כאן נתניה

נתניה, תנציח הטיילת הדרומית ע”ש קלוד לנצמן מגדולי הבמאים

האינטלקטואל והבימאי הדוקומנטרי המוערך, מר קלוד לנצמן, מגדולי הבמאים היהודים שעם יצירותיו נמנים הסרטים "שואה" (1985), "צה"ל" (1994), "סוביבור" (2001), "דו"ח קרסקי" (2010) ו"אחרון הלא צדיקים" (2013), יזכה להערכה וכבוד גדול כשהטיילת הדרומית לחופה של נתניה תקרא על שמו לנצמן, היום (שלישי, 29 בספטמבר) בשעה 18:00.
0
0
נתניה, תנציח הטיילת הדרומית ע"ש קלוד לנצמן מגדולי הבמאים
נתניה, תנציח הטיילת הדרומית ע”ש קלוד לנצמן מגדולי הבמאים


ראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר, הודיעה, כי עיריית נתניה, תנציח את שמו של הבימאי הצרפתי-יהודי המוערך, קלוד לנצמן (Claude Lanzmann), במקטע הטיילת הדרומית לחופה של העיר נתניה. כהערכה לפועלו החשוב של לנצמן, שהינו מגדולי הבמאים היהודיים, שמושא יצירותיו הינו העם היהודי ומדינת ישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לנצמן, אשר ימלאו לו ב-27 בנובמבר הקרוב 90 שנה, ואשר לפני מספר ימים קיבל את פרס מפעל חיים בפתיחת ’פסטיבל הקולנוע בעיר חיפה’, עוסק בקולנוע תיעודי ועם יצירותיו נמנים הסרטים “שואה” (1985), “צה”ל” (1994), “סוביבור” (2001), “דו”ח קרסקי” (2010) ו”אחרון הלא צדיקים” (2013).

נתניה, תנציח את הטיילת הדרומית על שמו של קלוד לנצמן מגדולי הבמאים היהודים

ראש העיר נתניה, הגב’ פיירברג-איכר, אמרה, כי; “מר קלוד לנצמן, הינו איש יוצא דופן, מגדולי היוצרים היהודים. יצירותיו מעניקות זווית אנושית, ייחודית ומרגשת על קורות העם היהודי, בדגש על עוולות ה’שואה’, והינו מקיים הלכה למעשה את הציווי; ’לזכור ולא לשכוח’”.

הטקס, יערך ב’בית יד לבנים’, רחוב שמחה ארליך 5, בעיר נתניה, במעמד ראש העיר, שגריר צרפת בישראל ומר קלוד לנצמן, היום (שלישי, 29 בספטמבר) בשעה 18:00.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן