הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 ביולי עד ה-6 באוגוסט 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 ביולי עד ה-6 באוגוסט 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 ביולי עד ה-6 באוגוסט 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-30 ביולי עד ה-6 באוגוסט 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם, ועובדה זו מאפשרת לכם יכולת ביטוי וורבלית טובה מאוד. זה הזמן להביע את דעתכם כך שתישמע באהדה.

♥ ל- מזל החודש – אריה

♥ מזל אריה התאמה לבני מזלות אחרים

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב וונוס מבצע את נסיגתו הנוכחית היישר אל תוך המזל שלכם כך שנראה שמערכות היחסים שלכם בפרק הזמן של החודש הקרוב עומדות בפני שינויים משמעותיים. זה בדיוק הזמן שעליכם לבדוק כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות את חייכם האישיים ומהם הגבולות האישיים שעד שם אתם מוכנים לוותר בשבילם. הקשיבו רק לאינטואיציה הפנימית שלכם בכל מצב של התלבטות..

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ נראה שאתם ממשיכים לעבור ימים מרגשים ולעיתים מסעירים בכל רמות החיים וזאת בגלל העובדה שקיים אצלכם ריכוז גבוה של כוכבים בבית המקושר עם תת המודע, עובדה זו חייבת להוציא מתחת לפני השטח נושאים רבים שאולי הייתם מעדיפים בשלב הזה לא לגעת בהם. הימצאות הכוכב מארס בתוך בית החברים והחברה שלכם, מעידה על כך שאתם גם בתקופה אינטנסיבית בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה חברתית בגלל העובדה שהכוכבים נמצאים אצלכם במקום שמראה שיש לכם יכולת לשדרג את חייכם ולהעלותם לפסים גבוהים יותר מבחינה חברתית. מאחר והכוכב וונוס מבצע את נסיגתו בבית החברים שלכם, ייתכנו מערכות יחסים שעכשיו ייצאו אל הפועל, אך בסיום הנסיגה לאחר שתעשו את חשבונות הנפש שלכם, תחליטו שאינכם מעוניינים בהם יותר.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית מבחינה מקצועית כיוון שנראה שסוף סוף מצאתם את הדרך והכיוון הנכון על מנת להוכיח את יכולותיכם האישיות והמקצועיות. אתם נחושי החלטה להראות את הנכונות שלכם ומנסים לחשוב מחוץ לקופסא בכל הפעמים שאתם רוצים להגיע להישגים מהירים הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אל תחששו מקשיים שאתם ניצבים בפניהם כיוון שתוכלו להתגבר על הכל.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם חווים קשיים רגשיים שונים על רקע משפחתי כיוון שאתם מנסים בכל כוחכם למצוא את האנשים המתאימים לכם שייתנו לכם הרגישה של קן חם, בית ומשפחה. אתם מנסים לעיתים קרובות מדי לוותר על הצרכים שלכם ועל עצמכם למען תחושה זו. הגיע הזמן שתניחו לעבר ותלמדו להסתפק ולפעול במה שיש לכם בהווה מתוך הבנה שזה הדבר הנכון וכי יש לכם את כל הכלים האישיים והרגשיים לפרוץ את חומות הניכור והתסכול.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ כספים שאתם בונים עליהם עדיין לא התקבלו ולמרות שאתם יכולים להיות אנשי עסקים קשוחים, נראה שנושא זה מתעכב שוב ושוב עד אשר אתם מתחילים לשאול את עצמכם האם אכן תצליחו ליישם את תכניותיכם העתידיות והאישיות . הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ואתם מודעים לעובדה שזהו למעשה הבסיס לכל ההצלחה שלכם ובמידה ולא תצליחו לפתור נושאים אלה, לא תוכלו להתקדם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ובמידה מסוימת זוהי תקופה של התפכחות, כיוון שעכשיו אתם מבינים שמבחינה כלכלית ייתכן ועשיתם החלטות שגויות שעכשיו אתם צריכים להחליט כיצד אתם ממשיכים להתנהל איתן מזווית הראייה החדשה שלכם. מבחינה מקצועית ייתכן ואתם עומדים בפני החלטות חדשות, שרק במשך הזמן תדעו אם אכן היו נכונות.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ עליכם לשמור על עצמכם בכל הנוגע לקשריכם האישיים והמקצועיים. נראה שאתם עובדים קשה מדי ולכן אתם גם מתעייפים מהר מדי. אתם מעניקים מהאנרגיות שלכם לאנשים ופחות חושבים על הטובה האישית שלכם. נכון שאתם מאוד מקובלים עכשיו וכולם מעריכים את העשייה שלכם, אך מוטב שתעצרו, תעשו חושבים ותבדקו האם אתם פועלים נכון והאם אכן העבודה הקשה שלכם מוצדקת.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מרבית הכוכבים בשבוע הקרוב נמצאים במקום המקושר עם כל האנשים הצעירים מכם במשפחה וגם בסביבה בה אתם נמצאים. היו זהירים וערים מאוד למהירות התגובה שלכם. בפעמים שאתם יודעים בוודאות שטעיתם, אתם יכולים גם להודות ולהתנצל והתנהגות זו רק תקרב אליכם את האנשים. בשלב הזה אתם נמצאים במקום שאתם מרחיקים במקום לקרב ולכן חשוב שתתנו על זה את הדעת.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ מרבית הכוכבים שלכם נמצאים במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם והוא המשפחה הקרובה. זה בדיוק הזמן שבו חשוב מאוד שלא תתנו את כל כולכם למען המשפחה, אלא גם תשאירו מקום לעצמכם, אחרת תרגישו שאתם נשאבים והכוחות אוזלים לכם. ייתכנו עימותים בנוגע לכך שלא תסכימו למלא אחר רצון הקרובים לכם בצורה עיוורת וללא הבנה שהדברים אכן נחוצים.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הסביבה הקרובה בה אתם נמצאים בשבוע הקרוב מאוד מפרגנת על העשייה שלכם וגם על היכולות המופלאות שלכם לתקשר באופן שוטף עם הקרובים לכם ולייצר מערכות יחסים חדשות וטובות בכל פעם שאתם מרגישים רוויים במקום הקיים. זהו גם בדיוק הזמן שבו גם עליכם להיזהר לא לכפות על האחרים את דעותיכם ולהשאיר לכל אחד מרחב מחייה מספק. מומלץ לכם לא להיות כפייתיים בדעותיכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם כך שהוא נותן לכם כוח ועשייה לבצע את כל אותם תכניות שאתם מתכננים לעשות. זה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להחליט מהו הכיוון הנכון עבורכם ולכן נראה שמבחינה כספית זהו המקום הראשון שאתם חייבים לתת עליו את הדעת . והשאלה היא האם אתם מתנהלים נכון והאם עכשיו הוא גם העיתוי הנכון לפעולה. נראה שצפויים לכם שינויים משמעותיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן