עובדים | תעסוקה | כוח אדם

ההסתדרות, הכריזה על סכסוך עבודה ב’חברת הוט מובייל’

0
0

הרקע לסכסוך: מבוי סתום במשא ומתן על ההסכם הקיבוצי ◄ יו”ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי; “אני קורא לחברה לגלות אחריות ולמנוע את העמקת המשבר” ◄ ועד העובדים: “נזכיר לחברה, כי עובדי הוט מובייל, מאוחדים וחזקים וכי אין בכוונתם לוותר על מה שמגיע להם”.
ההסתדרות, הכריזה על סכסוך עבודה ב’חברת הוט מובייל’
ההסתדרות, הכריזה על סכסוך עבודה ב’חברת הוט מובייל’

בעקבות מבוי סתום במשא ומתן בין ההסתדרות ולבין נציגי ועד עובדי ’חברת הוט מובייל’ על הסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי, הכריזה ההסתדרות, הכריזה סכסוך עבודה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ניסיונות ההידברות בין הצדדים בנוגע ל-הסכם הקיבוצי, נמשכים כבר כמה חודשים, אך עד כה ללא תוצאות. הנהלת החברה ממשיכה להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה – מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם.

דובר ההסתדרות מר יניב לוי, מסר לעיתונות, כי ב”הוט מובייל” מועסקים כיום כ-350 עובדים אשר התארגנו בהסתדרות בחודש אפריל 2014. באותה שנה ולאחר מאבק משפטי ממושך, בית הדין האזורי לעבודה בת”א, קבע, כי חברת הוט מובייל, הפרה את הוראות ’חוק הסכמים קיבוציים’ כאשר ניסתה לסכל את ההתארגנות של עובדיה.

כבוד השופטת נטע רות, אף הורתה על תשלום פיצוי חסר תקדים בגובה מיליון שקל שהוטל על חב’ “הוט מובייל” בגין פעולותיה לפגיעה ב’חופש ההתארגנות’.

יו”ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט ו-ההיי-טק בהסתדרות, מר יקי חלוצי, אמר, כי; “לאחר ניסיונות רבים לגשר על הפערים ולפתור את המחלוקות בדרך של הידברות, הנהלת הוט-מובייל, ממשיכה להתבצר בעמדותיה ולהתנהל בחוסר תום לב. אי אפשר גם לגרור רגליים במשא ומתן וגם לערוך שינויים אשר משפיעים לרעה על עובדי החברה.

ההנהלה לא הותירה בפני העובדים שום ברירה מלבד, יציאה לצעדים ארגוניים ו’הסתדרות העובדים הכללית החדשה’ ששמה בראש מעייניה את טובת העובד ופועלת בכל המישורים על מנת להגן על זכויותיו במקום עבודתו, תמשיך להעניק לעובדים את כל הגיבוי הנדרש. אני קורא לחברה לגלות אחריות ולמנוע את העמקת המשבר”.

יו”ר וועד העובדים מר תומר מושקוביץ’, נמסר, כי; “עובדי ’הוט מובייל’ הם המנוע שהופך את החברה לחברה צומחת גם בתנאי השוק הנוכחיים. רק לפני מספר חודשים, נערכו בחברה חגיגות ה”לקוח המיליון”, עם זאת, נראה, כי הנהלת החברה בוחרת להתעלם מעובדה זו, ולהגיש לנו הצעות מעליבות.

אי לכך, לא נותרה כל ברירה בידינו אלא לשוב ולהזכיר לחברה, כי עובדי הוט מובייל, מאוחדים וחזקים וכי אין בכוונתם לוותר על מה שמגיע להם”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן