פלילים

לוחמי מג”ב, סיכלו, הברחת סמים, לתוך שטח ישראל מהגבול עם מצרים

0
0

צוות לוחמי מג”ב, זיהה את הטרקטורון בו נמצא החשוד תושב הפזורה הבדואית וקרא לו לעצור, אך הוא, סירב ואף ניסה לדרוס את אחד הלוחמים והחל להימלט כשהוא זורק את השק מהטרקטורון עם 25 קילוגרמים של סם מסוג חשיש, לאחר מרדף קצר הלוחמים הביאו לתפיסתו של החשוד שהועבר להמשך טיפול חקירות.
לוחמי מג
לוחמי מג”ב, סיכלו, הברחת סמים, לתוך שטח ישראל מהגבול עם מצרים

אחי גיבורי התהילה, לוחמי יחידת המסתערבים של מג”ב דרום, המופקים על בין היתר על מניעת פעילות פח”ע בארץ בחדירה על אף גדר הביטחון בדרום הארץ, סיכלו בסוף השבוע (חמישי), הברחת עשרות קילוגרמים של סם מסוג חשיש ב’גבול מצרים’ זאת לאחר פעילות ממושכת בגבול, שהביאה ללכידתו של תושב הפזורה הבדואית החשוד בהברחה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

המבריחים, שכנראה, אינם מעודנים בחדשות על המצב הביטחוני בגבול עם מצרים, או שכן והם לא שמים על סמים ואף אחד, שם החלו באחרונה, עורפי הראשים (אנשי אלדולה אלאסלאמיה, המכונים; “אנשי דאעש”) גם להעיף רקטות לעבר ישראל והכניסו את כוחות הביטחון של ישראל, להיכנס ל-כוננות גבוהה, שאין ספק תרמה וחידדה את האבחנה על אותה נקודה שחורה שנעה ליד גדר הביטחון.

או-אז לוחמי יחידת המסתערבים של מג”ב דרום, הפועלים בגלוי ובמסתור, נכנסו לפעולה, בדיקה מהירה, גילתה, כי; היה זה אחד מתושבי הפזורה הבדואית, עם טרקטורון, אשר הרשה לעצמו, כאילו הוא נמצא ב”טיול שטח” להסתובב ליד הגדר הביטחונית. מקץ דקות אחדות, התחוור, כי מבריחים מצרים, הצליחו להבריח שק ובו 25 קילוגרמים של סם מסוג חשיש, וזרקו אותו מעבר לגדר לצד הישראלי של אותו מטייל – חשוּד, תושב הפזורה הבדואית.

לגבי אנשי מג”ב, אין זה משנה זהות מחבל/מבריח. יש לסכל תרתי-משמע כל חשד לניסיון הפוגע בביטחון המדינה. כאמור, שלשום בלילה (חמישי), הכוח באזור נדרך. דובר משמר הגבול, רפ”ק שי חכימי, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “יחידת המסתערבים הפועלת דרך קבע בגבול הדרומי במניעה וסיכול פעילות חבלנית עוינת, אך גם לאירועים כאלה, ניתן מענה בשגרת פעילותה של היחידה.

מפקח ש’ מפקד צוות הלוחמים באירוע המדובר, ציין, כי; “מה שבתחילה אנו מחשידים בסבירות גבוהה לאירוע פח”ע (פעילות חבלנית עוינת), לא פעם מסתבר, כי מדובר ב’מבריחי סמים’ אשר לא בוחלים בכל דרך אפשרית על מנת שלא להיתפס בעת ביצוע העבירה, תוך סיכון ממשי לחיי הלוחמים”.

במהלך ביצוע ’עסקת הסמים’, צוות של משמר הגבול, שעסק בפעילות ביטחונית אחרת, הוקפץ לזירת האירוע ובתום העסקה הלוחמים, הגיעו לעצור את החשוד.

הצוות זיהה את הטרקטורון בו נמצא החשוד וקרא לו לעצור, אך החשוד, סירב ואף ניסה לדרוס את אחד הלוחמים והחל להימלט כשהוא זורק את שק הסמים מהטרקטורון, לאחר מרדף קצר, הלוחמים, הביאו לתפיסתו של החשוד, תושב הפזורה הבדואית, הועבר להמשך טיפול חקירות”.

“לוחמי היחידה פעלו בנחישות ומקצועיות בדיוק כפי שמצופה מהם, אירועים מסוג זה, יכולים להוות פלטפורמה לאירועים ביטחוניים ולכן, מושקעים כלל המשאבים על מנת לתת מענה מבצעי מיטבי לאירועים כאלו”, סיכם סנ”צ ר’ מפקד יחידת המסתערבים של מג”ב דרום.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן