך. הוא אף מתרחב ומגיע גם לעיר חדרה, עיר שדווקא מפרגנת לאוכלוסייה הערבית וממש לידה ק”מ אחד גם קיבוץ גן שמואל, שמעסיק עשרות/מאות ערבים מישובי הסביבה, כמו; באקה אל-גרבייה, ערערה ועוד, במתחם העסקים הענק המעניק להם פרנסה, תעסוקה בשפע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

או-אז מבליח עלא זיוד, צעיר אחוז אמוק ובשם אללה, נוסע לעבר תחנת האוטובוס שליד הקיבוץ אוהב השלום, דורס, עוצר, יורד מרכבו ועוסק במלאכת השחיטה;

חיילת פצועה קשה ו-3 נפגעים בהם; חייל בינוני וקל בקציר הדמים של הקצב הצעיר כבן 20 מהעיר אום אל-פחם, מבית היוצר של מי שהיה ראש העיר וכיום הוא מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית בישראל שייח’ ראאד סלאח אבו שקרה, השולל את הלגיטימיות של מדינת ישראל.

עלא זיוד הצעיר הערבי ישראלי, אינו פלשתיני הנאנק מעוני ודלות, גם לא פלשתיני הדואג לשלמותו של מסגד אל-אקצא (ערבית: الْمَسْجِد الْأَقْصَى) בעיר הקודש, הוא אינו מודר מביקור במסגד בעירו, הוא רק רוצה דם.

לרצוח יהודים. אותם ידיים שמאכילות אותו הוא מבקש כעת לכרות. קצב, כבר אמרנו. טעינו; חיית אדם, העונה לשם; עלא זיוד, ממנה משתקפים וניבטים פני הרשע והשטן.

היום (יום ראשון כ״ח בְּתִשְׁרֵי תשע״ו) סמוך לשעה 18:58, נמסר ל’מד”א מרחב שרון’ על פיגוע דריסה ודקירה בכביש 65, סמוך לצומת הכניסה לקיבוץ גן שמואל.

עם הישמע הדיווח ברשת הקשר, הוזנקו לקריאה חובשים ופאראמדיקים של מד”א אל לזירת האירוע באופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ והעניקו טיפול רפואי מציל חיים.

כמו כן, פינו אל בי”ח הלל יפה, שני פצועים, בהם חיילת כבת 19 במצב קשה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מונשמת וגבר כבן 45 במצב קל עם חבלה בגפיים.

צוות ניידת מדא מעניק טיפול ראשוני לחיילת שנדרסה ונדקרה על ידי טרוריסט מאום אל-פחם ולעוד 3 פצועים בפיגוע בצומת גן שמואל
מדא מעניק טיפול לחיילת

המפגע, ערבי ישראלי, ללא עבר פלילי, נעצר ואף זכה להגה על חייו בניסיונותיו ליטול חיי האחרים.

דובר מד”א, תת-מגן זכי הלר, מוסיף, כי שני נפגעים נוספים, צעירה כבת 14 במצב בינוני וצעיר (חייל) כבן 20 במצב קל הגיעו מהשטח עצמאית אל בי”ח הלל יפה-חדרה.

פאראמדיק מד”א מר חאלד מורעי וחובש יהודה חיים של רפואת חירום במד”א שהגיעו למקום וטיפלו בפצועה קשה, סיפרו, כי; “כשהגענו לזירה, ראינו בתעלה בצד הדרך צעירה (חיילת) כבת 19, מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית.

הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה, חבישות ונוזלים ופינינו אותה במהירות אל בית החולים.

לא הרחק ממנה היה גבר כבן 45 שנפצע קל בידו קיבל טיפול רפואי במקום ופונה אף הוא לבי”ח”.

ח”כ אביגדור ליברמן, יו”ר מפלגת “ישראל ביתנו“, אמר על הפיגוע ע”י מחבל תושב אום אל-פאחם; “הפיגוע האכזרי, מוכיח שוב שהבעיה בקרב ערביי ישראל איננה בעיה של ’עשבים שוטים’ אלא של ’גינה מורעלת’ שמי שאחראי בעיקר להרעלתה הם ’הגננים’, קרי; חברי הכנסת הערבים“.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן