הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-19 עד ה-26 ביוני 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-19 עד ה-26 ביוני 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-19 עד ה-26 ביוני 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-19 עד ה-26 ביוני 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
אתם עדיין נהנים ממעבר הכוכב מרס במזל שלכם כך שיש לכם את הכוחות הפיזיים הנדרשים על מנת לבצע מטלות שדחיתם אותם עד שתקבלו את הכוחות המתאימים.

♥ ל- מזל החודש – סרטן

♥ מזל סרטן התאמה לבני מזלות אחרים

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ השמש השבוע נכנסת למזל שלכם ותגרום לרבים מכם להיות מוטרדים ביכולת שלכם להכיל את כל הנסיבות החיצוניות שכרגע אתם חייבים לעמוד בהם. חשוב שתפעלו מאחורי הקלעים בכל פעם שאתם עומדים בפני בעיה כלשהי שמטרידה אתכם ותעזרו באינטואיציה הפנימית שלכם שתעזור לכם לפתור בעיות שאין להן בנמצא פתרון בשלב הזה. זה בדיוק הזמן שאתם חייבים ללמוד להניח לדברים להתנהל בקצב שלהם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב וונוס מבקר כרגע במזל שלכם וביכולתו להעניק לכם התפתחויות חדשות בכל הנוגע לכספים ומערכות יחסים. נושאים אלה שעד לפני זמן קצר היו לא וודאיים עבורכם, נכנסים עכשיו לנישה הנכונה, כך שיש לכם יכולת לראות ולבדוק את ההתנהלות של כולם באורח מאוד אובייקטיבי. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לתת דרור למחשבות ולרגשות שלכם ולבדוק אותם מול המקורבים אליכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם ממשיכים לחוות את האנרגיה של הכוכב הרוחני נפטון בבית תת המודע שלכם ולכן למרות שאתם מזל שחשוב לכם מאוד להיות מקובע ויציב, אין ספק שאתם עוברים תקופה מטלטלת כיוון שמרבית התחומים החשובים לכם עוברים מהפך ואתם מנסים לשרוד ולהחזיק את העובדות כפי שהן. מבחינה מקצועית הגיע הזמן שתחזרו לפעול כיוון שהכוכב האחראי עליכם יצא מהנסיגה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס עומד להיכנס בימים הקרובים אל בית הקריירה שלכם בנוסף לעובדה שכאשר השמש עוברת למזל סרטן זוהי תמיד תקופה קשה עבורכם שבה יש לכם הרבה התלבטויות ביניכם לבין עצמכם כיצד עליכם לפעול ומהי הדרך הנכונה להתנהל מבחינה מקצועית על מנת שתקבלו הכרה יותר רחבה ומשמעותית. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה מצוינת ולכן נצלו תקופה זו להתקדמות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ מהשבוע נכנס הכוכב וונוס אל בית הקריירה שלכם כך שצפויות לכם בשורות טובות בתחום המקצועי. נראה שתקבלו את ההערכה לה אתם מצפים ותוכלו סוף סוף להתברג למקום שנראה כמתאים לכם במיוחד. אלא מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל עדיין חווים את הקשיים של הכוכב סטורן שמבקש מכם לקחת אחריות, אך בתוך שלושה חודשים הכל מאחוריכם ותוכלו להתחיל בהתחלות להם אתם מצפים מזמן.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם עוברים תקופה קשה במיוחד שהיא בלבול מצד אחד וצורך לקחת באחריות מצד שני. שני כוכבים שסותרים מאוד במהותם מבקרים אצלכם, והם נפטון שמאוד מנסה להסיר מעצמו כל אחריות לעומת סטורן שמאוד מעוניין שתיקחו אחריות, שניהם גם יחד משפיעים עליכם ולכן אתם מאוד מבולבלים ולא מרגישים שאתם איתנים בדעתכם לגבי נושאים שונים בחייכם. הדרך היחידה בשלב זה היא להפעיל יותר את ההיגיון.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ השבוע במעבר השמש למזל סרטן אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית לחשבון הנפש שאתם חייבים לעשות מעת לעת. הפעם הנושא אתו אתם עומדים להתמודד הוא היכולת שלכם לעמוד בלחצי עבודה שלעיתים גבוהים מאוד ולכן סף הסבלנות שלכם קטן במיוחד. אל תתנו לפחדים ולקשיים שונים לנהל אתכם – הדברים יסתדרו מהר יותר ממה שחשבתם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★בשבוע הקרוב תצאו לחלוטין מנסיגתו של כוכב מרקורי המשפיע על התקשורת ואשר לאחרונה התארח בבית הילדים והתחביבים שלכם. נראה שמערכות היחסים שלכם שהיו עלולות לעלות על שרטון כתוצאה מההתנהלות ההדדית שלכם, מגיעה לסיומה ואתם כבר יודעים איך בדיוק להתנהל במקומות רגישים אלה. חשוב שתמשיכו לקחת ייעוץ מקצועי בכל התחומים שבהם אתם מרגישים חסרי וודאות.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם מאוד מוטרדים מכל מה שקורה אצלכם במעגל המשפחתי הראשון כיוון שבהחלט ייתכן שהנושאים וההתרחשות הכללית גורמים לכם להרגיש בסוג של מלכוד לגבי מהי הדרך הנכונה להתנהג עם הקרובים לכם במיוחד. מבחינתכם אתם מרגישים שאתם נותנים את כל כולכם, אך נראה שלא כל הקרובים לכם חושבים שאכן הדבר כך , ולכן עובדה זו גורמת לחוסר וודאות ולתסכול מתמשך.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב אוראנוס שמביא אתו צורך בשחרור נמצא אצלכם במקום המסמל את הרצון שלכם לחופש ביטוי אישי . ייתכן ואתם נוחים להיתקף בזעם כל פעם שמגיע מישהו שמונע מכם תחושה זו. במהלך החודש הקרוב יגיעו אין ספור אירועים קטנים שיגרמו לכם לעמוד על המשמר על מנת שחירותכם האישית לא תילקח. זה בדיוק הזמן לעשות לעצמכם חשבון נפש לגבי סדרי העדיפויות של חייכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ אירועים שונים שמטרידים אתכם מבחינה כספית גורמים לכך שאתם מעוניינים לעשות את השינויים בחייכם בנחת ומעדיפים שלא לערב אף אחד בתכניותיכם. נראה שנסחפתם קצת בעקבות הצורך שלכם לרצות את האחרים, גם בגלל העובדה שמאוד חשוב לכם לטפח את החוג המשפחתי ואתם מוכנים להשקיע לשם כך הרבה אנרגיה. עכשיו שכוכב התקשורת, מרקורי יצא מהתחנה הגיע הזמן לבחון מחדש את התחום הכספי.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם הרבה אנרגיות פנימיות לממש את הדברים שבהם אתם מאמינים ואף מוכנים להתווכח לשם כך ולא לוותר לאף אחד. נצלו את הימים הקרובים עד אשר השמש בשמיים עוברת למזל סרטן. בימים הקרובים, אתם עדיין נמצאים במקום מצוין על מנת להוכיח לכולם שטענותיכם העיקריות לגבי הדברים החשובים לכם, צודקות וסגנון ודרך חייכם הם הנכונים להמשך דרככם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן