אסטרולוגיה בלי עין הרע מזל החודש

מזל מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר

בני מאזניים מחפשים איזון בכל דבר בחיים. הם אינם שיפוטיים, בשל רגישותם העמוקה לכל היבט ולכל פרט, בני המזל מבינים שלכל מצב יש 360 מעלות ולכן חסרה להם יכולת החלטה. מחד הם אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעמי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה ומאידך לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים - שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית.
0
0
מזל מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר
מזל מאזניים

בחודש תשרי נמדדים מעשיו של האדם ונשקלים על המאזניים, מכאן גם הקשר עם מזל החודש. גבר בן מזל מאזניים, ניחן בהגיוני קר, קשה לו להתחייב, הוא נסחף לרגע, מתכנן תכניות עם בת זוגו ובין רגע ישנה את דעתו וישאיר אותה לחלומותיה לחפש לו אלטרנטיבה אחרת מבלי להניד עפעף

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אישה בת מאזניים היא בעלת קסם, שנונה, חריפה, הגיונית, ומעשית. שקועה לעיתים קרובות במחשבותיה ומלאה בתירוצים שכולם שזורים הגיון, מה שגורם לה להיות סגורה רגשית.

התיקון של בני מאזניים הוא ללמוד להחליט. עליהם ללמוד ולהבין שעשיית טעויות היא חלק בלתי נפרד ממהלך החיים ומתהליך צמיחה הרוחנית. מעשים שנעשו בכוונה טובה ובלב נקי גם אם הם שגויים יגיעו לכדי הכרה. כמו כן הם חייבים להתחיל להיפתח אל הזולת, לחלוק עם אחרים את השפע אשר ניתן להם.

מאפייני המזל:

● סמל המזל: כפות מאזניים.
● איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
● אלמנט: אוויר.
● אופי בולט: יוזם.

תכונות חיוביות:

אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

תכונות שליליות:

חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן, נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה ולכן השנה הקרובה תהייה סיומה של תקופה שבה הפנמתם דברים ולא שיתפתם אחרים כי לא חשבתם שיהיה מי שיקשיב לכם.

זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים להתחבר את האני הפנימי שלכם ולקבל תשובות מתת המודע שלכם, לגבי דפוסי ההתנהגות שלכם ולהביא לסיומם המוצלח של נושאים שעיכבו אתכם בחיים.

אתגר;

במהלך כל השנה הקרובה תרגישו מחויבות לאנשים קרובים לכם ותנסו להנעים את זמנם כמה שיותר. בררו את האנשים שמחפשים את קרבתכם בגלל אינטרס או מי שפשוט אוהב אתכם.

מומלץ לכם ללמוד תחום חדש שיעזור לכם לשדרג את חייכם האישיים ואין ספק שבגלל הכישרונות המרובים שלכם, יש לכם יכולת לבחור ממגוון נושאים.

שינוי מרענן זה יכניס לחייכם אנשים חדשים. במהלך השנה הקרובה מומלץ לכם גם לשפץ את ביתכם, על מנת לעשותו יותר נוח לכם.

* בברכת מזל טוב.

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן