מודיעין

’מודיעינט’: הנשק של תלמיד ישיבת הסדר במודיעין שנמצא לא היה שלו

ביום שני, לפנות בוקר, שמעו חבריו של תלמיד הישיבה ירייה בדירה וכשהגיעו למקום מצאו אותו ללא רוח חיים כשלצדו; רובה. נבדקים כל האפשריות, בעיקר מכיוון שהרובה שלידו, לטענת גורמים בחקירה, לא היה הרובה האישי שלו ◄ החייל הובא היום למנוחות ב-18:00 בבית העלמין ברחובות עירו.
0
0
תלמידי ישיבת הסדר במודיעין־מכבים־רעות | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
תלמידי ישיבת הסדר

מתחקיר ראשוני של נסיבות מותו של תלמיד ישיבת הסדר בעיר מודיעין־מכבים־רעות, אשר נמצא ללא רוח חיים בחג בדירת מגוריו שבישיבה במודיעין, שלשום (שני) עולה, כי הנשק של תלמיד ישיבת הסדר במודיעין שנמצא לא היה שלו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כתב פורטל ’מודיעינט’ העיתונאי רמי היפש, שדיווח לפנות בוקר (ג’), כי את תעלומת מותו של החייל בן 22, תלמיד ישיבת ההסדר מאיר הראל בעיר מודיעין־מכבים־רעות , החלה המשטרה הצבאית (מצ”ח) לחקור את מותו של החייל, תושב העיר רחובות.

מעדויות ראשוניות שנאספו, מתברר, כי ביום שני, לפנות בוקר, שמעו חבריו של התלמיד, ירייה בדירה וכשהגיעו למקום מצאו אותו ללא רוח חיים כשלצדו; רובה.

נבדקים כל האפשריות, בעיקר מכיוון שהרובה שלידו, לטענת גורמים בחקירה, לא היה הרובה האישי שלו.

הכתב היפש של פורטל ’מודיעינט’, הוסיף, כי; מדובר בתלמיד ישיבה שהיה בשנתו החמישית בישיבה ושלפני שנתיים התגייס לצבא. הוא הגיע לעיר מודיעין מהצפון לתקופת החגים כדי לחגוג עם חבריו.

גורמים בישיבה, מסרו שהוא היה תלמיד אהוב בישיבה וביקשו שלא לצאת בהצהרות עד שלא יתבררו פרטים מחקירת מצ”ח, שחוקרת את העניין מכיוון שמדובר בחייל. כל הכיוונים נחקרים בהן; תאונה והתאבדות.

החייל, הובא היום (שלישי, יום רביעי ג׳ בְּתִשְׁרֵי תשע״ו) למנוחות בבית העלמין ברחובות.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן