חדשות בריאות

המרכז הרפואי הלל יפה – שפים ברפואה ומעתה גם אשפים באיכות האוכל

מר גרשון קיגל, השף ומנהל המטבח הנכנס של המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, זכה במקום הראשון בתחרות של תוכנית הבוקר בטלוויזיה ’אורלי וגיא’ בהנחיית אורלי וילנאי וגיא מרוז, המשודרת ב’ערוץ 10’, בהגשת המנות הטעימות ביותר המוגשות בבתי חולים בארץ.
0
0
גרשון קיגל, השף ומנהל המטבח הנכנס של המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה
שף גרשון קיגל

בתחרות של ’אורלי וגיא’ תוכנית הבוקר היומית (9:00-6:30) בטלוויזיה בהנחיית אורלי וילנאי וגיא מרוז, המשודרת במסגרת ’חדשות 10’ בשידור חי, שהתקיימה אתמול (יום א’ 06.09.15) עם שלושה שפים של שלושה בתי חולים בארץ; בית החולים סורוקה, בית החולים איכילוב ו’המרכז הרפואי הלל יפה’ שבעיר חדרה, זכה במקום הראשון השף ומנהל המטבח הנכנס של ביה”ח “הלל יפה” מר גרשון קיגל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מטרת התחרות הייתה להכין שתי מנות אוטנטיות מתוך תפריט בית החולים. השף גרשון קיגל מ”הלל יפה” הכין מנת שישי ערב; עוף צלוי ברוטב טריאקי ושומשום לצד מנת בורגול מאודה וירקות קלויים, אנטי פסטי ומנת צהריים שכללה; חזה הודו ממולא לצד פירה תפו”א ובטטה ושעועית ירוקה וצהובה מוקפצת.

המתחרה מ’בית החולים איכילוב’ הכין מנת טופו וסויה ובית החולים ’סורוקה’ הכין המתחרה גם כן עוף צלוי ו-סלמון עם ירקות מוקפצים.

שופטי התחרות של תוכנית הטלוויזיה “אורלי וגיא” והשף ניר צוק, בחרו פה אחד במנות השף של המרכז הרפואי הלל יפה-חדרה, שזכה כשף עם רמת ההגשה האסטטית ביותר וכמובן המנות הטעימות ביותר.

השף גרשון קיגל, עובד במרכז הרפואי הלל יפה משנת 1996 ובחודש יולי האחרון, התמנה למנהל המטבח של בית החולים. המטבח של השף קיגל, מונה 65 עובדים ואנשי צוות ומוציא כ-1500 מנות ביום.

המרכז הרפואי הלל יפה הוא בית חולים ממשלתי, השוכן במבואותיה המערביים של העיר חדרה, ומשרת אוכלוסייה של כשלוש מאות ושמונים אלף תושבים, במרחב המשתרע מ-זכרון יעקב בצפון, עד נתניה בדרום, מחוף הים התיכון במערב ועד אום אל-פאחם והקו הירוק במזרח.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן