הרשות הפלסטינית חדשות כאן ישראל

גל ברגר, כתב רשת ב’ חשף המשכורות לארכי-מחבלים של הרשות הפלסטינית

גל ברגר, העיתונאי לענייני פלסטינים, מוסיף בחשיפת השנה בעיתונות, כי; "גם הסייעניות של המחבל המתאבד שפוצץ עצמו בפיגוע ברחוב קינג גורג’ בעיר ירושלים לפני שלושה עשרה שנה, ושוחררו ב’עסקת שליט’; הטרוריסט קאהרה א-סעדי ועמיתתו למקצוע סונאא שחאדה, קיבלו מהרשות כ-מאתיים אלף שקל כל אחת עד שנת 2012.
0
0
גל ברגר, כתב רשת ב ברקע דגל הרשות הפלשתינית
גל ברגר

כתב רשת ב’ של קול ישראל, לענייני פלסטינים העיתונאי גל ברגר, חשף היום (יום שלישי כ״ג בְּתִשְׁרֵי תשע״ו) את המשכורות של ארכי-מחבלים של הרשות הפלסטינית, המעידים, כי הרשות שילמה בשנים האחרונות מאות אלפי שקלים לכל אחד מהאסירים הביטחוניים הכבדים הכלואים בישראל. זאת ועוד; הם ממשיכים לקבל משכורת גם כיום. אולי כעת נקל יותר להבין את אחת מהסיבות להתקפלותו של ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, כשהודיע בצהרים, כי הוא אינו מבקש הסלמה צבאית וביטחונית בין ישראל לפלסטינים, וכי הנחיות ברוח זו העביר למנגנוני הביטחון של הרשות ושל פאתח.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

באחת החשיפות העיתונאיות המרשימות בעיתונות הישראלית, המתפרסמים בפעם הראשונה, עולה, כי עשרות מסמכים רשמיים של הרשות הפלסטינית שהגיעו לידי כתב רשת ב’ של “קול ישראל“, מפורטים בטבלאות שמות המחבלים ואת המשכורות שהם מקבלים לאורך שנים בחתך חודשי, לרבות חשבונות הבנק שבהם מופקד הכסף למוטבים מטעמם.

מאחת הדוגמאות, אנו למדים, כי מהנדס המטענים של ארגון חמאס המחבל עבדאללה ברגותי אשר נידון לשישים ושבעה מאסרי עולם, קיבל מן הרשות הפלסטינית עד שנת 2013 ולמשך עשור יותר מרבע מיליון שקלים.

הטרוריסט איברהים חאמד, אשר שימש ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה המערבית ונידון לחמישים וארבעה מאסרי עולם, המשיך לקבל באותה התקופה משכורות בסך מאתיים אלף שקל מהרשות הפלסטינית.

כתב רשת ב’ העיתונאי גל ברגר, חושף הפרשה, הראוי לשבח, מציין, כי השניים מעורבים בכמה מ’פיגועי ההתאבדות’ הבולטים ב’אינתיפאדה השנייה’ ובהם הפיגועים ב’קפה מומנט’, ב’אוניברסיטה העברית’ בעיר ירושלים, בפיגוע ’מסעדת סבארו’ וב ’מועדון השפילד קלאב’ בעיר ראשון לציון.

מוחמד ערמאן, אשר קישר בין ארגון חמאס לבין ’חוליית סילוואן’ שביצעה מספר מהפיגועים האלה ונידון לשלושים וששה מאסרי עולם, קיבל מהרשות סכום של רבע מיליון שקל עד שנת 2012. המחבל ערמאן, משמש כיום ראש הנהגת חמאס בכלא ישראל. חברי חוליית סילוואן גם הם קיבלו מהרשות הפלסטינית בין רבע מיליון לשלוש מאות אלף שקלים כל אחד.

העיתונאי ברגר, מוסיף בחשיפת השנה בעיתונות, כי; “גם הסייעניות של המחבל המתאבד שפוצץ עצמו בפיגוע ברחוב קינג גורג’ בעיר ירושלים לפני שלושה עשרה שנה, ושוחררו ב’עסקת שליט’; הטרוריסט קאהרה א-סעדי ועמיתתו למקצוע סונאא שחאדה, קיבלו מהרשות כ-מאתיים אלף שקל כל אחת עד שנת 2012.

במסמכים שהגיעו לידי תחנת הרדיו ב-רשת ב’ של “קול ישראל” מפורטות גם משכורות לאנשי מנגנוני הביטחון של ’הרשות הפלסטינית’ שעשו פיגועים ב-אינתיפאדה השנייה ועדיין כלואים בשטחה של ישראל. סיכם כתב רשת ב’ של קול ישראל, לענייני פלסטינים העיתונאי גל ברגר.

העתק מן המסמכים המקוריים שמורים במערכת.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן