ספורט ישראל

המהפכה התרבותית של שרת התרבות והספורט “לא לדאוגוסט” בחופש הגדול

0
0

שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב; “בסוף הקיץ הקייטנות מסתיימות, הילדים משתעממים וההוצאות גדלות. החלטנו במשרד התרבות והספורט להשיק את הפרויקט; “לא לדאוגוסט” כדי שההורים יוכלו “לסגור את החופש” באמצעות פעילויות תרבות וספורט מהנות לכל המשפחה בחינם. אני מזמינה את הציבור הרחב להשתתף”.
המהפכה התרבותית של שרת התרבות והספורט
המהפכה התרבותית של שרת התרבות והספורט “לא לדאוגוסט” בחופש הגדול

שרת התרבות והספורט הגב’ מירי רגב, ממשיכה לאמץ את הפתגם; “הכלבים נובחים ומייללים והשיירה ממשיכה” תוך שהיא הודפת בקלות את מבקריה והודיעה היום (יום שני | כ”ה אב התשע”ה), כי באמצעות משרד התרבות והספורט, מציג לראשונה ומשיק לראשונה פרויקט ייחודי; “לא לדאוגוסט”, שיתקיים לראשונה בשבועיים האחרונים של “החופש הגדול”, במסגרתו ייערכו פעילויות תרבות וספורט לכל המשפחה ביישובים שונים ברחבי הארץ וכל זאת ללא עלות כספית. בכל אחד מהיישובים תתקיים הפעילות במשך יממה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שרת התרבות והספורט, ח”כ מירי רגב, אמרה, כי; “מטרת הפרויקט היא להקל על המשפחות שנאלצות להשקיע כספים רבים על מנת למצוא לילדים תעסוקה במהלך חודשי הקיץ, ולאפשר להם לחוות פעילויות שונות בתחומי התרבות והספורט קרוב למקום מגוריהם. הפרויקט נקבע דווקא לשבועיים החותמים את החופש הגדול, בהם ההורים תרים אחר פעילויות לילדיהם”.

השרה רגב, הוסיפה ואמרה, כי; “כאימא לילדים, אני מכירה את התקופה בסוף הקיץ בה הקייטנות מסתיימות, הילדים משתעממים וההוצאות גדלות. לכן החלטנו במשרד התרבות והספורט להשיק את הפרויקט “לא לדאוגוסט” כדי שההורים יוכלו “לסגור את החופש” באמצעות פעילויות מהנות לכל המשפחה בחינם. אני מזמינה את הציבור הרחב להשתתף”.

דובר משרד התרבות והספורט, מר לי-שי הרצוג, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי בפרויקט ישתתפו 20 רשויות מקומיות ברחבי הארץ, מדרום ועד צפון.

הרשויות המקומיות, נבחרו על ידי ועדת המכרזים המשרדית, שביססה את בחירתה על פי שיקולים של מדרג סוציו-אקונומי של הישוב, מספר התושבים ומיקומו, מתוך כוונה לאפשר לכלל האוכלוסיות והמגזרים, יהודים ו-ערבים, חילונים, דתיים ו-חרדים, לקחת חלק בפעילויות, לפי המדיניות שהתוותה שרת התרבות והספורט להנגשת הפעילויות לכל המגזרים לרבות המגזר החרדי והערבי.

בראש ועדת המכרזים המשרדית עמד סמנכ”ל המשרד, נציגי הלשכה המשפטית, תרבות לישראל והטוטו.

הפעילויות יתקיימו ביישובים הבאים; אופקים, אלעד, באר טוביה, גלבוע, דימונה, דליית אל כרמל, לוד מטה בנימין, נהריה, נצרת, נתיבות, עכו, עפולה, ערד, צפת, קריית אתא, קריית שמונה, רהט ו-שדרות.

האירועים בכל אחד מהיישובים והרשויות המקומיות הנ”ל, יחלו בשעות הבוקר המוקדמות בפעילויות ספורט שונות, דוגמת; יוגה בזריחה, פילאטיס, פלדנקרייז, אמנויות לחימה ועוד.

במהלך היום, יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה בתחומי האמנויות השונים, ביניהם; תיאטרון, מוסיקה, מחול, קולנוע, אמנות חזותית ו-ספרות. הפעילויות כוללות הקרנות של סרטים ישראלים, מרתון הרקדה המונית, מדרחוב עם ליצנים וקרנבל, מרתון הרקדות של מחול ישראלי, מסיבת אוזניות ועוד.

הילדים, ייהנו בין השאר מהצגות, הפעלות, והופעות של כוכבי הילדים; רינת גבאי, מיכל הקטנה, השמינייה, קופיקו, יובל המבולבל, כוכבי גאליס ועוד.

בכל ישוב ועיר, ייחתם היום במופע מיוחד של מיטב האמנים בארץ, בהם הזמרים; ברי סחרוף, שלום חנוך, ריטה, אייל גולן, אתניקס, משה פרץ, שרית חדד, נינט, פאר טסי, נסרין קאדרי עם האנדלוסית אשקלון, עיאד טנוף עברי לידר, אביהו מדינה עם שימי תבורי, יהורם גאון, שלומי שבת, אברהם טל, מוש בן ארי, שולי רנד, הגרובטרון, סימפונט רעננה עם שלומית אהרון, עומר אדם ועוד.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן