סין | 中国 פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

לילך דומינגז תקשורת, יטפל ביחסי הציבור של ענק הקניות chinabuy

תיק חדש למשרד היח"צ לילך דומינגז תקשורת – יטפל בענק הקניות הסיני chinabuy ◄ ממנכ"ל china buy group, מר גו זאנג, נמסר, כי; "לאחר בחינת מספר משרדים החלטנו לבחור במשרד צעיר ורענן ("פראשי") שכבר הספיק להוכיח את עצמו בתחומים מגוונים. פגשנו צוות חרוץ ויעיל ואנו מאחלים לשני הצדדים הצלחה רבה".
0
0
לילך דומינגז תקשורת, יטפל ביחסי הציבור של ענק הקניות הסיני chinabuy | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
לילך דומינגז

משרד יחסי הציבור של לילך דומינגז, זוכה בפרס האריה השואג של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, המספק שירותי ייעוץ תקשורתי אסטרטגי ויחסי ציבור, קיבל לידיו את תיק היח”צ של ‘אתר הקניות הסיני chinabuy’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אתר ‘chinabuy ישראל‘, מקבוצת ‘china buy group‘ העולמית, המפעילה רשת אתרים בינלאומית ואשר הוקמה בשנת 2012, עלתה לאוויר בישראל לפני כשנתיים.

הפורטל הוקם על ידי מר ג’ו זאנג הסיני, יזם בתחום המסחר האלקטרוני, יחד עם יזם האינטרנט הישראלי מר יובל אטד, המשמש כיו”ר הקבוצה הבינלאומית.

אל משרד היח”צ ‘לילך דומינגז תקשורת’, הצטרף לאחרונה מר עופר דומינגז איש תקשורת ותיק בעל ניסיון עשיר בתחום השיווק והמיתוג, מומחה ביצירת פתרונות קריאייטיבים ומרצה בכיר בנושא.

דומינגז, ישמש כיועץ קריאייטיב, אחראי על שיתופי פעולה מסחריים ומנהל מחלקת אירועי התוכן, כל זאת על מנת לתת מענה כולל ומקיף ללקוחות בתחומים המשלימים את עבודת היח”צ.

ממנכ”ל chinabuy group, מר ג’ו זאנג, נמסר, כי; “לאחר בחינת מספר משרדים החלטנו לבחור במשרד צעיר ורענן (“פראשי“) שכבר הספיק להוכיח את עצמו בתחומים מגוונים. פגשנו צוות חרוץ ויעיל ואנו מאחלים לשני הצדדים הצלחה רבה”.

מנכ”לית משרד היח”צ ‘לילך דומינגז תקשורת‘, שהוקם בשנת 2011 ומנוהל על ידי העיתונאית ואשת תקשורת לשעבר המנוסה, הגב’ לילך דומינגז, לא הסתירה את שביעות רצונה ואמרה, כי: “אנו שמחים על הצטרפותו של chinabuy לשורת לקוחותינו.

התפיסה של ‘קבוצת chinabuy’ המיישמת מודל ייחודי לשירות ולחוויית לקוח, כמו מענה 24/7 בשפה העברית, מנגנון בקרת איכות ואפשרות החזרת מוצרים מתכתב באופן מובהק עם ערכי המשרד הדוגל באמינות ושירות ברמות הגבוהות ביותר”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן