יום הדבורים העולמי יופי נעים

שיר אלמליח, פרזנטורית Soft Touch בקניון עזריאלי

שיר אלמליח, הפרזנטורית של חברת האיפור סופט טאץ’, תגיע לקניון עזריאלי לרגל השקת "קופסת האיפור שלי" בביקור אשר יתקיים ביום רביעי, 26.8.15, בשעה 11:00, בו תצטלם עם המעריצים ותחלק חתימות.
0
0
שיר אלמליח, פרזנטורית Soft Touch בקניון עזריאלי
שיר אלמליח, פרזנטורית Soft Touch בקניון עזריאלי

בשורה לתושבי תל אביב והסביבה; הדוגמנית שיר אלמליח, פרזנטורית סופט-טאץ’ (Soft Touch), תגיע בשבוע הבא (יום רביעי, 26.8.15, בשעה 11:00), ל’קניון עזריאלי’ לרגל השקת “קופסת האיפור שלי”: קופסת איפור מעוצבת בפיתוחה ועיצובה של שיר, אשר תימכר במחיר מיוחד למבקרי הקניון. הדוגמנית אלמליח, הייתה שותפה מלאה לפיתוח המארז אשר נושא את תמונתה, החל משלב הרעיון ועד לבחירת המוצרים שאותם הוא מכיל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

קופסת האיפור Soft Touch, מכילה את המוצרים האהובים על שיר אלמליח;

♥ מסקרה OoLALAsH! – מסקרה עוצמתית בתכנון מתקדם המספקת מראה של ריסים מלאכותיים בסופר ווליום, נפח ואורך. בעלת תכולה גדולה במיוחד, 13.5 מ”ל ובגוון שחור פחם.

ל-מסקרה, מברשת נעימה ונוחה לאחיזה, עשויה סיליקון במבנה ייחודי המאפשר מריחה אחידה וסירוק המפריד בין ריס לריס.

הפורמולה מועשרת בשעוות טבעיות וסינטטיות של; סובין, אורז ודבורים, המאפשרות את עיבוי הריסים וגיבוש החומר על השערה. המרקם מאפשר מריחה עד לקבלת התוצאה המבוקשת. הפורמולה אינה דביקה ועשירה בלחות דבר השומר על השערה רכה.

♥ סומק – סומק למראה קורן, זוהר וקליל. בעל אפקט שמירה על לחות העור. מרקם קטיפתי העמיד לאורך זמן. הסומק מועשר בוויטמין E, מינרלים טבעיים, שמן חוחובהו-אלוורה. ניתן להשיג ב-6 גוונים.

♥ צללית Eyeshadow 24/7 – צללית קרם עמידה במיוחד, גם במים. מעניקה גוון מושלם, נוחה למריחה ומתקבעת בקלות. הצללית מגיעה עם מחדד וניתן להשתמש בה הן כעיפרון דק והן כצללית.

צללית זו בעלת פורמולה עמידה במיוחד 24/7. מתאים גם לבנות המגזר הדתי- איפור עמיד בשבת. ניתן להשיג ב-8 גוונים.

SoftTouch מותג איפור וטיפוח ישראלי, הפועל בעולם הקוסמטיקה כבר למעלה מ-30 שנה. המותג, מציע מגוון עשיר של מוצרי איפור וטיפוח מקצועיים לשוק הפרטי ונחשב לאהוב במיוחד על מאפרות ומאפרים בתעשיות האופנה והיופי בארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן