כאן אור יהודה

ליאת שוחט, מביאה אור חדש על אור יהודה

עו"ד שוחט, נבחרה לראשות עיריית אור יהודה, כיהנה בעבר כסגנית ראש העירייה, וכן כיו"ר דירקטוריון המתנ"ס בעיר אור יהודה ושימשה כממונה על הגיל הרך והדיור הציבורי. בשנתיים אחרונות הייתה הגב’ שוחט, בתפקיד ראשת האופוזיציה בעירייה בראשות ראש העיר לשעבר מר יוסף.
0
0
ליאת שוחט, מביאה אור חדש על אור יהודה, נבחרה לראשות עיריית אור יהודה
ליאת שוחט, מביאה אור חדש על אור יהודה, נבחרה לראשות עיריית אור יהודה

בבחירות לראשות עיריית אור יהודה, שהתקיימו אתמול (ג’) זכתה הלילה (רביעי), עורכת הדין הגב’ ליאת שוחט, לאחר שהשיגה 59% מהקולות ומחצה את יריביה; המועמד עופר בוז’י, קיבל 30% מהקולות והמועמד עזרא ניסים קיבל 11% מהקולות. עו”ד שוחט, מחליפה את מר דוד יוסף, שנאשם לפני כחודשיים, בין היתר, במעשים מגונים ובהטרדה מינית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתום ספירת הקולות הבוחרים (כ-12 אלף תושבים) הודתה ראשת העיר החדשה, עורכת הדין הגב’ ליאת שוחט, עם בחירתה לפעיליה ולמצביעיה שחרף מזג האוויר החם המאובך והמעיק האמינו, כי הפעם באמת נפתח שחר חדש על אור יהודה.

עו”ד ליאת שוחט, שהתגאתה במהלך הקמפיין שלה, כי; תמיד הייתה בשר מבשרה של “מפלגת העבודה”. גם בתקופות הקשות ואף תמיד הובילה את מחנה השמאל בעיר אור יהודה, בה גם שימשה כסגניתו של ראש העיר הנערץ מר יצחק בוכובזה, אמרה הלילה לבוחריה החוגגים; “תושבים יקרים, היום אתם קבעתם, כי אור יהודה-רמת פנקס, צריכה לצאת לדרך חדשה.

דרך של תקווה, מנהל תקין, תרבות פנאי וספורט והשקעה בחינוך. דרך שתהפוך את אור יהודה-רמת פנקס לפנינה של בקעת אונו. ממחר בבוקר (ד’) נתחיל באיסוף השברים במטרה להצעיד את העיר קדימה. מרגע זה, אין מחנות, כולנו כאיש אחד נשלב ידיים ונשנס מותניים למען טובת אור יהודה-רמת פנקס”.

עו”ד שוחט, נולדה באור יהודה בשנת 1972 להורים יוצאי עירק ו-תורכיה. היא בת 43, נשואה לאורי ואם לארבעה ילדים.

שוחט, בעלת משרד עורכי דין פרטי בתחום האזרחי, ולדבריה; “כבר בגיל צעיר מאד, הצטרפתי לעשייה ממשית ב’מפלגת העבודה’, נבחרתי ליושבת ראש של ’המשמרת הצעירה’ בעיר אור יהודה ומאז ועד היום אני בפעילות הסניף בעיר.

עו”ד שוחט, שימשה כחברת מועצת סניף, חברת ועידה וחברה בוועדת החוקה של המפלגה. ומתגאה לציין, כי; “כמי שגדלה על ערכי מפלגת העבודה והייתה נאמנה למפלגה גם בימיה הקשים אין ספק שיש בידי הניסיון הידע והמיומנות לפעול למען קידום ערכי התנועה”.

בעבר (2012) התמודדה למושב ב-כנסת ה-19 במסגרת מפלגת העבודה עם הרזומה, של; יו”ר דירקטוריון המתנ”ס וכחברה בוועדה לתכנון ובניה באור יהודה – אזור.

עו”ד שוחט, שימשה הממונה על הדיור הציבורי בעיר וכיהנה כחברה בוועדת החינוך וממונה על כל מערך התמיכה העירוני בגיל הרך ומאחוריה שובל ארוך של הגשת עזרה לציבור גדול של נזקקים וקשי יום שהצליחה לשפר במעט את תנאי חייהם.

כמו כן, כיהנה עו”ד שוחט, בעבר כסגנית ראש העירייה, וכן כיו”ר דירקטוריון המתנ”ס בעיר אור יהודה ושימשה כממונה על הגיל הרך והדיור הציבורי. בשנתיים אחרונות הייתה הגב’ שוחט, בתפקיד ראשת האופוזיציה בעירייה בראשות ראש העיר לשעבר מר יוסף.

כזכור, מר דוד יוסף, נעצר ואחר כך אף הואשם (יולי, 2015) בגניבה בידי עובד ציבור, בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה ללא הסכמה, מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות, מעשה מגונה תוך שימוש בכוח, עבירות על החוק למניעת הטרדה מינית, עבירות מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה, ועבירות שיבוש הליכי משפט וחקירה. כתב האישום, הוגש והוא כולל 25 אישומים שונים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן