בנקים

בנק ישראל: ד”ר חדוה בר, תיכנס תחל את עבודתה בבנק ב-15 ביולי

0
0

נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג; “אני מבקשת להודות שוב למר דודו זקן, על עשרים וחמש שנות עבודתו ב”בנק ישראל” ◄ אני מברכת את חדוה בר על שובה לשורות בנק ישראל ועל נכונותה לקחת על עצמה את תפקיד המפקחת על הבנקים בתקופה חשובה ומאתגרת זו, ומאחלת לה הצלחה בתפקידה”.
בנק ישראל: ד
בנק ישראל: ד”ר חדוה בר, תיכנס תחל את עבודתה בבנק ב-15 ביולי

ד”ר חדוה בר, תחל את עבודתה בבנק ישראל ב-15 ביולי, 2015, לשם ביצוע הליך חפיפה עם המפקח היוצא, מר דוד זקן. כפי שפורסם, נענה מר זקן לבקשת הנגידה לדחות את מועד סיום תפקידו על מנת להעביר את התפקיד לידיה של המפקחת הנכנסת בצורה מסודרת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הסדר למניעת ניגוד עניינים ייחתם על ידי ד”ר בר בטרם שתחל את עבודתה ב’בנק ישראל’, והוא יעמוד לעיון הציבור באתר האינטרנט של בנק ישראל.

נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג; “אני מבקשת להודות שוב למר דודו זקן, על עשרים וחמש שנות עבודתו ב”בנק ישראל”, בהן פעל ללא ליאות לחיזוק היציבות של המערכת הבנקאית, ובמקביל, באופן עקבי ובלתי מתפשר, להגברת התחרות וההוגנות של המערכת כלפי הציבור ולטובתו.

אני מברכת את חדוה בר על שובה לשורות בנק ישראל ועל נכונותה לקחת על עצמה את תפקיד המפקחת על הבנקים בתקופה חשובה ומאתגרת זו, ומאחלת לה הצלחה בתפקידה”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן