סלבס עולמי

ברברה ברלוסקוני, בשמלה של Dolce & Gabbana בגאלה של קרן דיקפריו

ברלוסקוני, שהיא נשיאת קרן מילנו, השתתפה בגאלה של קרן דיקפריו להגנת הסביבה ב-סן-טרופה (צרפת), כשהיא שמה לה למטרה בנוסף לאחריותה על האסטרטגיה המסחרית, השיווק והפיתוח של מותגי AC Milan, לפעול במלוא המרץ בנושאים חברתיים תוך כדי מאבק בעוני ובהדרה חברתית באמצעות ספורט ועוסקת ביוזמות שנועדו להנגיש לצעירים מוחלשים את עולם התעסוקה.
0
0
ברברה ברלוסקוני, בשמלה בעיצוב Dolce & Gabbana בגאלה של קרן דיקפריו
ברברה ברלוסקוני, בשמלה בעיצוב Dolce & Gabbana בגאלה של קרן דיקפריו

כחלק משיתוף הפעולה בין קרן מילאנו לארגון ללא מטרת רווח של שחקן, מפיק קולנוע ופעיל סביבתי אמריקאי ליאונרדו דיקפריו, נצפתה שלשום (רביעי, ה-22 ביולי), ברברה ברלוסקוני, בתו של סילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה לשעבר, לבושה בשמלה בעיצוב Dolce & Gabbana, כשהשתתפה בגאלה של קרן דיקפריו להגנת הסביבה ב-סן-טרופה (צרפת).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתו של סילביו ברלוסקוני (באיטלקית: Silvio Berlusconi; בן 79) הפוליטיקאי ואיש עסקים האיטלקי, שכיהן שלוש קדנציות כראש ממשלת איטליה בשנים; 1994‏-1995, 2001‏-2006 ו-2008‏-2011) בוגרת תואר בכלכלה ופילוסופיה משמשת מנכ”לית של מועדון כדורגל איטלקי מילאן (AC Milan), הנחשב לאחד המועדונים המצליחים והגדולים בעולם, חברה קרובה של הכוכב ההוליוודי, דיקפריו, איתו היא עובדת על יוזמות צדקה משותפות ל’קרן מילנו’ ול-Onlus, הארגון ללא מטרת רווח של דיקפריו.

בנוסף לאחריותה על האסטרטגיה המסחרית, השיווק והפיתוח של מותגי AC Milan, פעילה מאוד ברברה ברלוסקוני בנושאים חברתיים.

ברלוסקוני, שהיא נשיאת ’קרן מילנו’, נאבקת ב-עוני וב-הדרה חברתית באמצעות ספורט ועוסקת ביוזמות שנועדו להנגיש לצעירים מוחלשים את עולם התעסוקה. היא צוטטה בעבר במשפט; “אל תדברו איתי על כסף, כדורגל מאז ומעולם היה הרבה יותר חשוב”.

הודות לכל המאמצים של ’קרן מילנו’ והתורמים לה, בשנים האחרונות התקיימו יותר מ-250 פרויקטים חברתיים ב-16 מדינות. דמויות בולטות רבות מתחום הבידור ומארגונים בינלאומיים נכחו באירוע צדקה זה של ’קרן דיקפריו’, שגייסה יותר מ-20 מיליון אירו בשנה שעברה.

שיתוף הפעולה בין קרן מילאנו לארגון ללא מטרת רווח של השחקן דיקפריו עם ברברה ברלוסקוני

לאונרדו וילהלם דיקפריו (Leonardo Wilhelm DiCaprio), נולד ב-11 בנובמבר 1974 הוא שחקן, מפיק קולנוע ופעיל סביבתי אמריקאי. דיקפריו, נחשב אחד השחקנים המצליחים ביותר בתעשיית הקולנוע, זכה לתהילה בשל גילום דמותו של ג’ק דוסון בסרט שובר הקופות; “טיטניק” וכן שבר את ליבה של בר רפאלי הדוגמנית הישראלית, בעלת המוניטין הבינלאומי בין השנים; 2006–2011.

כיום בר, פעילה כיום כאשת עסקים, שחקנית וכן כמנחת טלוויזיה, שהתאוששה בחלוף השנים ובמרץ 2015, התארסה ובקרוב תינשא לבחיר לבה לאיש העסקים עדי עזרא.

דיקפריו, היה מועמד לפרס האוסקר חמש פעמים וזכה פעמיים בפרס ’גלובוס הזהב’ על משחקו בסרטי הקולנוע “הטייס” ו”הזאב מוול סטריט” של הבמאי, עורך ומפיק קולנוע אמריקאי, מרטין סקורסזה, זוכה פרס האוסקר, פרס גלובוס הזהב ו’פרס אמי’ הנחשב לבמאי משפיע ובולט בתעשיית הקולנוע ובעיקר בבימוי סרטי פשע.

עוד מידע על ליאונרדו דיקפריו

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן