אינטרנט חדשות

איגוד האינטרנט הישראלי: עו”ד יורם הכהן, מונה למנכ”ל האיגוד

עו"ד יורם הכהן; "אני מודה ל-וועד המנהל של איגוד האינטרנט על האמון שניתן בי. לאיגוד האינטרנט הישראלי חשיבות רבה, הן כמי שמנהל מערכת תשתית של האינטרנט בישראל, והן כארגון החברה האזרחית המוביל בתחום "החיים הדיגיטליים" של אזרחי ישראל ואני מקווה להנהיגו למחוזות חדשים".
0
0
איגוד האינטרנט הישראלי: עו"ד יורם הכהן, מונה למנכ"ל האיגוד
עורך דין יורם הכהן, מונה למנכ”ל איגוד האינטרנט הישראלי

עו״ד יורם הכהן (54) נבחר לתפקיד מנכ”ל איגוד האינטרנט הישראלי. עו״ד הכהן, הקים ועמד עד שנת 2013 בראש הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע (’רמו”ט’) ב-משרד המשפטים. הוא נבחר על פי המלצת ועדת איתור שמונתה על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עו”ד הכהן, מתמחה בנושאי משפט וטכנולוגיה, ומשמש כעמית מחקר בנושאי; סייבר, טכנולוגיה ומשפט ב-מכון למחקרי בטחון לאומי. הוא מגיע לאיגוד עם ניסיון רב במשפט וטכנולוגיה, רגולציה ואבטחת מידע.

בין היתר, הוא היה הרגולטור המדינתי בנושאים של הגנת פרטיות במידע, חתימה אלקטרונית ונתוני אשראי, וייצג את מדינת ישראל בפורומים בינלאומיים רבים בסוגיות של מדיניות בנושאים טכנולוגיים, לרבות ארגון ה-OECD.

ד”ר אלון הסגל, מל”א, נשיא איגוד האינטרנט, אמר בעקבות בחירתו של עו”ד הכהן, כי; “אני מברך את יורם הכהן על בחירתו לתפקיד, ומודה לו על נכונותו לקחת על עצמו משימה חשובה זו.

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט, בטוח, כי הוא האדם הנכון לתפקיד, אשר יוכל להצעיד את האיגוד קדימה”.

עו”ד יורם הכהן, אמר בעקבות בחירתו, כי; “אני מודה ל-וועד המנהל של איגוד האינטרנט על האמון שניתן בי. לאיגוד האינטרנט הישראלי חשיבות רבה, הן כמי שמנהל מערכת תשתית של האינטרנט בישראל, והן כארגון החברה האזרחית המוביל בתחום “החיים הדיגיטליים” של אזרחי ישראל ואני מקווה להנהיגו למחוזות חדשים”.

איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי הינו מרשם השמות הלאומי – בסיומת il. הוא פועל משנת 1994 כגוף טכנולוגי המוביל תשתיות קריטיות-מרכזיות, לא מסחרי וללא מטרות רווח.

האיגוד, מנהל קשת רחבה של פעילויות למען הציבור בישראל. ביניהן; תפעול תשתית ה-DNS – בסיומת הלאומית, שמירה על יציבות תשתיות האינטרנט, מאבק בהצעות חוק המאיימות על אופיו הפתוח של האינטרנט הישראלי, אקדמיית אינטרנט פתוחה וחינמית לבעלי העסקים לציבור הרחב, ופעילות למען אינטרנט בטוח והוגן.

איגוד האינטרנט הישראלי, מנוהל ע”י 9 חברי וועד, המכהנים בהתנדבות, ושם לו למטרה לשמור על מרחב בטוח ומוגן לאינטרנט בישראל ולעיצוב פני השימוש בו כפתוח, נייטרלי ושיוויוני לכל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן