מסחר | תעשייה

איגוד לשכות המסחר, מתמרק: עו”ד ראובן בילט נבחר ליו”ר חטיבת התמרוקים באיגוד

0
0

עו”ד ראובן בילט, יפעל על מנת להגיע להסכם עם מנכ”ל משרד הבריאות להגשת התקנות החדשות לאישור הכנסת, שיהיה בהן כדי להחיל בישראל את הרגולציה באירופה, ובכך להפחית את העלויות ולמנוע את הבירוקרטיה הנוכחית ◄ לתפקיד חברי הנהלת חטיבת התמרוקים, נבחרו; שלומי שניזיק מחב’ תמר שיווק בע”מ, דורית שביט מחברת ג’י סי הלת’קר בע’’מ, ו-איתי זמיר מחברת אלקליל בע”מ.
איגוד לשכות המסחר, מתמרק: עו
איגוד לשכות המסחר, מתמרק: עו”ד ראובן בילט נבחר ליו”ר חטיבת התמרוקים באיגוד

ראובן בילט בן 67 עורך דין במקצועו, נבחר לתפקיד יו”ר חטיבת התמרוקים ב’איגוד לשכות המסחר’ שהינה חטיבה חדשה יחסית באיגוד ואשר התפרסמה בעקבות החלטת משרד הבריאות לאמץ החל משנת 2012 את הוראות התקינה האירופאית ב’שוּק מוצרי התמרוקים בישראל’ בהן בין השאר הוגדרו על פי החוק הישראלי, מוצרי התמרוקים, בין היתר; בשמים, מוצרים קוסמטיים ומוצרי ניקיון לגוף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עו”ד בילט, הינו בעל משרד עורכי דין, ומשמש בין השאר גם כיו”ר ובעל מניות בחברת לילית קוסמטיקה בע”מ, שהיא אחת מהחברות הגדולות בישראל בתחום הקוסמטיקה, ואף מייצגת בישראל חברות בינלאומיות כ’יבואנית’ ו-משווקת בלעדית.

אחראית קשרי עיתונות ב’איגוד לשכות המסחר’ הגב’ הילית נעמת – מרילוס, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “במסגרת תפקידו יפעל היו”ר החדש עו”ד בילט, לביטול האגרות שנגבות כיום ע”י משרד הבריאות כתנאי למתן ’רישיונות יבוא של קוסמטיקה’ ומוטלות על כיס הצרכנים.

עוד נודע, כי עו”ד ראובן בילט, יפעל על מנת להגיע להסכם עם מנכ”ל משרד הבריאות להגשת התקנות החדשות לאישור הכנסת, שיהיה בהן כדי להחיל בישראל את הרגולציה באירופה, ובכך להפחית את העלויות ולמנוע את הבירוקרטיה הנוכחית.

לתפקיד חברי הנהלת חטיבת התמרוקים, נבחרו; שלומי שניזיק מחב’ תמר שיווק בע”מ, דורית שביט מחברת ג’י סי הלת’קר בע”מ, ו-איתי זמיר מחברת אלקליל בע”מ.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן