דת | יהדות

עשור להתנתקות: מעל 1,600 ישראלים, הוסיפו לפרופיל הפייסבוק שלהם סרט כתום

0
0

הסרט הכתום, התברג לרשימת התוספים המובילים באתר PicBadges ◄ המרכז הממלכתי להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון ותנועת ישראל שלי, (140 אלף חברים), קראו לפעיליהם ב’פייסבוק’ להוסיף הסרט ◄ בין אלה גם שר החינוך; ח”כ נפתלי בנט, שרת המשפטים ח”כ איילת שקד, סגן השר ח”כ אלי בן דהן וחברי הכנסת ינון מגל ומוטי יוגב.
עשור להתנתקות: מעל 1,600 ישראלים, הוסיפו לפרופיל הפייסבוק שלהם סרט כתום
עשור להתנתקות: מעל 1,600 ישראלים, הוסיפו לפרופיל הפייסבוק שלהם סרט כתום

ישראל מציינת השבוע 10 שנים לעקירת גוש קטיף וצפון השומרון (Remembering Gush Katif). חברת הדיגיטל “משרוקית” עיצבה לציון האירוע תוסף מיוחד באתר PicBadges, המצרף “סרט כתום” אל תמונת פרופיל הפייסבוק. כזכור, הסרט הכתום, סימל את המאבק בתכנית ההתנתקות של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז”ל, ורבים מהמתנגדים, עודם עונדים סרטים וצמידים כתומים על גופם וחפציהם, כאות זיכרון ליישובים החרבים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ב’משרוקית’ מציינים, כי בתוך שלושה ימים הוסיפו מעל 1,600 ישראלים ’סרט כתום’ לתמונת הפרופיל שלהם, ביניהם גם שר החינוך; ח”כ נפתלי בנט, שרת המשפטים ח”כ איילת שקד, סגן השר ח”כ אלי בן דהן וחברי הכנסת ינון מגל ו-מוטי יוגב.

גם ’המרכז הממלכתי להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון’ ותנועת ’ישראל שלי’ המונה 140 אלף חברים, קראו לפעיליהם ב’פייסבוק’ להוסיף את הסרט הכתום לתמונת הפרופיל.

שרת המשפטים חה”כ איילת שקד, שהוסיפה סרט כתום לתמונת הפרופיל שלה בפייסבוק

מנכ”ל ’משרוקית ניו מדיה’, מר רוני ארזי, ציין, כי הסרט הכתום, התברג לרשימת התוספים המובילים באתר PicBadges; “לפני מספר שבועות פייסבוק, הציעה למשתמשיה בכל רחבי העולם להוסיף קשת של צבעים לתמונת הפרופיל, כדי להזדהות עם שמחתה של הקהילה הגאה.

בשבוע הכואב הזה, נכון שנשתמש ברשת החברתית, כדי להצטער בצערם של עקורי גוש קטיף וצפון השומרון, ובעיקר בצער הטיפול הלקוי בהם, שנמשך כבר עשור.

כשם שלא צריך להשתייך לקהילת הלהט”ב, כדי לשמוח בשמחתה, לא צריך להיות מצביע ימין, כדי לכאוב את כאב העקורים”.

☚ התוסף להתקנת ’סרט כתום’ – לחץ כאן

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן