הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-3 עד ה-9 ביולי 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-3 עד ה-9 ביולי 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-3 עד ה-9 ביולי 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-3 עד ה-9 ביולי 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי השבוע הינם מזל רגיש במיוחד שלעיתים קשה לכם יותר מאחרים לגשת לביצוע מטלות, אך השבוע תקבלו עידוד ממקום לא צפוי והכוחות יחזרו אליכם.

♥ ל- מזל החודש – סרטן

♥ מזל סרטן התאמה לבני מזלות אחרים

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית מבחינה כלכלית כיוון שאתם שרויים בהוצאות שחורגות מהרגיל ולא תמיד יש לכם את הסבלנות ליישם את מה שאתם מבינים שכדאי לכם לעשות אלא פועלים לפי הרגש. יש לכם קדימות לטפל באנשים קרובים ובהתאם לכך אתם גם מתנהלים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם מנסים לדחוף את עצמכם קדימה ולהיעזר באנשים שאתם מחשיבים כקרובים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם כך שאתם יכולים להיות מופתעים ביחסים בין אישיים ובכך שאנשים קרובים מנסים לעזור לכם ואתם אפילו לא ציפיתם לכך. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם צריכים להגיע לידי החלטה ולמדו להפריד בין ההיגיון שמושך קדימה לבין הרגש שלעיתים מושך אתכם אחורה מלהגיע להחלטות חשובות ונכונות עבורכם. זה בדיוק הזמן ללמוד לעשות הפרדות.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב מרקורי נמצא אצלכם בבית הקריירה וזהו גם הכוכב ששולט על המזל שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת עבורכם לשווק את עצמכם בנושאים רבים שכבר מזמן חשבתם לעשות זאת. מבחינה אישית יהיו לכם הרבה חברים ומכרים שיהיו מוכנים לעזור לכם ביישום התוכניות שלכם. את היחסים הבין אישיים שלכם אין טעם שתפרסמו כעת , אלא עדיף לפעול בצנעה ואף מאחורי הקלעים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ בית הקריירה שלכם מתעורר בכל פעם שהשמש מגיעה למזל סרטן וזה גם בדיוק הזמן שלכם להתעמת עם נושאי עבודה שיש צורך והכרח לעסוק ואף להתעמת איתם. לצערכם נושא זה מעורר אצלכם תחושה שאתם חייבים לעמוד על דעתכם גם אם הדבר יגרור אי נעימויות ומריבות. נראה שאתם עומדים במרכזם של עימותים מאוד משמעותיים בסביבת מגורכם הטבעית ולכן חשוב שתישארו רגועים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכבים וונוס וגם יופיטר נמצאים אצלכם בבית הקריירה עובדה שגורמת לכך שייתכן ויש לכם עכשיו הרבה אפשרויות חדשות שעדיין אינכם יודעים כיצד למצות אותם. השתדלו לשדרג לכם את מקום העבודה דרך מערכות יחסים עם אנשים קרובים שהם גם חברים שלכם ברמה האישית. היכולת שלכם לקחת אחריות מחודשת על חייכם תגרום לאנשים להעריך אתכם יותר מהרגיל.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם עוברים תקופה מבלבלת וקשה שבה אתם נדרשים לקחת אחריות על חייהם של האחרים ובמיוחד אלה המקורבים אליכם, אך אתם לא מרגישים שאתם מתוגמלים מהם באותה הרמה והמידה. עובדה זו גורמת לכם להרגיש בדידות קשה והעצוב הוא שככל שאתם פעילים יותר אתם מרגישים תסכול רב יותר והפערים בין ההיגיון לרגש רק מתעצמים. חשוב מאוד שתלמדו עצמכם פרופורציות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו היא תמיד רגישה יותר ומחדדת לכם את מה שאתם רוצים לעשות עבור עצמכם וחייכם. אתם נמצאים בנקודת זמן שבה חשוב מאוד שתבדקו את היכולות שלכם מול הנסיבות בשטח ותבחנו האם באמת עשיתם כל מה שאתם יכולים עבור עצמכם והסביבה. כספים שאתם מצפים להם יתחילו להגיע והמצב הכספי יקל עליכם את ההחלטות.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★הכוכב מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה היותר טובה של חייכם כיוון שהשמש היום נמצאת בבית העבודה שלכם וגורמת לכך שתרגישו מחויבות רבה יותר ואף תהיו מוכנים להשקיע בעבודה את מירב המאמצים שלכם. ייתכן ותאלצו לעבוד בצורה יותר אינטנסיבית בגלל הצרכים החדשים שהתעוררו בשטח, אך אל דאגה תוכלו לעמוד בלחצים והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר כפי שאתם מתכננים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב יופיטר מבקר בבית העבודה שלכם כך שנראה שאתם עמוסים בעבודה ואין לכם זמן לתחומי חיים אחרים מלבד אלה הקשורים בעבודה. מומלץ לכם להקשיב יותר למה שאנשים קרובים אומרים לכם ולא להיכנס לעימותים מיותרים מאחר ובהחלט ייתכן שבתוך תוככם אינכם צודקים בתפיסת עולמכם. העובדה שלעיתים אתם יודעים לצעוק חזק עדיין אינה מבטיחה שאתם גם צודקים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בשבוע הקרוב ולמעשה במהלך כל החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור לנושאי היחסים במעגל הראשון של חייכם והוא המשפחה. נראה שאנשים קרובים יחפשו את קרבתכם אך עובדה זו לעיתים תהייה מעיקה עבורכם ולא תאהבו את הדרישות והציפיות שיש לאנשים מכם. הצורך שלכם בחופש עדיין מנהל אתכם ולא תהיו מוכנים לשמוע ביקורת גם אם היא בונה מבחינת שאר בני המשפחה.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מרקורי שמבקר בבית הכספים שלכם גורם לכם לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה. מרקורי הינו כוכב שמלמד על היכולת שלכם להיות בקשר עם אנשים קרובים וכיצד אתם מנהלים את חייכם מבחינת תקשורת עם הזולת ואכן בשבוע זה, כאשר אתם מופעלים בנושאי כספים נראה שאתם לא שלמים עם ההוצאות הכלכליות שהסביבה הקרובה מכריחה אתכם להוציא. נראה שנמאס לכם לממן אחרים.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ההתנהלות האחרונה שלכם מבחינה מקצועית גורמת לכך שעליכם לשים לב גם להוצאות הכלכליות שלכם כיוון שאתם מאוד עסוקים בלממש את חייכם שמצד אחד זוהי תקופה מצוינת עבורכם להיות מוערכים, אך במקביל מאוד חשוב שגם תהיו מתונים בהוצאות הכספיות שלכם ולא תפריזו. הקשיבו לאנשים קרובים שבאים לייעץ לכם כיצד להתנהג ולכן נסו להתייחס לעצות בסבלנות ובהקשבה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן