נדל"ן

יזם הנדלן, גרופמן: לשבח שר הבינוי גלנט על האומץ הכנות והמקצוענות

שהביאו להצהרתו של שר השיכון, יואב גלנט, כי מחירי הדירות לא יירדו ◄ בכל מקרה, אנו היזמים, איננו מעוניינים בעליית מחירים, כיוון שהמלאי החדש שאנו קונים הוא תמיד יותר יקר מאשר הדירה האחרונה בפרויקט... הציבור בישראל, כנראה, תומך בהצהרתו של שר הבינוי והשיכון והעובדה שהנהירה אל משרדי המכירות, נמשכת".
0
0
יואב גלנט שר הבינוי והשיכון עם שלמה גרופמן יזם נדלן ואיש העסקים
יואב גלנט, שלמה גרופמן

יזם הנדל”ן ואיש העסקים, הוותיק ויו”ר מועצת המנהלים ב’קרן פייר’ שותפות מוגבלת (קרן נדל”ן אמריקנית ישראלית), מר שלמה גרופמן, אמר היום (ראשון, י״ד בֶּאֱלוּל, תשע״ה), כי יש לשבח שר הבינוי והשיכון, מר יואב גלנט על האומץ, הכנות והמקצוענות שהביאו להצהרתו של שר השיכון מר יואב גלנט, כי מחירי הדירות לא יירדו בתקופה הקרובה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אין ספק, כי קביעתו זו של nr יואב גלנט (אלוף במיל’) שר הבינוי והשיכון בממשלת ישראל ה-34, עוררו הדים ב’שוק הנדל”ן’.

מר גרופמן, הוסיף, כי; “אנו רגילים באופן קבוע בשנים האחרונות להצהרות של שרים ואף של ראש הממשלה באשר להבטחה, כי המחירים ירדו באופן מיידי, הצהרות שניתנות ללא הכרת השוק לעומקו וכידוע גרמו לאלה שהאמינו להצהרות לשלם אח”כ יותר עבור הדירה.

יזם הנדל

הציבור בישראל, כנראה, תומך בהצהרתו של שר הבינוי והשיכון והעובדה שהנהירה אל משרדי המכירות, נמשכת”.

יו”ר ’קרן פייר’ מר גרופמן, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר LL.M במשפטים מטעם אוניברסיטת תל אביב, הוסיף והבהיר, כי; “בכל מקרה, אנו היזמים, איננו מעוניינים בעליית מחירים, כיוון שהמלאי החדש שאנו קונים הוא תמיד יותר יקר מאשר הדירה האחרונה בפרויקט”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן