עובדים | תעסוקה | כוח אדם

הסכם קיבוצי עדכני בין התאחדות בוני הארץ לבין הסתדרות והסתדרות עובדי הבניין והעץ

0
0

בהסכם חתומה גם התאחדות קבלני השיפוצים, עוגנו תנאי עבודה משופרים לעובדי ענף השיפוצים ◄ ערן סיב, יו”ר התאחדות קבלני השיפוצים, ציין, כי; “משמעות צעד זה היא שיפור דרמטי עבור קבלני השיפוצים, שכן ההסכם מגדיר קפיצה משמעותית ב-שכר המינימום בענף… הסדרת הזכויות הסוציאליות של עובדי שיפוצים, מהווה נדבך נוסף באג’נדה של התאחדות קבלני השיפוצים להסדיר את ענף השיפוצים”.
הסכם קיבוצי עדכני בין התאחדות בוני הארץ לבין הסתדרות והסתדרות עובדי הבניין והעץ
הסכם קיבוצי עדכני בין התאחדות בוני הארץ לבין הסתדרות והסתדרות עובדי הבניין והעץ

הסכם קיבוצי עדכני, אשר נחתם לפני כחודשיים (יוני) בין התאחדות בוני הארץ לבין הסתדרות העובדים הכללית החדשה ו’הסתדרות עובדי הבניין והעץ’, בו חתומה גם התאחדות קבלני השיפוצים, חושף, כי עוגנו בו תנאי עבודה משופרים לעובדי ענף השיפוצים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יו”ר התאחדות קבלני השיפוצים, מר ערן סיב, ציין, כי; “משמעות צעד זה היא שיפור דרמטי עבור קבלני השיפוצים, שכן ההסכם מגדיר קפיצה משמעותית ב-שכר המינימום בענף. אין ספק שזה צעד מבורך שישדרג את חייהם של העוסקים בענף השיפוצים כיום, וכן יעודד אנשים נוספים להשתלב בו”.

סיב, מוסיף, כי; “הסדרת הזכויות הסוציאליות של עובדי שיפוצים, מהווה נדבך נוסף באג’נדה של התאחדות קבלני השיפוצים להסדיר את ענף השיפוצים ומעגנת אותו כענף חשוב ומוביל בכלכלה הישראלית”.

הילה גוטמן מ’משרד ארנה פרי יחסי ציבור’, ממשרדי יחסי הציבור המובילים בארץ, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; ההסכם הקיבוצי החדש, קובע, כי שכרו ההתחלתי של עובד שיפוצים יעמוד על 5,100 שקלים לעומת השכר שנקבע בהסכם הקיבוצי הקודם אשר עמד על 4,350 שקלים.

בנוסף, תשופר תוספת הדרגה לטבלאות השכר של עובדי שיפוצים, כך שכל עובדי שיפוצים מדרגת השכר השלישית ומעלה, ישובצו בדרגת שכר גבוהה יותר באופן אוטומטי. כך למשל, עובד שיפוצים ב-דרגה 3, ישודרג לדרגה 4 וכבר מהפעימה הראשונה שכר המינימום של עובד זה יעמוד על 6,000 שקל.

ההסכם הקיבוצי הנוכחי, ממשיך את אשר נקבע בהסכם הקיבוצי הקודם ביחס לעובדי שיפוצים בנוגע למתן תשלום בגין תוספת הכשרה, החזר הוצאות אש”ל והפרשת כספים לקרן השתלמות.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן