חקלאות ישראל

מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל, אל שר האוצר: לא לעסוק ברכילות זולה

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן; "צר לי על הזלזול שנקט השר כחלון בוועדת הכספים. דבר זה היה מיותר שלא תורם דבר לפתרון הסוגיה הקשה של מצבה של החקלאות הישראלית" ◄ התאחדות חקלאי ישראל אל השר כחלון; "יש גוף אחד שמייצג את כלל החקלאים והוא התאחדות חקלאי ישראל".
0
0
שר האוצר מר כחלון, מזכל התאחדות חקלאי ישראל אבשלום (אבו) וילן
כחלון, וילן

ב’התאחדות חקלאי ישראל’ לא נרגעים מאמירתו של שר האוצר, מר משה כחלון בוועדת הכספים, כי “לחקלאים, יש הרבה ועדים וכי הארגונים לא הולכים יחד…” ופרסמו הודעה הבהרה לתקשורת אתמול (שני), בה נאמר, כי באופן שאינו משתמע לשתי פנים; “קיימים הרבה ארגונים אך קיים ארגון אחד ויחיד המייצג את כלל הארגונים של החקלאים והוא התאחדות חקלאי ישראל”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

זאת ועוד; “התאחדות חקלאי ישראל היא הגוף שאיתו ממשלת ישראל, חתמה על הסכמים ב- 15 השנים האחרונות ואיתו היא מדברת”. נכתב בהודעה לתקשורת שמסרה דוברת התאחדות חקלאי ישראל הגב’ דפנה כהן–נוריאל.

כזכור, שר האוצר מר כחלון, אמר שלשום ב’וועדת הכספים’ של הכנסת, כי; “אנחנו ערים לבעיות של החקלאים והחקלאות. עשיתי אתם 20 פגישות בנושא.

הבעיה שלכל ירק, יש וועד. ועד לפלפל הירוק, ועד לפלפל הצהוב, ועד לפלפל האדום. המצב שם מבולבל. וועד אחד מדבר על המים. וועד אחר על מס המעסיקים.

יש יותר מדי עסקנים והלב שלי נקרע, כי לא יכול לתת מענה לענף שלא כולם הולכים יחד”.

מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל, מר אבשלום (אבו) וילן, נזדעק ומחה; “אני קורא לשר האוצר לא להתבלבל ולא לעסוק ברכילות זולה.

אמנם קיימים ארגונים רבים של חקלאים אבל כולם מאורגנים ומיוצגים תחת המטריה של ‘התאחדות חקלאי ישראל’ שהיא הגוף היציג והמוסמך בכל ההסכמים שאיתם הממשלה, חתמה ב- 15 השנה האחרונות על הסכמים והחקלאים עמדו בכל הסכם שחתמו עם הממשלה עד לפסיק האחרון.

גם ל-הסתדרות הכללית יש המון ארגונים והסתדרויות אך זה לא אומר שאין הסתדרות אחת שמולה צריך לעבוד או שיש חוסר היררכיה בין הארגונים”.

עוד הוסיף וילן ואמר אל שר האוצר; “צר לי על הזלזול שנקט השר כחלון בוועדת הכספים. דבר זה היה מיותר שלא תורם דבר לפתרון הסוגיה הקשה של מצבה של החקלאות הישראלית.

התאחדות חקלאי ישראל תמשיך לחתור להסכם כולל עם המדינה על עתידה של החקלאות, כדי שלצרכן הישראלי, יהיה שפע של מזון איכותי וטוב במחירים סבירים”.

מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל, מר וילן, סיכם את פנייתו אל שר האוצר מר משה כחלון; “לצערי, תוך שאנו התאחדות חקלאי ישראל, מתנהלים אל מול הממשלה, מתקיימים שיחות מסדרון בין משרדי הממשלה השונים לבין חקלאים וגורמים בחקלאות.

אין ספק, כי חלק מן הפגישות האלה מגיעות ממקום טוב אשר רוצים לתרום ולעזור. אך ניסיון העבר, מראה, כי יש גם כאלה הרוצים לייצר אנדרלמוסיה ו”הפרד ומשול” ואל לך להיגרר לכך”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן