פלילים

יחידות הסמים והכלבנים ב-מכס נתב”ג, חשפו: חשיש מהודו בתוך דרבוקה

בפעילות משותפת של יחידות במשטרה וברשות המסים נעצר החשוד שהגיע לקבל את המשלוח במשקל של כ-2 ק"ג ◄ רשות המסים: בשנת 2014, דורגה יחידת המכס במקום ראשון באירופה במספר וכמות הסמים המעוצבים (סמי פיצוציות) אשר הצליחו לחשוף ולתפוס, כל זאת בסיוע משטרת ישראל, אליה נמסרים כל שלל הסמים להמשך בדיקה וחקירה.
0
0
יחידות הסמים והכלבנים ב-מכס נתב"ג, חשפו: חשיש שנשלח מהודו בתוך דרבוקה
יחידת הסמים והכלבנים במכס

במהלך פעילות סמויה ומשותפת של בילוש עירון בשת”פ צוות יס”מ אורגן עירון וצוות חוקרי יחידת מכס סמים חיפה ו-כלבני יחידת הסמים של המכס, שנערכה אתמול (ב’), נעצר ע”י הבלשים, חשוד בשנות ה-60 תושב אחד הקיבוצים הסמוכים ל-וואדי ערה, כאשר הגיע לקבל משלוח של 1.7 ק”ג חשיש מ-הודו שהוסלקו עפ”י החשד בתוך תוף מסוג “דרבוקה” שהגיע במשלוח אשר אותר ע”י יחידת הכלבנים וחוקרי הסמים של המכס בנתב”ג.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במהלך חיפוש בביתו של החשוד, נתפסה גם מחסנית אקדח, כדורים ומחשב שהיה ברשותו.

כלבני וחוקרי הסמים של המכס, פועלים ללא ליאות לאיתור ותפיסת סמים מסוכנים המוברחים אל ישראל, דרך מעברי הגבול הבינלאומיים.

דוברות והסברה של הנהלת רשות המסים בישראל, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בשנת 2014, דורגה ’יחידת המכס’ במקום ראשון באירופה במספר וכמות הסמים המעוצבים (’סמי פיצוציות’) אשר הצליחו לחשוף ולתפוס, כל זאת בסיוע משטרת ישראל, אליה נמסרים כל שלל הסמים להמשך בדיקה וחקירה.

קצין המודיעין והבילוש של תחנת עירון פקד צחי בן חיים, ציין, כי; “ייתכנו מעצרים נוספים וכי הבוקר הזה (יום שלישי כ״ג בֶּאֱלוּל תשע״ה), יבקשו ’חוקרי תחנת עירון’ להאריך את מעצרו של החשוד בבימ”ש שלום בעיר חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן