כאן בונים

רמ”י: אושרה להפקדה תכנית לבניית 4,136 יחידות דיור בשכונת פארק הנחל, באר שבע

0
0

השכונה ממוקמת בדרום-מזרח באר שבע, גובלת ב’פארק נחל באר שבע’ מצפון, באזור התעסוקה עמק שרה מדרום ו’כביש 40’ עוקף באר שבע ממזרח ◄ בשכונה ייבנה “פארק לינארי” שיפותח כמרחב ציבורי ייחודי בעל איכויות אקלימיות להולכי רגל ואופנים אשר יחצה את השכונה מהכניסה הראשית ועד ל”בית אשל” בצפון-מערב והפארק.
רמ
רמ”י: אושרה להפקדה תכנית לבניית 4,136 יחידות דיור בשכונת פארק הנחל, באר שבע

אושרה להפקדה תכנית רשות מקרקעי ישראל, לבניית שכונת מגורים חדשה הממוקמת על פארק נחל באר-שבע אשר תוכננה בשיתוף עם עיריית באר שבע. השכונה החדשה ששטחה כ-1150 דונם, תכלול בתים ב”בניה רוויה” בהיקף של כ-4,136 יחידות דיור, במגוון טיפוסי בינוי; החל מבניינים של 8 קומות לאורך השדרות הראשיות, בתים צמודי קרקע ו”בתי חצר” של 5 קומות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השכונה ממוקמת בדרום-מזרח באר שבע, גובלת ב’פארק נחל באר שבע’ מצפון, באזור התעסוקה ’עמק שרה’ מדרום ו’כביש 40’ עוקף באר שבע ממזרח.

דוברת וממונה על יחסי ציבור של רשות מקרקעי ישראל הגב’ אורטל צבר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | הסוקר חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; ב-שכונת פארק הנחל, באר שבע, יהיו שתי שדרות; השדרה המרכזית המובילה מכיכר הכניסה ועד לאגם ולפארק ושדרת האורך החוצה את השכונה ממזרח למערב.

לאורך השדרה ממוקמות קריות החינוך המהוות נקודות ציון בשכונה החדשה. במפגש השדרות, כיכר עירונית מרכזית סביבה מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת.

בשכונה, ייבנה “פארק לינארי” להולכי רגל ואופנים שיחצה את השכונה מהכניסה הראשית ועד ל”בית אשל” בצפון-מערב והפארק.

הפארק, יפותח כמרחב ציבורי ייחודי בעל איכויות אקלימיות שלאורכו מוקדים, כמו; בתי הספר של השכונה, כיכר כניסה ואתר מורשת “בית אשל”.

תכנית רשות מקרקעי ישראל (רמ”י), קודמה על ידי חברת ’יער אדריכלים’ ומתכנני ערים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן