כאן בונים

ביגועים, פיגועים, המפסידים העיקריים השיפוצניקים הערבים

0
0

מתוך כ-37,000 פועלים פלסטינאים רק 20% הגיעו היום (ראשון) לעבודה. למרות שהפחד הוא במיוחד מפועלים פלסטינאים, יש קבלני שיפוצים שביקשו מפועלים ערבים ישראליים להימנע מלהגיע לעבודה בשלב זה עד יעבור זעם, ואכן רבים מהם נמנעו מלהגיע היום לעבודה.
ביגועים, פיגועים, המפסידים העיקריים השיפוצניקים הערבים
ביגועים, פיגועים, המפסידים העיקריים השיפוצניקים הערבים

גל הטרור שפוקד את מדינת ישראל בשבועות האחרונים, משפיע גם על ענף השיפוצים, עם התנגדות של לקוחות להכניס לביתם ’שיפוצניקים ערבים’ – כך מדווחים היום (יום ראשון כ״ח בְּתִשְׁרֵי תשע״ו) ב’התאחדות קבלני השיפוצים’ לקראת הכנס השנתי שלה בכפר המכביה ביום שישי הקרוב. בעקבות האירועים האחרונים והמצב הרגיש, השמירה בכנס תוגברה משמעותית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהתאחדות קבלני השיפוצים, מציינים, כי מתוך כ-37,000 פועלים פלסטינאים רק 20% הגיעו היום (ראשון) לעבודה. למרות שהפחד הוא במיוחד מ-פועלים פלסטינאים, יש קבלני שיפוצים שביקשו מפועלים ערבים ישראליים להימנע מלהגיע לעבודה בשלב זה עד יעבור זעם, ואכן רבים מהם נמנעו מלהגיע היום לעבודה.

קבלני שיפוצים, מוצאים את עצמם מול דרישות של לקוחות רבים שלא להכניס ’ערבים’ לדירה. בשיפוץ דירה, נעשה שימוש עם כלי עבודה חדים, דוגמת; מברגים, סכינים וכו’, שגורמים ל-בעלי דירות רבים לפחד להכניס ערבים אל תוך ביתם.

בהתאחדות קבלני השיפוצים, מציינים שמדובר במיוחד בדירות שהלקוחות משפצים אך עדיין מתגוררים בדירה. הלקוחות מבקשים מ-קבלני השיפוצים לא להכניס לביתם ערבים פלסטינאים. אם בעבר זה היה נעצר כאן, הרי שהפעם ניתן לראות שגם הערבים הישראליים נכנסו ל”רשימה השחורה”.

לדברי יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים מר ערן סיב; ״אנחנו מבקשים דבר אחד – יציבות בענף. כל זעזוע כזה או אחר גורם לאנשים לא לשפץ את ביתם ולנו זה גורם ל-מיתון ולפגיעה משמעותית בפרנסה. אנו מבינים את החשש של הלקוחות, ומקווים שהשגרה תחזור במהרה״.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן