קהילה

מאסטר שף: השופטים והמתמודדים יבשלו ל’ארגון לתת’ ארוחת חג ביום שידורים מיוחד

0
0

מיטב מתמודדי התוכנית ’מאסטר שף’ לאורך השנים, בהשתתפות ארבעת שופטי התוכנית ושלישיית הגמר מהעונה הנוכחית ייקחו חלק במשדר מיוחד במטרה לגייס 200,000 ארוחות חג למשפחות נזקקות לקראת חג ראש השנה ◄ מנכ”ל ארגון לתת ערן וינטרוב: “כאשר הממשלה מתעלמת מאזרחיה הנזקקים ביותר נכנסת החברה האזרחית לפעולה”.
מאסטר שף: השופטים והמתמודדים יבשלו ל’ארגון לתת’ ארוחת חג ביום שידורים מיוחד
מאסטר שף: השופטים והמתמודדים יבשלו ל’ארגון לתת’ ארוחת חג ביום שידורים מיוחד

יום השידורים המיוחד של ’ארגון לתת’ ו’שידורי קשת’ יתקיים ביום ראשון ההבא (6.9), כאשר השנה, ייקחו בו חלק שופטי ומתמודדי האולסטאר של התוכנית ’מאסטר שף’, וכ-1,000 עובדי פרטנר, אשר יאיישו את המוקד הטלפוני המרכזי ויחברו יחדיו במטרה לגייס 200,000 ארוחות חג למשפחות נזקקות ובמצוקה לקראת ערב חג ראש השנה, התשע”ו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במשדר ישתתפו ארבעת שופטי התוכנית, אליהם יצטרפו שלושת הפיינליסטים מהעונה הנוכחית; מסימיליאנו דה מטאו, למא שחאדה ורחל בן אלול, ומתמודדי אולסטאר, מעונותיה הקודמות של התוכנית; ג’קי אזולאי, אליאב ששון, תום פרנץ, שלמה עזרן, נוף עתמאנה אסמעיל וצילה עפר.

מעמדת מוקד איסוף הארוחות הטלפוני ב’חברת פרטנר’, אשר גייסה למשימה 1,000 עובדים מתנדבים, ינחו בשידור ישיר; טהוניה רובל ו-דנה גרוצקי.

ערן וינטרוב, מנכ”ל ארגון לתת, אמר, כי: “במציאות חברתית של עוני, מצוקה קשה ופערים גדלים בחברה הישראלית, כאשר הממשלה מתעלמת מאזרחיה הנזקקים ביותר ועל אף אינספור הבטחות והתחייבויות שלטוניות לא לוקחת אחריות על הטיפול באי הביטחון התזונתי, נכנסת החברה האזרחית לפעולה.

תקוותנו, שההתגייסות המרגשת ויוצאת הדופן של למעלה מ-13,000 מתנדבים ועשרות חברות עסקיות מהמובילות במשק, תבהיר לממשלה שהטיפול בעוני צריך להיות במקום גבוה בסדר העדיפות הלאומי.

המתמודדים של תכנית הטלוויזיה מאסטר שף: רחל בן אלול, מסימיליאנו דה מטאו, למא שחאדה, יבשלו ל’ארגון לתת’ ארוחת חג ביום שידורים מיוחד | מתוך אתר מאקו | עיבוד: שולי סונגו ©

אנו גאים במסורת שיתוף הפעולה, זו השנה השביעית, עם שידורי קשת, ומאמינים שההירתמות למשימה מיוחדת של השפים והמתמודדים ב’מאסטר שף’, תגייס את כלל אזרחי ישראל, על מנת שיחד נוכל לעמוד במשימה החברתית-לאומית הכל כך חשובה – לסייע לכל מי שזקוק לכך באמת לקיים את ארוחת החג בכבוד ולהתחיל את השנה החדשה עם הרגשה טובה” – סיכם מר וינטרוב, מנכ”ל ארגון לתת.

הציבור הרחב, יוכל לתרום בדרכים הבאות;

● ארוחה למשפחה בשווי 60 ₪ דרך המוקד הטלפוני המיוחד של חברת פרטנר, טל; 054-4001717

● ארוחה לאדם בשווי 18 ₪ ע”י שליחת SMS עם המילה “לתת” למספר 2030

● באתר האינטרנט של לתת או באתר MAKO.

◄ ארגון לתת

ארגון לתת הוא ארגון עצמאי, לא ממשלתי, א-פוליטי וא-מפלגתי, הפועל ללא כוונת רווח. בראש דאגותיו שוויוניות ואוניברסליות, הבאה לידי ביטוי בסיוע שוויוני ברחבי הארץ ובכל המגזרים ללא הבדל דת, גזע, מין, תרבות ולאום.

בארגון ’לתת’ רואים ב-שמירה על כללי המנהל התקין, נר לרגליהם. הארגון אוחז באישור ניהול תקין מרשם העמותות, מוכר כארגון ציבורי, עבר בהצלחה ביקורות עומק של רשם העמותות ומבוקר מזה יותר מעשור על ידי קוסט פורר גבאי את קסירר e&y.

ארגון לתת, מאמין ב-אמינות ושקיפות כספית, תוך כדי הקפדה על שקיפות מלאה. הדו”חות הכספיים לרבות נתוני השכר וכלל הנתונים אודות הארגון מפורסמים באתר האינטרנט ופתוחים לכל דורש. תקורה נמוכה שמירה על תקורה נמוכה בשיעור של 7% בלבד.

מנכל ’ארגון לתת’ מר ערן וינטרוב: באין ביטחון תזונתי, נכנסת החברה האזרחית לפעולה | מתוך אתר לתת | עיבוד: שולי סונגו ©

ארגון לתת מאפשר דיווח, בקרה ופיקוח. ומביא דיווח על השימוש בכספי התרומות, הפעלת מערך בקרה ופיקוח, ניהול מלאי התרומות וחלוקתן לנזקקים מבוסס מערכת E.R.P-Priority.

ארגון לתת זוכה לתמיכה ציבורית רחבה. 93% מתקציב הארגון, המבוסס רובו על תרומות, מגיע מהחברה הישראלית. המודעות הנעזרת ללתת היא בשיעור 98% והמודעות הבלתי נעזרת בשיעור של 52% אשר הופכת אותו לאחד הארגונים המוכרים בישראל.

מיום הקמתו של הארגון, כשני מיליון ישראלים תמכו בו (בתרומת מזון ומוצרים) ויותר מ-100 אלף מתנדבים, לקחו חלק בפעילותו.

ארגון לתת מפעיל 13 אלף מתנדבים נפלאים, המבצעים 280 אלף שעות התנדבות בשנה ומהווים את אחת מאבני היסוד של לתת.

בארגון לתת, מחשיבים את האפקטיביות, השפעה ושינוי הבאה לידי ביטוי בארגון החותר למקצוענות, מפתח מודלים ברי קיימא ובעלי מעגלי השפעה רחבים על החברה הישראלית ואוחז בתו מידות לאפקטיביות.

יעילות תפעולית מושגת בארגון לתת, הודות לחשיבה יצירתית, איגום משאבים ומודל פעולה אפקטיבי, מצליח הארגון למנף את ההשקעה במיזם לביטחון תזונתי ולחלק מזון בשווי של עד פי 9 מהתקציב המושקע בתפעול התכנית.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן