כאן תל אביב-יפו ספורט ישראל

שרת התרבות והספורט: למצות הדין עם התוקפים של אוהד הפועל תל אביב

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, שוחחה עם בן משפחתו של אוהד הפועל ת"א שהותקף במוצאי שבת והבהירה, כי תדרוש מרשויות אכיפת החוק ומיצוי הדין עם התוקפים ◄ "זו עליית מדרגה קיצונית, מדאיגה ובלתי נסלחת שעלינו לבלום ומיד" ◄ אמיר כבירי, הפועל ת"א; "לה פמילייה" הוא ארגון טרור...".
0
0
שרת התרבות והספורט, רגב: אדרוש למצות הדין עם התוקפים של אוהד הפועל תל אביב
מירי רגב

לאחר הבהרת המשטרה, הבוקר, כי הנסיבות לתקיפה הן עימות בין אוהדים על רקע אהדת כדורגל, שרת התרבות והספורט ח”כ מירי רגב, שוחחה עם נציג משפחתו של הפצוע, עם יו”ר הפועל תל אביב, מר בארי בן זאב ועם הבעלים של הקבוצה מר אמיר כבירי. הטיפול במקרה המזעזע הזה, נמצא בסמכות מערכת אכיפת החוק ולפיכך השרה רגב, החליטה לפנות באופן מיידי לשר הבט”פ, למ”מ המפכ”ל ולגורמים המשפטיים בדרישה למצות את הדין עם התוקפים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השרה רגב; “אני מגנה בכל תוקף את התקיפה המזעזעת בה נפצע אנושות אוהד הפועל תל אביב ומאחלת לו רפואה שלמה”.

מעיין אדם הדוברות של שרת התרבות והספורט ח”כ מירי רגב, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי השרה אמרה, כי; “זו עליית מדרגה קיצונית, מדאיגה ובלתי נסלחת שעלינו לבלום ומיד.

עלינו לעקור את העשבים השוטים מן השורש ולהענישם באופן המחמיר ביותר – לא נאפשר להתנהגות האלימה הזו להכתים מועדון אוהדים שלם ולסכן את הספורט בישראל.

בקרוב, יפורסמו ממצאי הוועדה אשר הקמתי לצמצום ו’מיגור האלימות במגרשים’, זו תופעה קשה ואנחנו נלחם בה”. סיכמה השרה רגב.

◄ אמיר כבירי, הפועל ת”א; “לה פמילייה” הוא ארגון טרור

בתוך כך, הגיב בגילוי דעת הערב (יום שני כ״ב בְּתִשְׁרֵי, תשע״ו) אחד מבעלי מועדון הפועל תל אביב מר אמיר כבירי, לניסיון הרצח של אוהד הפועל תל אביב שבוצע במוצאי שבת האחרונה, הצהיר, כי; “בזמן שכל עם ישראל, חוגג בחג שמחת תורה ומשפחות וחברים ישבו לארוחת החג, אוהד של הפועל ת”א, ממשיך להילחם על חייו, כשהוא שוכב בבית החולים ומחוץ לחדרו יושבת משפחתו המודאגת וחבריו ההמומים.

מועדון הפועל תל אביב, כולו שותף להלם ולדאגה הגדולה ואנו מקווים, כי הוא ימשיך במאבקו לחיים ויתאושש במהרה. בלתי נתפס בכלל שאוהד כדורגל, הגיע למצב אנוש כשהוא בין חיים למוות בשל אהדתו לקבוצה.

עוד מעט, ייפתח עוד משחק כדורגל, משחק שלדעתנו לא היה אמור להתקיים הערב. למעשה אין ערך לאף משחק כדורגל, כל עוד ארגון כמו ’לה פמילייה’ פועל במסגרתו ובסביבתו”.

אמיר כבירי, מבעלי מועדון הכדורגל הפועל תל אביב | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אמיר כבירי

מר אמיר כבירי, מבעלי הפועל ת”א, האשים בגילוי הדעת שלו; “לה פמילייה” הוא ארגון הפועל בשיטות ודפוסי פעולה המוכרים לנו מארגוני טרור ובדומה לפיגועים האחרונים שאנו עדים להם בארץ.

הדעת לא סובלת את האדישות והניסיון לדחוק את אירוע הטרור שאירע בדרום תל אביב במסגרתו פטיש (גרזן), ננעץ בראשו של אוהד כדורגל.

התחושה היא, כי דמם של אוהדי הפועל תל אביב, הותר, וחוסר התגובה וההתעלמות של כל הגורמים המוסמכים מהאירוע, כמוה כגיבוי לו.

מר כבירי, הוסיף ואמר, כי; “הנהלת הפועל תל אביב בראשותי, תעשה ככל שביכולתה בכדי שלא לתת לפיגוע שאירע בשבת האחרונה להישכח, ותילחם מלחמת חורמה באותו ארגון גם אם תצטרך לעשות זאת לבדה.

הפועל ת”א, הקימה צוות מיוחד הכולל משפטנים בכירים, אנשי כדורגל וחוק שמטרתו להוציא את “לה פמילייה” אל מחוץ לחוק. אנו קוראים לכל מי שאכפת לו ואוהב את הכדורגל הישראלי להצטרף למאבק ששייך לכולנו ולא רק להפועל ת”א.

אני רוצה לציין לטובה את הפעולות המהירות שביצעה משטרת ישראל וקורא לרשויות החוק והאכיפה למצות את החקירה ואת הדין עם הפושעים באשמת ניסיון לרצח. אנו מקווים, כי נבחרי הציבור, ראשי ענף הכדורגל והנהלות הקבוצות תצטרפנה למאבק החשוב הזה”. סיכם מר כבירי, מבעלי מועדון הפועל ת”א.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן