אשדוד בחזרה לבית הספר ולגן כאן אשקלון

ראש הממשלה מר נתניהו בדרום הארץ: אנחנו מחנכים הילדים שלנו לשלום

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו; "כמה קילומטרים מכאן, החמאס מלמד את הילדים שלו את ההיפך מהשלום והוא מנסה מדי פעם לירות עלינו, עליכם. והמדיניות שלי היא ברורה - אפס הבלגה, אפס הכלה, אפס סובלנות לטרור" ◄ אנחנו רוצים שתהיו תלמידים מצטיינים ואנחנו רוצים שתהיו גם ציוניים. אנחנו רוצים מצוינות וציונות.
0
0
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שר החינוך מר נפתלי בנט ותלמידים בפתיחת שנת הלימודים החדשה, שנת הלימודים תשע"ו | צילום: אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש הממשלה נתניהו, שר החינוך בנט ותלמידים

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, פתח הבוקר (יום שלישי, י״ז בֶּאֱלוּל, תשע״ה) את שנת הלימודים תשע”ו בשני בתי ספר יסודיים, בדרום הארץ: הראשון בית הספר “אמירים” בעיר אשדוד, והשני בית הספר “רמת כרמים” בעיר אשקלון, שם השתתף גם שר החינוך מר נפתלי בנט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר נתניהו, אמר בעיר אשקלון, כי; “”השיעור הראשון בכיתה א’ היה ’שלום כיתה א’, בדגש על השלום. אנחנו מחנכים את הילדים שלנו ל’שלום’.

כמה קילומטרים מכאן ’החמאס’ מלמד את הילדים שלו את ההיפך מה’שלום’ והוא מנסה מדי פעם לירות עלינו, עליכם.

והמדיניות שלי היא ברורה – אפס הבלגה, אפס הכלה, אפס סובלנות לטרור. אנחנו מגיבים על כל ירי לשטחנו, אם בפעולות גלויות ואם בפעולות סמויות ואנחנו גם מסכלים טרור, כפי שעשינו אתמול בעיר ג’נין.

ראש הממשלה, הוסיף ואמר, כי; “אני מאחל החלמה שלמה לחייל שנפצע. אנחנו רוצים בשלום, אבל קודם כל עלינו לשמור על הארץ שלנו, לשמור על הילדים שלנו, לשמור עליכם. זו המחויבות הראשונה שלנו – הביטחון שלכם ילדים”.

עוד הוסיף ראש הממשלה בעיר אשקלון, כי; “יש פה שני דברים גדולים – תנופת בנייה אדירה באשקלון ותנופה במערכת החינוך שלנו.

בתחום החינוך, אנחנו רוצים שתלמדו, תרחיבו את הדעת, שתדעו לקרוא ולכתוב, לקרוא את התנ”ך, וגם לחבר דברים חדשים – זה אומר שתדעו מתמטיקה ו-מדעים.

אני יודע שאתם משתמשים כבר במחשב, אבל כדאי שתשמשו בו לא רק עבור משחקי מחשב, אלא שתוכלו להתחבר לכל נקודה בעולם, לדעת מה שתרצו לדעת ושתהיו מצוינות ומצוינים; תהיו לא רק מצוינים – תהיו גם ציוניים.

יש לנו רק את הצבא והארץ הזו, אנחנו צריכים לשמור עליה”.

 

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כותב בלוח הכיתה בבית הספר: ’שלום כיתה א’ | צילום: אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

“אני רוצה לאחל לכל אחד ואחת מכם מכיתה א’ ומעלה בבית הספר הצומח והמתפתח הזה, שתלמדו ותצליחו, ומעל לכל תהיו חברים אחד של השני. ותזכרו, כל אחד מכם הוא שונה, כבדו אחד את השני, תאהבו אחד את השני, כי אנחנו אוהבים אתכם מאוד. שיהיה לכם בהצלחה”.

◄ ראש הממשלה מר נתניהו התקבל ע”י ילדי ביה”ס באשדוד עם דגלים ושירה

לפני הביקור בעיר אשקלון, ביקר ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בבית הספר “אמירים” בעיר אשדוד, שם התקבל על ידי ילדי בית הספר עם דגלים ושירה, ולימד את הילדים את השיעור הראשון. במהלך השיעור בכיתה א’ בעיר אשדוד אמר ראש הממשלה מר נתניהו לתלמידים, כי; “אנחנו רוצים שתהיו תלמידים מצטיינים ואנחנו רוצים שתהיו גם ציוניים.

אנחנו רוצים מצוינות וציונות. שגם תהיו אזרחים נאמנים של המדינה, אבל גם תצליחו בזכות עצמכם לעשות המון דברים.

 

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, עם תלמידים מניפים את דגלי המדינה | צילום: אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

לשחק כדורגל יותר טוב, אולי לפתור בעיות בחשבון יותר טוב, אולי לכתוב חיבור בעברית יותר טוב. כל הדברים האלה ואולי גם לדעת אנגלית יותר טוב. אנחנו רוצים שתיהנו ממצוינות ומציונות. זה שני הדברים שאנחנו רוצים.

אני מקווה מאוד שאתם תצליחו ותיהנו. אני מקווה שכל אחד ייהנה גם בשיעורים וגם בהפסקות ושתהיו חברים טובים אחד לשני. חשוב שתהיו חברים טובים. שיהיה לכם הרבה בהצלחה”. סיכם ראש הממשלה מר נתניהו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן