עובדים | תעסוקה | כוח אדם

רופאי ועובדי ’מכבי-דנט’ הסירו את איום השביתה מחר, יום שני

0
0

השביתה המתוכננת למחר (יום שני, 10.08-15) של רופאי ’מכבי-דנט’ בהובלת ההסתדרות הלאומית בוטלה ◄ יו”ר האגף לאיגוד מקצועי, עו”ד בטי מצר: “אני מברכת על הבנתה של הנהלת מכבי דנט כי הפתרון הוא הידברות וקידום מו”מ להסכם קיבוצי עבור כלל עובדי מכבי דנט”.
רופאי ועובדי ’מכבי-דנט’ הסירו את איום השביתה מחר, יום שני
רופאי ועובדי ’מכבי-דנט’ הסירו את איום השביתה מחר, יום שני

רשת מרפאות ’מכבי-דנט’ ורופאיה, הסירו את איום השביתה מחר, (יום שני, כ”ה אב התשע”ה), כך הודיעה, הערב (יום ראשון | כ”ד אב התשע”ה), ההסתדרות הלאומית, אשר מסרה, לפני כשבועיים להנהלת מכבי דנט על סכסוך עבודה על רקע סירוב ההנהלה לקדם מו”מ ל’הסכם קיבוצי’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על פי ההודעה, הערב, כל 2,200 עובדי הרשת, היו אמורים לשבות ממחר, 10.8, ללא מגבלת זמן. עיקר העניינים שבסכסוך נגעו בכל הקשור להתנהלות פסולה הנוגדת את ’דיני יחסי העבודה’.

לדברי ההסתדרות הלאומית, מנעה הנהלת מכבי דנט מן העובדים לקיים אסיפות עובדים, עוקבת אחר הודעות אשר העובדים שולחים זה לזה, סירוב לקדם מו”מ ל’הסכם קיבוצי’, התעלמות מפניות נציגי העובדים בהסתדרות הלאומית, וכן פעלה לפגיעה ב-וועד העובדים ובזכויות ותנאי העובדים בכלל.

לדברי גורמים בהסתדרות, נעשו מספר ניסיונות ליישב את הסוגיות שבנדון אולם הנהלת מכבי דנט, סירבה לשתף פעולה. בסוף השבוע, שעבר, כאמור, נרשמה התקדמות במו”מ ואף הוסר איום השביתה עם הסכמת הנהלת מכבי דנט לקדם מו”מ ל’הסכם קיבוצי’. יש להוסיף, כי כבר נערכה פגישה ראשונה לקידום המשא ומתן הקיבוצי המדובר.

יו”ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית, עו”ד בטי מצר, מסרה בתגובה, כי; “אני מברכת על הבנתה של הנהלת מכבי דנט, כי הפתרון הוא הידברות וקידום מו”מ להסכם קיבוצי עבור כלל עובדי מכבי דנט”.

הסתדרות העובדים הלאומית (הע”ל), התאגדות מקצועית בישראל שהוקמה ב-1934 על ידי התנועה הרוויזיוניסטית.

מטרתה הגנה על זכויות העובדים החברים בה ודאגה לרווחתם של העובדים על בסיס חמשת הממ”ים שהגדיר זאב ז’בוטינסקי בתורתו החברתית. הע”ל, היא ארגון העובדים הכללי השני בגודלו בארץ.

בשנת 2007, היו כ-17 אלף חברים בעלי זכות הצבעה בארגון. בשנים האחרונות חל גידול משמעותי במספר החברים בהסתדרות הלאומית, המונה כיום למעלה מ-70 אלף חברים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן